Ga naar inhoud

sjoemel software


apekop
 Share

Recommended Posts

hallo allen

mijn laatste reactie ga er van uit dat de mensen nu wel weten dat ze voor deze gekken zoals kees s links moeten laten liggen hij praat maar nul bewijs en ik hoef niets te bewijzen is allemaal te lezen als er überhaupt iets te vinden is over gerechtelijke uit spraken en dat een partij uit eigen wil betaald is al helemaal gelogen dus bij deze mensen blijf heeeeeel goed op letten

  • Sad 4
Link naar reactie
Share on other sites

  • 4 months later...

Vandaag in de mail dit bericht aangetroffen:

image.png.b0b5562dd66859063373d470b093fd53.png

Ook campers met Fiat motor

blijken sjoemeldiesels
 

Fiat sjoemelde jarenlang met de software van de motor. Die was gebrekkig en je hebt daar als klant te veel voor betaald. Eigenaren van nieuwe en gebruikte campers hebben daarom recht op schadevergoeding.

 

Heb of had je een camper met een Fiat motor? Meld je dan aan in jouw dossier voor onze dieselclaim.

Wie heeft dit bericht ook gehad en gaat hieraan meedoen?  Ik heb mij reeds aangemeld.
 

Link naar reactie
Share on other sites

3 uren geleden, Magic Ed. zei:

Wie heeft dit bericht ook gehad en gaat hieraan meedoen?  Ik heb mij reeds aangemeld

 

IK heb dit bericht ook van de Consumentenbond gehad.  Ik doe hier al aan mee sinds de Consumentenbond met de Dieselclaim begon. Op dat moment waren ze nog niet met de campers begonnen.

Nu werken ze samen met NKC en Stichting Car Claim voor de Fiat Ducato, zie deze link

NKC Dieselclaim - Consumentenbond Claimservice

Link naar reactie
Share on other sites

18 minuten geleden, mikeanber zei:

hallo allen

iedereen die lid is bij consumentenbond krijt die gelegenheid om zich in te schrijven en men doet onderzoek meer niet dus mensen blijf opletten want er wordt nergens om geld of wat dan ook gevraagd en het gaat om diesels algemeen ook personen auto's 

Wel even opletten en de juiste informatie geven!

1. Meld je aan

Meld je gratis en vrijblijvend aan voor de claim. Je hoeft hiervoor geen lid te zijn van de Consumentenbond.

Link naar reactie
Share on other sites

13 uren geleden, Pierre zei:

 

IK heb dit bericht ook van de Consumentenbond gehad.  Ik doe hier al aan mee sinds de Consumentenbond met de Dieselclaim begon. Op dat moment waren ze nog niet met de campers begonnen.

Nu werken ze samen met NKC en Stichting Car Claim voor de Fiat Ducato, zie deze link

NKC Dieselclaim - Consumentenbond Claimservice


Ja en ergens in de toelichting van de NKC staat dat campers met AdBlue niet beschikken over sjoemel software. Dat is onjuist.
Onlangs heeft het Europees Gerechtshof en het hoogste Gerechtshof in Duitsland (BGH) vastgesteld en uitspraak gedaan dat ook deze voertuigen met AdBlue "sjoemels" zijn wegens de aanwezigheid van een zogenaamd "ThermoFenster" (een temperatuur afhankelijke uitschakeling van de uitlaatgas reiniging). Dus bezitters daarvan zouden zich ook kunnen melden voor een vergoeding.

 

Link naar reactie
Share on other sites

6 uren geleden, mikeanber zei:

hallo allen

 blijf opletten er zijn mensen die je proberren je naar duitse advocaten te stuuren met wat leugens er zijn wat betreft campers of bussen nog geen gerechtelijke uitspraken dus blijf opletten


Waar staat dat van die Duitse advocaten en welke leugens zie jij hierbij?
 

