Michelin Geplaatst: 5 januari Share Geplaatst: 5 januari ACSI kaart graag op mail of in de aangekondige nieuwe app?! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Borgerik Geplaatst: 5 januari Share Geplaatst: 5 januari (aangepast) Ik heb vandaag een email ontvangen van ACSI met gegevens om ACSI kaart te downloaden. De kaart is na downloaden (alleen) beschikbaar in de CC-app. Je kunt hem dus niet als bestand in bv. je telefoon zetten. Ik weet niet of ik dit wel handig ga vinden omdat de CC-app dikwijls lange tijd nodig heeft om op te starten. 5 januari aangepast door Borgerik Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Michelin Geplaatst: 5 januari Auteur Share Geplaatst: 5 januari Jammer dat het zo ingewikkeld moet worden. wij zouden het via NKC moeten krijgen denk ik. Ik heb NKC een mailtje gestuurd met die vraag. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Magic Ed. Geplaatst: 5 januari Share Geplaatst: 5 januari 1 uur terug, Michelin zei: Jammer dat het zo ingewikkeld moet worden. wij zouden het via NKC moeten krijgen denk ik. Ik heb NKC een mailtje gestuurd met die vraag. Nee je ontvangt dat niet van de NKC maar van ACSI en natuurlijk alleen indien je deze optie bij het NKC-lidmaatschap aangevinkt en (10,- euro) betaald hebt. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Michelin Geplaatst: 5 januari Auteur Share Geplaatst: 5 januari Wij kregen al jaren die kaart in het bijgeleverde reisadvies boekje. Toe ik vorig jaar daarnaar vroeg vertelde ze me dat we daar nog bericht over zouden krijgen en dat er dan een nieuwe app gedownload zou moeten worden. Daarom deze vraag hier gesteld. Vlgs mij loopt ons lidmaatschap gewoon door en zou het dan al geregeld kunnen zijn. Ik ben benieuwd naar het antwoord vanuit Nkc. Ik heb een mail gestuurd Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Borgerik Geplaatst: 5 januari Share Geplaatst: 5 januari 31 minuten geleden, Michelin zei: Wij kregen al jaren die kaart in het bijgeleverde reisadvies boekje. Toe ik vorig jaar daarnaar vroeg vertelde ze me dat we daar nog bericht over zouden krijgen en dat er dan een nieuwe app gedownload zou moeten worden. Daarom deze vraag hier gesteld. Vlgs mij loopt ons lidmaatschap gewoon door en zou het dan al geregeld kunnen zijn. Ik ben benieuwd naar het antwoord vanuit Nkc. Ik heb een mail gestuurd In de email van de NKC over het lidmaatschap (oktober2023) stond aangegeven wat de mogelijkheden waren omtrent de CC-kaart van ACSI. Boekje en fysieke kaart ontvangen kostte € 15 extra. U diende dan zelf actie te ondernemen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Michelin Geplaatst: 5 januari Auteur Share Geplaatst: 5 januari Ja lief van u om zo precies te antwoorden. dat wisten we dat we geen boekjes meer zouden krijgen, maar wel een ACSI kaart op een app. Die we in januari zouden moeten downloaden. Die mail bedoel ik, heb ik niet gezien. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Borgerik Geplaatst: 5 januari Share Geplaatst: 5 januari De email die u moet ontvangen komt van ACSI. de app die u moet downloaden is gewoon de app van ACSI Camping card. Ik heb dat bericht vandaag ontvangen, zie mijn eerste reactie hierboven. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Magic Ed. Geplaatst: 5 januari Share Geplaatst: 5 januari 2 uren geleden, Michelin zei: Ja lief van u om zo precies te antwoorden. dat wisten we dat we geen boekjes meer zouden krijgen, maar wel een ACSI kaart op een app. Die we in januari zouden moeten downloaden. Die mail bedoel ik, heb ik niet gezien. Dan hebt u dit niet aangevinkt bij het verlengen van het NKC-lidmaatschap. En dus ook niet betaald daarvoor? Hoeveel heeft de NKC ingehouden in december? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Michelin Geplaatst: 5 januari Auteur Share Geplaatst: 5 januari 72,50 heb ik betaald Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
