Ga naar inhoud

Campercontact


Pwi
 Share

Recommended Posts

Ger K. gefeliciteerd. Bij mij niet. Ik hoop dat ik iets verkeerd doe. Na de update gaf campercontact aan dat de Pro versie van kracht was, geldig tot 1 november 2020(?), dus een dag eerder. In de loop van de dag bleek inderdaad mijn pro versie verdwenen te zijn, geen favorieten meer en ik kan niet meer alle reviews lezen. Als ik op de knop aankoop herstellen klik dan staat in het volgende scherm: Mislukt, er is iets misgegaan. Dit gebeurt zowel op mijn telefoon als tablet. Ik neem toch aan dat een NKC lid de Pro versie blijft houden.

Wie weet de oplossing?

 

Link naar reactie
Share on other sites

6 uren geleden, CaradoT135 zei:

Oplossing heb ik niet, in de link hieronder staat wat info.

https://www.campercontact.com/nl/content/help/veelgestelde-vragen

Carado bedankt voor je reactie. Ik had daar al gekeken en niets gevonden wat mij verder kon helpen. Heb toen de NKC gebeld. Blijkbaar stond er ergens in de systemen iets verkeerd mbt mijn lidmaatschap. Was binnen paar seconden aangepast en toen deed campercontact het weer. Dus als er mensen zijn met hetzelfde probleem, informeer even bij NKC 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 month later...

Hoe dan ook, de interface van de nieuwe app is even wennen.
Na de belabberde mogelijkheden in 't begin komen er nu toch wat 'oude' functies terug. Oef...


Het ontbreken van de vroegere mogelijkheden op de website vind ik veel erger.
Een reis thuis goed voorbereiden (wat kunnen we anders doen in corona-tijd...) lukt nu niet meer vanaf de website: slechts enkele reviews en fotos worden getoond.
Bovendien - en dit is het grootste gemis - worden de POI niet meer vrijgegeven als download (na 8/2020).
Het moet toch mogelijk zijn om die downloads weer vrij te geven, bv als NKC lid?
Wij gebruiken een 10" tablet op de centrale console als wegenkaart waarop die POI getoond worden, handig op doorreis als overzicht van de nabije camperplaatsen.
Op de tablet draait dan OsmAnd, met de geïmporteerde POIs.
Met de huidige mogelijkheden van campercontact site+app lukt dat niet meer.

Zonde.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Op 19-9-2020 om 18:34, Profila One zei:

Dit jaar dus begonnen met de ap op een tablet galaxy tabA; er voor betaald. Werkte prima.

Nu na de update start hij niet meer op! Ook niet na een harde reset en opnieuw installeren van de app valt hij tijdens het opstarten uit met de melding dat de app is gestopt.

Ik kan er niets meer mee, waardeloos!! Dat is dus weggegooid geld!

 

Op 20-9-2020 om 11:41, hymer classic zei:

ik heb hetzelfde probleem en ben al dagen bezig ook met mensen samen die wel e.e.a van ict en computers. Nu heb ik de keiharde reset toegepast en lidmaatschap opgezegd. Einde ellende en lekker rustig er zijn nog volop andere apps,gratis en goed bruikbaar. Van het geld van het lidmaatschap kan ik ook nog diverse apps aankopen.

Ik heb hetzelfde probleem en dit reeds meerdere malen gemeld aan Campercontact. Reactie: men heeft het in onderzoek. Doe a.u.b. me met de klacht neerleggen bij campercontact. Als lid hebben we recht op goed werkende app en campercontact website. Protesteer ook tegen het afschaffen van de POI-download functie.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 month later...

Na verschillende mallen installeren niet kunnen openen van campercontact, krijg alléén 2 schermen te zien.

geen inlog scherm om met nkc gegevens aan te melden, hierna opgegeven.

Een andere app geïnstalleerd,   stellplatz werkt goed en is in nederlands ook via maps of een ander kaart

te navigeren, een aparte navigatie werkt prettiger dan een telefoon.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Ben een relatieve nieuwkomer, maar bij mij werkt de laatste versie van de app gewoon, met uitzondering van de offline locaties (bekend en je krijgt daarover ook een melding). Kan geen oordeel geven gerelateerd aan oudere versies, maar de opmerkingen/foutmeldingen die ik hier voor bij zie komen, herken ik bij mij niet. Ik gebruik een iPad 6e generatie (2018) met iOS 14.4.2 en de app versie 6.4.2.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 month later...

Het is gewoon even wennen, zoek op locatie even naar beneden duwen, en dan op het pijltje on je huidige locatie te zien en daar zoeken. Of je vult de plaats in waar je heen wilt en je zoekt daar op camoerplek, maar dat de offline versie nog steeds niet werkt is wel triest

 

Link naar reactie
Share on other sites

Zojuist, Hanton zei:

Het is gewoon even wennen, zoek op locatie even naar beneden duwen, en dan op het pijltje on je huidige locatie te zien en daar zoeken. Of je vult de plaats in waar je heen wilt en je zoekt daar op camoerplek, maar dat de offline versie nog steeds niet werkt is wel triest

 

Kon je er echt niet uit, mail me en ik zal kijken of ik je voort kan helpen

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...