Link naar reactie
Share on other sites

Waarom wel een massa claim voor sjoemelsoftware , waar je niets van merkt, en geen massaclaim voor die verrotte versnellingsbak/koppelingsplaten waar een heleboel fiatrijders  problemen mee hebben? Misschien omdat de vergoeding bij sjoemelsoftware in euro is (25% daarvan verdwijnt in de zakken van de advocaten) en bij een claim voor de versnellingsbak is het gevolg een reparatie en daar verdienen ze niet op.

Link naar reactie
Share on other sites

22 uren geleden, Cor1961 zei:

Waarom wel een massa claim voor sjoemelsoftware , waar je niets van merkt, en geen massaclaim voor die verrotte versnellingsbak/koppelingsplaten waar een heleboel fiatrijders  problemen mee hebben? Misschien omdat de vergoeding bij sjoemelsoftware in euro is (25% daarvan verdwijnt in de zakken van de advocaten) en bij een claim voor de versnellingsbak is het gevolg een reparatie en daar verdienen ze niet op.


Misschien omdat alle diesel campers sjoemels zijn en niet alle campers last hebben van de verrotte KOPPELINGSPLAAT (jij kent het probleem dus niet eens).
 

Link naar reactie
Share on other sites

13 minuten geleden, Magic Ed. zei:


Misschien omdat alle diesel campers sjoemels zijn en niet alle campers last hebben van de verrotte KOPPELINGSPLAAT (jij kent het probleem dus niet eens).
 

En waarom dan alleen massa claim voor fiat rijders? Als alle diesels sjoemelsoftware hebben waarom dan alleen voor fiat rijders? De koppelingsplaten gelden toch ook voor fiat rijders? Zou je daar ook een massa claim alleen voor fiat rijders voor kunnen doen. Ander verdien model???

Link naar reactie
Share on other sites

56 minuten geleden, Magic Ed. zei:


Misschien omdat alle diesel campers sjoemels zijn en niet alle campers last hebben van de verrotte KOPPELINGSPLAAT (jij kent het probleem dus niet eens).
 

Ik heb een Fiat en volgens de controle link geen gesjoemelde diesel. Trouwens ze moeten iedereen met een gechipte Fiat per direct uitsluiten van die claim.

Link naar reactie
Share on other sites

Op 5-8-2023 om 13:18, CaradoT135 zei:

Ik heb een Fiat en volgens de controle link geen gesjoemelde diesel. Trouwens ze moeten iedereen met een gechipte Fiat per direct uitsluiten van die claim.

Die controle link via de "kentekencheck" werkt niet voor camper met een fabrieksnaam. Ze zoeken bij de RDW dan naar een FIAT en vinden zoals bij mij een DETHLEFFS en zeggen dan "dat is geen sjoemel" terwijl ik weet dat hij dat 100% zeker wel is.
De NKC (Bert Hendriks) is hiervan reeds geruime tijd op de hoogte maar doet er niets aan. Dus gewoon toch claimen.

Link naar reactie
Share on other sites

11 uren geleden, Magic Ed. zei:

Die controle link via de "kentekencheck" werkt niet voor camper met een fabrieksnaam. Ze zoeken bij de RDW dan naar een FIAT en vinden zoals bij mij een DETHLEFFS en zeggen dan "dat is geen sjoemel" terwijl ik weet dat hij dat 100% zeker wel is.
De NKC (Bert Hendriks) is hiervan reeds geruime tijd op de hoogte maar doet er niets aan. Dus gewoon toch claimen.

Bij de controle via de NKC "kentekencheck" moet je aanvinken dat het een camper is en een Fiat Ducato.

Tevens moet je bij aanmelden de gegevens van het kentekenbewijs verstrekken waaronder het VIN nr en het type(D2) nr 

Uit deze nrs is volgens mij te herleiden dat het een Fiat Ducato betreft.

Men heeft dus de gegevens dat het een Fiat Ducato is

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...