Ga naar inhoud

Campercontact


Pwi
 Share

Recommended Posts

Zojuist nieuwe uitvoering Campercontact gezien. Beslist geen verbetering; herkent niet alle plaatsen, indicatie aantal camperplaatsen is verdwenen, coördinatenstelsel klopt niet, verbinding met navigatie is verdwenen, handige overzichtspagina verdwenen. Zeer slechte “verbetering” zeer ongelukkige timing (hoogseizoen).

Link naar reactie
Share on other sites

ik heb de app alweer verwijdert. De vorige versie was al geen verbetering, het kon echter NOG slechter. De site gaat ook die kant op. Op de site van camperforum.nl zijn er al 7 pagina's vol geschreven over verbeteringen en wat er van gevonden wordt. Die meningen zijn niet erg positief.

Vind het bar en boos

 

Arie

aangepast door Arie
Link naar reactie
Share on other sites

Lijkt de Belastingdienst wel.................Wat een verschrikkelijke gebruikers onvriendelijke app. Heb effe gekeken in Workum omdat ik daar kort geleden heb gestaan bij Jachthaven Bouwsma op de kaart/plattegrond zijn er wat dingen anders/slechter zoals de zichtbaarheid van cp's/campings(ik mis i.i.g. één cp) De icoontjes zijn niet meer aan te klikken zoals in de vorige versie, erg jammer. Er zijn in Workum minstens 7 restaurants er is er nu maar 1 zichtbaar + een snackbar maar de omschrijving van het restaurant kan ik niet zien, is het een Italiaans, Frans restaurant bv.  Ook geen satelliet kaart meer😡 Ik kan ook geen cp en camping tegelijk selecteren. In de vorige versie kon je het land, regio en stad selecteren nu niet meer. Nu moet ik vooraf een max. prijs invoeren en eventueel aanvullen met wat sterretjes en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. Het blijkt ook dat er niet getest is, hoe dom kan je zijn. Ik heb er een telefoontje aan gewaagd, de meeste antwoorden waren vaag en ja er zitten nog foutjes in maar dat komt allemaal goed, ja ja. Een krakkemikkig product in de markt zetten is het stomste wat de NKC kon doen.

  • Sad 1
Link naar reactie
Share on other sites

Wat een afgang ik gebruik de app op een ipad en android telefoon gelukkig de android nog oude versie op de ipad is de update automatisch doorgevoerd.

ik ben blij dat ik nu niet onderweg ben dan ging het stormen wie haalt het in zijn hoofd om dit plompverloren te doen?
je kan toch minstens de leden en betalende klanten informeren vooraf?
als ik dit in mijn bedrijf zou introduceren kon ik morgen gaan stempelen.

ik gebruik Magic Earth om te navigeren zet een route uit kijk op de gewenste tussenafstand op de kaart voor een poi open de app kijk of dit ok is en maak een waypoint van deze poi.

ook dit kan nu niet meer aangezien de losse poi ook niet meer worden geupdate.

bij de vorige app had ik gevraagd over een keus kon komen om te kiezen voor openen met om met ME te kunnen navigeren dat zou bekeken worden.

de oude app en poi was voor mij reden om NKC lid te worden dusssss

Link naar reactie
Share on other sites

Ik was aanvankelijk zeer verheugd met de aankondiging van de nieuwe app.

Helaas moet ik vaststellen dat de nieuwe opzet niet erg gebruikersvriendelijk is. In de nieuwe opzet is er voor gekozen om te navigeren met Google Maps en Waze ook wordt SYGIC genoemd. Helaas werkt de koppeling (nog) niet met Sygic. Google maps en Waze zijn overigens prima apps maar totaal ongeschikt voor camper-navigatie.

Ook de navigatie app CoPilot wordt nog steeds niet ondersteund.

Precies de apps die gemaakt zijn voor camper navigatie worden niet ondersteund. Ik vraag mij dus af waar de prioriteiten liggen. Daar komt nog bij dat er geen POI's meer gedownload kunnen worden. We gaan weer terug naar af en moeten dus adressen weer handmatig gaan invullen. 

Wellicht dat de oude app nog een jaartje in de lucht kan blijven zodat we daar nog gebruik van kunnen maken totdat we een goed werkend systeem krijgen.

 

 

Link naar reactie
Share on other sites

Dit jaar dus begonnen met de ap op een tablet galaxy tabA; er voor betaald. Werkte prima.