mikeanber Geplaatst: 6 januari Share Geplaatst: 6 januari Abonnement CampingCard ACSI Abonnement Vanaf € 16,95 CampingCard ACSI 2024 Vanaf € 20,95 CampingCard ACSI Digitaal Vanaf € 16,95 CampingCard ACSI-app 2024 € 3,99 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Frans Geplaatst: 6 januari Share Geplaatst: 6 januari (aangepast) Wat heeft bovenstaande te maken met de code o.i.d. die je moet ontvangen ? 6 januari aangepast door Frans Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Solution Ron467 Geplaatst: 6 januari Solution Share Geplaatst: 6 januari 21 uren geleden, Borgerik zei: Ik heb vandaag een email ontvangen van ACSI met gegevens om ACSI kaart te downloaden. De kaart is na downloaden (alleen) beschikbaar in de CC-app. Je kunt hem dus niet als bestand in bv. je telefoon zetten. Ik weet niet of ik dit wel handig ga vinden omdat de CC-app dikwijls lange tijd nodig heeft om op te starten. ACSI account even uit en weer inloggen, toen had ik mijn kaart ook. vervolgens de app op ipad geopend en met de iphone via de camera de pas toegevoegd aan mijn passen. Maar ik moet zeggen dat de CC app nu sneller opent dan voorgande jaren en de digitale pas dus ook. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GeMa Geplaatst: 6 januari Share Geplaatst: 6 januari Ik heb ook geen email van de NKC of ACSI ontvangen, maar..... ik had al eerder een account bij ACSI aangemaakt en gebruik de ACSI CC-card app, had aangevinkt bij het NKC lidmaatschap dat ik de ACSI CampingCard app (euro 10) wilde en......, in de CC-card app zit nu (electronisch) mijn kaart voor 2024. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Michelin Geplaatst: 6 januari Auteur Share Geplaatst: 6 januari (aangepast) Ron en allen het is gelukt. Allen bedankt voor de info en hulp 6 januari aangepast door Michelin Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Don Esteban Geplaatst: 6 januari Share Geplaatst: 6 januari (aangepast) Gisteren de digitale Campingcard ACSI geactiveerd. Prima zichtbaar op de smartphone. Vandaag nog eens gekeken. Resultaat: We hebben aanvullende gegevens nodig om je kaart te kunnen tonen. Ja hoor.... het is weer eens zo laat. Alle gegevens maar weer eens ingevuld en getracht de kaart zichtbaar te maken. Resultaat: We hebben aanvullende.... enz. 4x alles ingevuld maar zonder resultaat. Maandag bellen. Ik ken de eerste regels van het antwoord al dromen wegens eerdere problemen met NKC/Campercontact/ACSI. AHA!! Ik lees zojuist op Wij helpen graag | Klantenservice | CampingCard ACSI dat er problemen zijn om de digitale kaart toonbaar te maken. Had ik misschien toch beter een jaartje kunnen wachten met de digitale kaart als ACSI de kinderziektes eruit heeft.... (een paar uur later) Tja, intussen de app maar eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd. En na een paar klikjes werkt het weer. Lijkt me best hinderlijk als je aan de balie van een ACSI camping staat en je moet de app herinstalleren om de digitale Campingcard te tonen. 6 januari aangepast door Don Esteban Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Ger K. Geplaatst: 6 januari Share Geplaatst: 6 januari Inmiddels staat de CampingCard ook op mijn smartphone. ....... - ACSI abonnement moet je hebben - In de CC-app inloggen - eventueel je gegevens, adres etc. aanpassen - Card aanvragen aanklikken - staat er op Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 7 januari Share Geplaatst: 7 januari Wat een ellende, ik heb gewoon de boekjes en het fysieke kaartje, geen problemen en net zo makkelijk. