Ga naar inhoud

Ik mis de ACSI kortingskaart. Daar zou iedereen een mail over krijgen mbt een nieuwe app. Die heb ik nog niet gezien. Graag info en mogelijkheid tot deze app


Michelin
 Share

Go to solution Solved by Ron467,

Recommended Posts

Ik heb vandaag een email ontvangen van ACSI met gegevens om ACSI kaart te downloaden.

De kaart is na downloaden (alleen) beschikbaar in de CC-app. Je kunt hem dus niet als bestand in bv. je telefoon zetten.

Ik weet niet of ik dit wel handig ga vinden omdat de CC-app dikwijls lange tijd nodig heeft om op te starten.

 

aangepast door Borgerik
Link naar reactie
Share on other sites

1 uur terug, Michelin zei:

Jammer dat het zo ingewikkeld moet worden. 
wij zouden het via NKC moeten krijgen denk ik. Ik heb NKC een mailtje gestuurd met die vraag.


Nee je ontvangt dat niet van de NKC maar van ACSI en natuurlijk alleen indien je deze optie bij het NKC-lidmaatschap aangevinkt en (10,- euro) betaald hebt.

 

Link naar reactie
Share on other sites

Wij kregen al jaren die kaart in het bijgeleverde reisadvies boekje. Toe ik vorig jaar daarnaar vroeg vertelde ze me dat we daar nog bericht over zouden krijgen en dat er dan een nieuwe app gedownload zou moeten worden. Daarom deze vraag hier gesteld. Vlgs mij loopt ons lidmaatschap gewoon door en zou het dan al geregeld kunnen zijn. Ik ben benieuwd naar het antwoord vanuit Nkc. Ik heb een mail gestuurd 

Link naar reactie
Share on other sites

31 minuten geleden, Michelin zei:

Wij kregen al jaren die kaart in het bijgeleverde reisadvies boekje. Toe ik vorig jaar daarnaar vroeg vertelde ze me dat we daar nog bericht over zouden krijgen en dat er dan een nieuwe app gedownload zou moeten worden. Daarom deze vraag hier gesteld. Vlgs mij loopt ons lidmaatschap gewoon door en zou het dan al geregeld kunnen zijn. Ik ben benieuwd naar het antwoord vanuit Nkc. Ik heb een mail gestuurd 

In de email van de NKC over het lidmaatschap (oktober2023) stond aangegeven wat de mogelijkheden waren omtrent de CC-kaart van ACSI. Boekje en fysieke kaart ontvangen kostte € 15 extra. U diende dan zelf actie te ondernemen.

Link naar reactie
Share on other sites

2 uren geleden, Michelin zei:

Ja lief van u om zo precies te antwoorden. 
dat wisten we dat we geen boekjes meer zouden krijgen, maar wel een ACSI kaart op een app. Die we in januari zouden moeten downloaden. Die mail bedoel ik, heb ik niet gezien.


Dan hebt u dit niet aangevinkt bij het verlengen van het NKC-lidmaatschap. En dus ook niet betaald daarvoor? Hoeveel heeft de NKC ingehouden in december?
 

Link naar reactie
Share on other sites

  • Solution
21 uren geleden, Borgerik zei:

Ik heb vandaag een email ontvangen van ACSI met gegevens om ACSI kaart te downloaden.

De kaart is na downloaden (alleen) beschikbaar in de CC-app. Je kunt hem dus niet als bestand in bv. je telefoon zetten.

Ik weet niet of ik dit wel handig ga vinden omdat de CC-app dikwijls lange tijd nodig heeft om op te starten.

 

ACSI account even uit en weer inloggen, toen had ik mijn kaart ook.

vervolgens de app op ipad geopend en met de iphone via de camera de pas toegevoegd aan mijn passen.

Maar ik moet zeggen dat de CC app nu sneller opent dan voorgande jaren en de digitale pas dus ook.

Link naar reactie
Share on other sites

Ik heb ook geen email van de NKC of ACSI ontvangen, maar..... ik had al eerder een account bij ACSI aangemaakt en gebruik de ACSI CC-card app, had aangevinkt bij het NKC lidmaatschap dat ik de ACSI CampingCard app (euro 10) wilde en......, in de CC-card app zit nu (electronisch) mijn kaart voor 2024.

