Ga naar inhoud

Omgaan met elkaar


Rien67
 Share

Recommended Posts

Sinds korte tijd ben ik lid op het forum. In afwachting van de levering van onze camper volgend jaar. Wat mij helaas op het forum opvalt is dat de verdraagzaamheid tegenover elkaar hier vaak ver te zoeken is. In veel topics wordt er regelmatig hard tegen elkaar uitgevallen. Ik kom op veel fora maar hier gebeurt het toch wel erg vaak. Misschien komt het wel door dat er geen moderator`s zijn die in kunnen grijpen. Ik hoop dat hoe mensen hier met elkaar omgaan niet een voorbode is van hoe camperaars in het echt met elkaar omgaan.

  • Like 1
Link naar reactie
Share on other sites

13 uren geleden, Rien67 zei:

Sinds korte tijd ben ik lid op het forum. In afwachting van de levering van onze camper volgend jaar. Wat mij helaas op het forum opvalt is dat de verdraagzaamheid tegenover elkaar hier vaak ver te zoeken is. In veel topics wordt er regelmatig hard tegen elkaar uitgevallen. Ik kom op veel fora maar hier gebeurt het toch wel erg vaak. Misschien komt het wel door dat er geen moderator`s zijn die in kunnen grijpen. Ik hoop dat hoe mensen hier met elkaar omgaan niet een voorbode is van hoe camperaars in het echt met elkaar omgaan.

Ja Rien, het gebeurt hier inderdaad vaker, waarschijnlijk ook door het ontbreken van een moderator. Maar....., het zijn er maar een paar die het steeds doen, je herkent vanzelf de namen. En inderdaad, je leert ze te negeren (helaas).

Link naar reactie
Share on other sites

4 uren geleden, Camper-T zei:

Ik sluit mij hier ook bij aan, dit forum is een losgeslagen schip wat ondanks het missen van stuurlui nog betrekkelijk begaanbaar blijft.

Maar wil je echt meer camperaars treffen en meer kennis op doen dan zou ik hier niet blijven en bijvoorbeeld Camperforum.nl kiezen.

Bedankt voor de tip. Mooi uitgebreid forum.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 month later...
5 uren geleden, Jan Soetens zei:

Ik heb me daar aangemeld, het lijkt echter nogal een dooie boel met weinig actuele berichten.

 Nou die mening deel ik niet, iedere dag staan er wel nieuwe of aangevulde meldingen, zelfs in wintertijd en de moderatie is top zodat het mooi overzichtelijk blijft, dat helpt ook heel goed als je iets specifieks zoekt. 

Link naar reactie
Share on other sites

Op 27-10-2022 om 22:29, van der Honing zei:

Beste Rien u heeft helemaal gelijk. Gelukkig zijn het er maar 2 a 3. Gewoon negeren en er vooral niet op ingaan want dan hou je het in stand. Nu maken ze zich door hun puberaal gedrag zelf belachelijk.

Helemaal gelijk. Ik vond dat het deze keer al lang duurde voordat de zelfbenoemde moderator Adriatik met een zure opmerking kwam, maar "gelukkig" is hij weer aanwezig. Ook op deze post zal hij wel weer reageren, maar soms kan ik het niet laten om het te negeren,

  • Like 1
Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...