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GeMa Geplaatst: 7 januari Share Geplaatst: 7 januari 22 uren geleden, Don Esteban zei: Gisteren de digitale Campingcard ACSI geactiveerd. Prima zichtbaar op de smartphone. Vandaag nog eens gekeken. Resultaat: We hebben aanvullende gegevens nodig om je kaart te kunnen tonen. Ja hoor.... het is weer eens zo laat. Alle gegevens maar weer eens ingevuld en getracht de kaart zichtbaar te maken. Resultaat: We hebben aanvullende.... enz. 4x alles ingevuld maar zonder resultaat. Maandag bellen. Ik ken de eerste regels van het antwoord al dromen wegens eerdere problemen met NKC/Campercontact/ACSI. AHA!! Ik lees zojuist op Wij helpen graag | Klantenservice | CampingCard ACSI dat er problemen zijn om de digitale kaart toonbaar te maken. Had ik misschien toch beter een jaartje kunnen wachten met de digitale kaart als ACSI de kinderziektes eruit heeft.... (een paar uur later) Tja, intussen de app maar eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd. En na een paar klikjes werkt het weer. Lijkt me best hinderlijk als je aan de balie van een ACSI camping staat en je moet de app herinstalleren om de digitale Campingcard te tonen. Even uitloggen en dan weer inloggen doet het ook. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Don Esteban Geplaatst: 7 januari Share Geplaatst: 7 januari Mooi niet dus. Lees het gebroddel op het camperforum... Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Robineke Geplaatst: 13 januari Share Geplaatst: 13 januari (aangepast) Op 5-1-2024 om 13:21, Borgerik zei: Ik heb vandaag een email ontvangen van ACSI met gegevens om ACSI kaart te downloaden. De kaart is na downloaden (alleen) beschikbaar in de CC-app. Je kunt hem dus niet als bestand in bv. je telefoon zetten. Ik weet niet of ik dit wel handig ga vinden omdat de CC-app dikwijls lange tijd nodig heeft om op te starten. Je kan een schermafdruk maken en dan in een kaart app plaatsen. 13 januari aangepast door Robineke Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Michelin Geplaatst: 13 januari Auteur Share Geplaatst: 13 januari (aangepast) Heb ik gedaan, dankjewel 13 januari aangepast door Michelin 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
supreme Geplaatst: 16 januari Share Geplaatst: 16 januari Mijne heren , ik het een en ander gelezen , maar hoe gaat het nu verder , ik heb op 19 december 2023 70,57 euro aan het NKC betaald voor het lidmaatschap , ieder jaar zat bij dat lidmaatschap 9 kampeermagaziens , 2 ACSI boeken , en daar in een ACSI card , deze werd verwijderd uit het boek , ondertekend in in de portemonnee . Ik heb tot heden toe nog geen boeken ontvangen en die E mail heb ik niks mee gedaan om dat ik er van uit ben gegaan dat dat alleen voor personen voor de app is op de telefoon willen hebben , teven heb ik no 9 magazine van december ook niet ontvangen , NKC aangeschreven nog niets gehoord . Wat staat mij nu te doen . Ps tijdens de berichtgeving van het betalen van het lidmaatschap kon je het aanpassen wat je wilde , maar ik had alle jaren het zelfde pakket . Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Camper-T Geplaatst: 16 januari Share Geplaatst: 16 januari Er komt geen tastbare ACSI kaart meer, die moet via de CC app geactiveerd volgens de instructies in de betreffende e-mail. Volgens mij komen de boeken per 2024 alleen nog als dit expliciet bij het nieuwe abonnement is aangegeven. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Borgerik Geplaatst: 16 januari Share Geplaatst: 16 januari Magazine no 9 is alleen verzonden via een email van de NKC. Wordt dus niet op papier verzonden en wordt ook niet in de app toegevoegd. Op dit forum is hierover een hele discussie te zien. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.