Link naar reactie
Share on other sites

Gisteren de digitale Campingcard ACSI geactiveerd. Prima zichtbaar op de smartphone. Vandaag nog eens gekeken. Resultaat: We hebben aanvullende gegevens nodig om je kaart te kunnen tonen. Ja hoor.... het is weer eens zo laat. Alle gegevens maar weer eens ingevuld en getracht de kaart zichtbaar te maken. Resultaat: We hebben aanvullende.... enz. 4x alles ingevuld maar zonder resultaat. Maandag bellen. Ik ken de eerste regels van het antwoord al dromen wegens eerdere problemen met NKC/Campercontact/ACSI.👿

AHA!! Ik lees zojuist op Wij helpen graag | Klantenservice | CampingCard ACSI dat er problemen zijn om de digitale kaart toonbaar te maken. Had ik misschien toch beter een jaartje kunnen wachten met de digitale kaart als ACSI de kinderziektes eruit heeft....😒
 

(een paar uur later) Tja, intussen de app maar eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd. En na een paar klikjes werkt het weer. Lijkt me best hinderlijk als je aan de balie van een ACSI camping staat en je moet de app herinstalleren om de digitale Campingcard te tonen. 

aangepast door Don Esteban
Link naar reactie
Share on other sites

22 uren geleden, Don Esteban zei:

Gisteren de digitale Campingcard ACSI geactiveerd. Prima zichtbaar op de smartphone. Vandaag nog eens gekeken. Resultaat: We hebben aanvullende gegevens nodig om je kaart te kunnen tonen. Ja hoor.... het is weer eens zo laat. Alle gegevens maar weer eens ingevuld en getracht de kaart zichtbaar te maken. Resultaat: We hebben aanvullende.... enz. 4x alles ingevuld maar zonder resultaat. Maandag bellen. Ik ken de eerste regels van het antwoord al dromen wegens eerdere problemen met NKC/Campercontact/ACSI.👿

AHA!! Ik lees zojuist op Wij helpen graag | Klantenservice | CampingCard ACSI dat er problemen zijn om de digitale kaart toonbaar te maken. Had ik misschien toch beter een jaartje kunnen wachten met de digitale kaart als ACSI de kinderziektes eruit heeft....😒
 

(een paar uur later) Tja, intussen de app maar eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd. En na een paar klikjes werkt het weer. Lijkt me best hinderlijk als je aan de balie van een ACSI camping staat en je moet de app herinstalleren om de digitale Campingcard te tonen. 

Even uitloggen en dan weer inloggen doet het ook.

Link naar reactie
Share on other sites

Op 5-1-2024 om 13:21, Borgerik zei:

Ik heb vandaag een email ontvangen van ACSI met gegevens om ACSI kaart te downloaden.

De kaart is na downloaden (alleen) beschikbaar in de CC-app. Je kunt hem dus niet als bestand in bv. je telefoon zetten.

Ik weet niet of ik dit wel handig ga vinden omdat de CC-app dikwijls lange tijd nodig heeft om op te starten.

 

Je kan een schermafdruk maken en dan in een kaart app plaatsen.

aangepast door Robineke
Link naar reactie
Share on other sites

Mijne heren , ik het een en ander gelezen , maar hoe gaat het nu verder , ik heb op 19 december 2023 70,57 euro aan het NKC betaald voor het lidmaatschap , ieder jaar zat bij dat lidmaatschap 9 kampeermagaziens , 2 ACSI boeken , en daar in een ACSI card , deze werd verwijderd uit het boek , ondertekend in in de portemonnee . 

 

Ik heb tot heden toe nog geen boeken ontvangen en die E mail heb ik niks mee gedaan om dat ik er van uit ben gegaan dat dat alleen voor personen voor de app is op de telefoon willen hebben , teven heb ik no 9 magazine  van december ook niet ontvangen , NKC aangeschreven nog niets gehoord .  

Wat staat mij nu te doen . 

Ps tijdens de berichtgeving van het betalen van het lidmaatschap kon je het aanpassen wat je wilde , maar ik had alle jaren het zelfde pakket .

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...