Ga naar inhoud

Adriatik

Members
  • Aantal items

    219
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    5

Adriatik won de laatste dag op 7 januari

Adriatik had de meest gelikete inhoud!

Community reputatie

11 Good

2 Volgers

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. Sorry dat ik blijf doorvragen, maar ik wil graag weten hoe het nu echt zit. Wat was er misgegaan bij die ongevallen met LPG-tanks? Had de eigenaar geknutseld of was het, ondanks goede LPG-tanks en zónder bij het vullen te knutselen, mis gegaan? Wát was er mis gegaan? En wat die regels in Europa betreft, die zijn in Nederland natuurlijk net zo veel (of net zo weinig) politiek ingekleurd dan in Nederland! Overigens, bedankt voor je uitgebreide antwoord!
  2. Wanneer je érg zwart-wit denkt (en ik begrijp dat je dat als toezichthouder wel moet) heb je wellicht gelijk. Maar wanneer je een LPG-tank gebruikt (dat is natuurlijk wel voorwaarde!) zie ik geen probleem. Je kunt dan eenvoudigweg niet meer dan 80% tanken. En nee, je moet zelf natuurlijk niet gaan knutselen! Als je al zoveel ervaring hebt met het toezicht, mag ik je dan vragen hoe vaak je problemen bent tegengekomen met LPG-tanks? Je kunt het ook andersom benaderen. Wanneer het zo gevaarlijk is, waarom zijn er dan fatsoenlijke westerse landen die het toestaan?
  3. Je hebt gelijk dat de tanks niet in Nederland gevuld mogen worden! Maar dát was je stelling niet! Jouw stelling was dat losse tanks geen goedgekeurde installatie is! Als ik me niet zwaar vergis is dat onjuist! Je mag volgens mij gewoon losse tanks hebben, ze mogen ook met LPG gevuld zijn, maar je mag ze niet in Nederland vullen. Wanneer je ze vult in landen waar dat wél mag, kun je er gewoon mee door Nederland rijden. Maar corrigeer me wanneer ik er naast zit. Overigens, ik vul mijn tanks gewoon bij het tankstation (ook in Nederland), en heb daar nog nooit problemen mee gehad.
  4. Mijn installatie met twee losse tanks is gewoon goedgekeurd! Hoe kom je er bij dat dat niet zou kunnen?
  5. Er bestaan wel degelijk losse LPG-tanks die tot maximaal 80% zijn te vullen. Deze kun je veilig gebruiken!
  6. Één van de dingen die een koper in ieder geval wil weten is het bouwjaar!
  7. Kun je die voortdurende steken onder water nou eens nalaten. Waarom steeds de confrontatie zoeken? Doe net alsof je volwassen bent!
  8. Ik herken je irritatie. En ja, er is hier iemand die de constante factor is van allerlei gescheld en gebrek aan fatsoen. Er wordt op dit helaas forum niet actief gemodereerd. Wat je wél kunt doen is bij een bericht op de stippen rechtsboven van dat bericht klikken en dan voor ‘rapporteer’ kiezen. Je krijgt dan een venster waarin je kort kunt beschrijven wat je wilt. Ik heb de ervaring dat daar iets mee gebeurd, helaas alleen tijdens kantoortijd.
  9. Ik heb geen idee wat je bedoelt met RBV. Dat verneem ik graag! Maar bij een camper van meer dan 4 jaar oud wordt een beroep op het conformiteits-beginsel, ik neem aan dat Dr.Dream daarop doelt, vrijwel onmogelijk. Immers, dan heeft de koper de bewijslast dat de verkoper schuldig is aan het gebrek. Dat kun je, ruim 4 jaar na koop, gerust vergeten!
  10. Die werkplaats moet toch kunnen zeggen wat ze gevonden hebben?
  11. Als je 2 minuten had gegoogled had je het antwoord gevonden op https://www.margrietroute.nl. Dat heb ik nu voor je gedaan. “Reis je met ..... of camper, houdt er dan rekening mee dat in de route soms smalle bruggen, smalle wegen of lage viaducten voorkomen!”
  12. Dat mag iedereen inderdaad zelf weten. Iedereen mag ook zelf weten wat hij of zij ervan vindt.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...