Ga naar inhoud

Roki

Members
  • Aantal items

    18
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    2

Roki won de laatste dag op 23 februari

Roki had de meest gelikete inhoud!

1 Volger

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Roki's Achievements

3

Community reputatie

  1. Roki

    Campercontact

    Carado bedankt voor je reactie. Ik had daar al gekeken en niets gevonden wat mij verder kon helpen. Heb toen de NKC gebeld. Blijkbaar stond er ergens in de systemen iets verkeerd mbt mijn lidmaatschap. Was binnen paar seconden aangepast en toen deed campercontact het weer. Dus als er mensen zijn met hetzelfde probleem, informeer even bij NKC
  2. Roki

    Campercontact

    Ger K. gefeliciteerd. Bij mij niet. Ik hoop dat ik iets verkeerd doe. Na de update gaf campercontact aan dat de Pro versie van kracht was, geldig tot 1 november 2020(?), dus een dag eerder. In de loop van de dag bleek inderdaad mijn pro versie verdwenen te zijn, geen favorieten meer en ik kan niet meer alle reviews lezen. Als ik op de knop aankoop herstellen klik dan staat in het volgende scherm: Mislukt, er is iets misgegaan. Dit gebeurt zowel op mijn telefoon als tablet. Ik neem toch aan dat een NKC lid de Pro versie blijft houden. Wie weet de oplossing?
  3. Roki

    Camperen tijdens corona

    Bij de opmerking van Adriatik sluit ik mij van harte bij aan
  4. Roki

    Nieuwe app

    Carado bedankt voor je antwoord. In de vorige app moest je zelf handmatig updaten. Dat deed ik als ik hem niet nodig had. Nu wil je ergens een camping zoeken en dan is dat ding meer dan 2 minuten aan het updaten. Wat zijn nu 2 minuten, eigenlijk niets. Maar als je aan het wachten bent is dat lang. Zeker nu door de NKC gezegd wordt dat de app vlugger opstart. Dan zeg ik, nee dat is niet zo. Over vind mijn camper. Ik gebruikte dat op elke plek waar ik was. Mis het nu dus heel erg. Ze hebben het voorlopig geparkeerd, hoelang, komt het ooit weer terug. Kijk maar naar het beginscherm van het forum, hoe lang is het forum al under construction. Als het parkeren van vind mijn camper net zo lang duurt, dan zie ik hem voorlopig niet terug. Daarom ben ik het eens met de mensen die zeggen: waarom een goede app vervangen door een slechtere.
  5. Roki

    Nieuwe app

    Ik ben het met Gert eens, het duurt veel te lang voor de app opgestart is. Op mijn toestel, Samsung Galaxy S9+, duurt het ongeveer 2 minuten. Verder mis ik : vind mijn camper. Deze feature werd door mij frequent gebruikt. Tijdens een rondreis van de NKC heb ik verschillende mensen op deze mogelijkheid gewezen. Ze waren allen enthousiast en werd ook vaak gebruikt. Ik zie nergens of dit weer terugkomt.
  6. Toen ik 2 jaar geleden een verzekering zocht stonden op het toenmalige NKC forum een paar negatieve recensies over NKC verzekeringen. Als ik mij goed herinner b.v. meer eigen risico als ik de camper aan mijn zoon zou uitlenen en nog een paar van dat soort dingen. Ik weet niet of dat nu nog zo is. Op grond daarvan besloten voor Aveco. Camperverzekerd is een stuk goedkoper, maar de pechhulp geldt niet indien er iets gebeurt in de stalling. Wat was ik blij toen een marter in de stalling de koelvloeistofleiding doorgebeten had. Camper werd op kosten Aveco afgesleept naar garage en gemaakt. Ik heb wel de meest uitgebreide verzekering.
  7. Ben blij je te hebben kunnen helpen. Hoop dat hij je net zo goed bevalt als hij mij bevalt. De huisvlijt van GreDon ziet er ook goed uit. Hoe gemaakt, wat voor materiaal?
  8. Ik had ook veel last van reflectie. Op een Duits forum - my-pepper.de - kwam ik de Neewer 10.1 Zoll tegen. Te koop via aliexpres. https://nl.aliexpress.com/item/32820975808.html. Werkt fantastisch. Je moet zelf even uitzoeken of het wel de juiste maat is. Succes
  9. Jelle, bedankt voor je snelle antwoord
  10. Heel goed antwoord NKC Moderator, niet dus. Blinkt uit in nietszeggendheid. Versterkt gevoel dat NKC lak heeft aan zijn leden. Ik had op zijn minst verwacht dat er uitleg zou worden gegeven waarom zo gehandeld. Persoonlijk raakt mij niet zo erg hetgeen bovenstaande leden naar voren brengen. Je ziet wel vaker dat organisaties korting geven aan nieuwe leden. Maar de reactie door de nkc daarop is beneden peil
  11. Hoi Jelle, Je schrijft: Als er geen Wifi is dan maak ik van mij smartphone een hotspot en kijk via mijn smartphone op de laptop TV. Ik ben al langer aan het zoeken naar die mogelijkheid. Met de google chromecast zou ik op mijn gewone tv via de hotspot van mijn smartphone tv ontvangst hebben. Echter, tot nu toe vind ik alleen maar dat die mogelijkheid gb vreet. Hoe is jouw ervaring?
  12. Roki

    United Consumers

    Ik heb een mail gestuurd naar United Consumers over de brandstofkaart. O.a. medegeeld dat ik van kaart af wil. Er werd wel gezegd dat er geen kosten bij te weinig afname brandstof in rekeing gebracht zou worden, maar hoe ik van de kaart afkom. geen idee. Daar geen antwoord op.
  13. Naar aanleiding van de problemen met de Fiat Ducato, besproken in een ander draadje in dit forum, wil ik graag mijn ervaringen met de versnellingsbak van de Peugeot doorgeven. Betreft Weinsberg Pepper bj 2018. Tijdens schakelen van de 4e naar de 5e versnelling vaker krakend geluid, alsof ik het versnellingspedaal niet goed ingetrapt had. Verder niet bij nagedacht totdat ik op het Duitse forum my-pepper.de las ik dat meerdere personen hier last van hebben. Om een lang verhaal kort te maken, uiteindelijk is de gehele versnellingsbak vervangen. Er zat een pro-forma rekening bij van om en nabij € 6000,-. Gelukkig onder garantie vervangen. Peugeot rijders let hierop, denk niet ik heb de koppeling niet ver genoeg ingetrapt. Bij Peugeot dealer was probleem bekend. ze deden ook helemaal niet moeilijk.
  14. Roki

    United Consumers

    Bedankt NKC. Hoe kom ik dan nu weer van die kaart af. Zoveel tank ik niet dus voordeel slaat om in nadeel
×
×
  • Nieuwe aanmaken...