Ga naar inhoud

sjoemel software


apekop
 Share

Recommended Posts

22 uren geleden, Magic Ed. zei:


Nee, die heeft geen sjoemel software dus ook geen geklooi met updates. Maar waarom bemoeit die @supremezich dan met dit topic ??
 

Ik bemoei mij nergens mee , maar ik mag toch wel een goed advies geven , of rij ik in jouw wielen . Wat betreft Fiat , ik ben zelf dealer van dat merk geweest , dus kan ik de in en ouds .

 

 

Link naar reactie
Share on other sites

26 minuten geleden, supreme zei:

Ik bemoei mij nergens mee , maar ik mag toch wel een goed advies geven , of rij ik in jouw wielen . Wat betreft Fiat , ik ben zelf dealer van dat merk geweest , dus kan ik de in en ouds .

 

 


Nee, je doet het voorkomen dat voor de sjoemels van Fiat een update beschikbaar is. Nu blijkt dus dat je daar helemaal niets van weet. Dus waarom dan deze verwarring zaaien?

Link naar reactie
Share on other sites

4 uren geleden, Magic Ed. zei:


Nee, je doet het voorkomen dat voor de sjoemels van Fiat een update beschikbaar is. Nu blijkt dus dat je daar helemaal niets van weet. Dus waarom dan deze verwarring zaaien?

Op 27-1-2022 om 11:45, supreme zei:

Ik snap niet dat men er zo diep ingaat betreft dit probleem . Het is natuurlijk niet goed dat de fabrikanten dit doen , maar er is een update die het in en uitschakelen kan aan passen zodat hij wel aan de eisen voldoet . Als je hem update , wat merk je daar van met het rijden , is dat als eens ondervonden .

Ga nu maar een na lezen 27-1 , wat ik heb geschreven en gevraagd , en als je dat niet begrijpt dan je er veder niet meer mee bemoeien , en verwarring zaai ik helemaal niet , ga maar je eens verdiepen wat er gebeurt bij de het Fiat systeem , dan kom  je een stuk verder . 

 

Succes . 

Op 27-1-2022 om 11:45, supreme zei:

 

 

  • Sad 1
Link naar reactie
Share on other sites

  • 8 months later...

Begrijp ik het nu goed dat Dream en Joske dezelfde persoon is?

 

Op 3-11-2022 om 18:10, Dr.Dream zei:

Ik las dit in het Algemeen Dagblad.

 

 

Op 3-11-2022 om 19:14, HymerBoy zei:

Las u dat net, of was het even spitten, artikel is van juni??

 

2 uren geleden, Broers Joske zei:

 

Iets aan de ogen misschien. Ik schreef nergens "net" en het stond hier nog nergens, dus heb ik het met jullie gedeeld.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Share on other sites

  • 4 months later...
Op 3-11-2022 om 18:10, Dr.Dream zei:

Ik las dit in het Algemeen Dagblad.

 


En nu las ik gisteren dit: https://www.dr-stoll-kollegen.de/abgasskandal/eugh-thermofenster?fbclid=IwAR3qpgqyWtIKxmXCl7yhFE5R9WTvYIR8fDyN6St5ue--pls1srD_fvh2-s0. En dat betekent dus dat alle diesels vanaf Euro-5 en hoger (ook met AdBlue) "SJOEMELS" zijn en dat jij als eigenaar of voormalig eigenaar (1e koper) schadevergoeding kunt claimen.
 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Op 8-3-2023 om 11:12, Dr.Dream zei:


En nu las ik gisteren dit: https://www.dr-stoll-kollegen.de/abgasskandal/eugh-thermofenster?fbclid=IwAR3qpgqyWtIKxmXCl7yhFE5R9WTvYIR8fDyN6St5ue--pls1srD_fvh2-s0. En dat betekent dus dat alle diesels vanaf Euro-5 en hoger (ook met AdBlue) "SJOEMELS" zijn en dat jij als eigenaar of voormalig eigenaar (1e koper) schadevergoeding kunt claimen.
 


Gisteren was er een belangrijke uitspraak van het Europees Gerechtshof "Sensationsurteil des EuGH: Dieselfahrer erhalten Schadensersatz". 

Dit betekent dat nagenoeg alle camper diesels, zelfs die met AdBlue voorzien zijn van illegale software aangeduid met "Thermo Fenster". Hierdoor hebben de kopers daarvan recht op een flinke uitkering wegens gesjoemel.

 

Link naar reactie
Share on other sites

hallo allen

zoals hier al heel lang aan de orde en via magic ed kon je dan tegen betaling aan sluiten bij een duitse advocaten maar wat is het er komt niets uit en kost geld en nu een zaak tegen de mercedes een uit spraak maar dan heb je nog niets dus van daar blijf op letten 

in Nederland doet de consumenten bond dit koste loos tot dat als er ooit een betaling zal komen dan pas een betaling doen 

zie onderstande 

Heb je vragen? Bekijk dan de veelgestelde vragen op onze website. Je kunt ons ook mailen via vragen@claimservice.nl.

 

Met vriendelijke groet,

  • Confused 2
Link naar reactie
Share on other sites

https://nos.nl/artikel/2468614-volkswagen-moet-3000-euro-betalen-aan-golf-rijder-met-sjoemelsoftware-in-auto

 

NL loopt weer eens achteraan, in de USA is alles al lang geregeld, rest EU begint het nu te komen. 

 

https://nos.nl/artikel/2389221-rechter-oordeelt-in-dieselfraudezaak-vw-rijders-in-andere-landen-al-gecompenseerd

aangepast door HymerBoy
  • Like 1
Link naar reactie
Share on other sites

3 minuten geleden, HymerBoy zei:
Quote

Volkswagen ging toen in beroep. De autofabrikant stelde dat automobilisten helemaal geen financiële schade hadden geleden doordat hun auto's meer uitstootten dan gemeld.

Daar ben ik het helemaal mee eens, je loopt alleen financiële schade als de auto (camper) bij inruil aantoonbaar minder waard zou zijn, daar heb ik nog nooit iets van vernomen

Er is in dit geval maar één verliezer, dat is het milieu. Daarover zou de overheid al die sjoemelende fabrikanten tot de orde moeten roepen.

Als er dan toch iets aangepakt moet worden is het voorgespiegelde verbruik van auto's, dat wordt in de praktijk nooit gehaald. Dat is iets waar je als consument dagelijks wel financiële schade door hebt en dat laat iedereen maar gebeuren.

Link naar reactie
Share on other sites

2 uren geleden, Kees_S zei:


Ik heb iemand gesproken die het slim heeft aangepakt met een deal via zijn rechtsbijstand en 5K uitkering heeft gehad. Zelf heb ik geen bijstand voor het buitenland en kan dus niet in Duitsland procederen via de advocatenkantoren die dat wel verlangen. Ben nu in afwachting van acceptatie bij een no cure no pay advocaat.
 

Maar dat is van horen vertellen. Heeft hij ook laten zien dat hij dat geld heeft gekregen en wat was de conclusie dat ze tot betaling daarvan waren over gegaan? Wat waren de nadelige gevolgen voor hem zelf waardoor hem een vergoeding van 5K werd toe bedeeld? 

Link naar reactie
Share on other sites

5 uren geleden, Kees_S zei:


Ja zwart op wit gezien. Gewoon de claim afgekocht wegens stoppen risico op hogere advocaat- en proceskosten.
 

Om wat voor een camper ging het dan? Wat had hij ervoor betaald? Ik neem aan dat hij nieuw was? Maar wat voerde hij aan wat de schade was van de sjoemelsoftware die hij ondervonden had? 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...