Nu na de update start hij niet meer op! Ook niet na een harde reset en opnieuw installeren van de app valt hij tijdens het opstarten uit met de melding dat de app is gestopt.

Ik kan er niets meer mee, waardeloos!! Dat is dus weggegooid geld!

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ik schrik van de negatieve reacties op Campercontact. Jullie hebben gelijk dat er e.a.  beter  gecommuniceerd had moeten worden, nadat ik ben begonnen met de ap te gebruiken heb ik heel veel vragen gehad maar nu inmiddels een paar weken later zijn die vragen al heel veel beantwoord. Ik heb er al het vertrouwen in dat dit goed komt, gun ze even de tijd. En niet direct zo negatief.

Link naar reactie
Share on other sites

Nou, als je net de afgelopen weken op vakantie was met het campertje, was dat toch erg vervelend! Dat het in orde komt zal wellicht, maar dat neemt je probleem van het moment niet weg! Kortom, dit had niet mogen gebeuren! De app had beter ontwikkeld moeten zijn voor deze was vervangen. Dat is niet negatief maar realistisch!

Link naar reactie
Share on other sites

Geachte , ik gebruik helemaal de app niet , ik heb het ACSI boeken en ik kijk op campercontackt op de PC (thuis ) zoek waar ik heen wil zet coördinaten in de navigatie en rijden maar .en ik kom overal.  

 

Ik vind dat ge mierik op de telefoon gewoon vervelend , dus ik mis hem niet .

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Op 7-10-2020 om 17:21, supreme zei:

Geachte , ik gebruik helemaal de app niet , ik heb het ACSI boeken en ik kijk op campercontackt op de PC (thuis ) zoek waar ik heen wil zet coördinaten in de navigatie en rijden maar .en ik kom overal.  

 

Ik vind dat ge mierik op de telefoon gewoon vervelend , dus ik mis hem niet .

Helemaal mee eens. Maar ook Campercontact op de pc werkt niet meer zoals van ouds, je kan o.a. geen filters meer invoeren. Waardeloos en heel irritant!

Link naar reactie
Share on other sites

C.D ik ben daar ook achter gekomen maar als je er meer mee bezig bent , haal je wel meer plaatsen voor de dag . Voorbeeld zo uit mijn hoofd , Noord-Holland  geeft men bijna geen plaats op aan op de kaart maar al je de plaats naam weet en voer je die in  dan komt die wel in beeld , en meerdere er om heen . 

 

Ik denk gewoon even oefenen . 

Link naar reactie
Share on other sites

@jeanthe

Ben het niet met je eens

Ik vind het nu een verschrikkelijk programma. Heb nu minstens drie keer dit programma afgelopen jaren van uiterlijk zien veranderen. En niet ten goede. Telkens had ik er heel veel moeite mee om het te gebruiken. Ik gebruikte zowel de site als de app. En steeds werd het programma van redelijk bruikbaar naar slechter en slechter. En nu heel veel slechter. Zoveel slechter, dat ik het niet meer gebruik! En als je hun eigen vergelijk plaatje bekijkt wat er 'verbeterd' is t.o.v. de vorige versie, dan kan je zien en concluderen dat alleen de opmaak (weer) verandert is.

Dus de tijd gunnen voor verbetering is over. En het fraaie ervan is dat er intussen voldoende alternatieven zijn die beter presteren. Er is zelfs een onderlinge waren onderzoek/test: https://www.umiwo.de/e-books

 

De site van het programma is nu ook al niet mee te werken. Kon ik er voorheen goed camperplekken vinden, lijkt het soms nu schier onmogelijk.

 

Arie

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Allen,

Ook ik herken me in de mening dat niet elke verandering een verbetering is. De nieuwe versie moet zich zeker nog bewijzen. Bij onze is de nieuwe versie niet goed meer te gebruiken op Android en ook niet op IOS. 

Het lijkt erop dat we recenter software moeten hebben hetgeen inmiddels betekent dat er nieuwe apparaten moeten worden gekocht. De vorige versie werkte probleemloos. 

 

Mijn voorstel is (zoals dat bv ook bij Garmin kan) dat men terug kan gaan naar de vorige versie en de data backwards compatible te houden, iets wat elke IT-er leert.

 

Waarom moet ik nu toch aan ACSI denken? 

 

Zonder een oplossing te bieden toch een vriendelijke groet, 

GMK

 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...