CGu Geplaatst: 15 augustus 2020 Share Geplaatst: 15 augustus 2020 Kunnen er minder foto’s geplaatst worden in de NKC app nu staan er 20 tot 30 foto’s bij een camping of Camperplaats een beetje overdreven soms staan er foto’s in die nergens op slaan Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 15 augustus 2020 Share Geplaatst: 15 augustus 2020 Je hebt helemaal gelijk. Sommigen lijken het leuk te vinden on hun camper te showen, anderen zetten de zoveelste foto van hetzelfde beeld. Je zou mogen verwachten dat de NKC daar een beetje op let. Maar nee, ook is teveel gevraagd van de NKC. En verwacht niet dat ze op jouw verzoek reageren. Dat gaat met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet gebeuren. De NKC houdt namelijk niet van feedback! Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GreDon Geplaatst: 16 augustus 2020 Share Geplaatst: 16 augustus 2020 En de NKC houdt al helemaal niet van kritische forumleden. Dus schrijf hier what the fuck je wilt. Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Camper-T Geplaatst: 18 augustus 2020 Share Geplaatst: 18 augustus 2020 Verleden jaar kozen wij in de Camper Contact app als bestemming een bepaalde camping. Bij aankomst bleek er pal naast deze camping nog een camping te zijn, goed aangegeven met een groot boort plus pijl. Deze camping opereerde onder dezelfde naam maar dan met no.2 er achter, compleet met eigen ingang en bemande receptie. Wat bleek, de famlilie van campingeingenaar no. 1 was bezig om dit stuk campeergrond nieuw leven in te blazen onder de naam van camping no. 2, op zich een prima initiatief. Ik dacht er hierdoor goed aan te doen om dit in de Camper Contact app te melden als een nieuwe camping, compleet met een korte omschrijving zodat het e.e.a. duidelijk zou worden. Maar helaas, NKC heeft deze aanmelding van camping no. 2 afgewezen want de camping alszodanig (de oude situatie dus eigenlijk) stond al in de Camper Contact app. Einde verhaal. Het is jammer dat je binnen de Camper Contact app geen contact op kunt nemen met de persoon welke dit soort nieuwe aanmeldingen balloteerd. Hierdoor had ik mogelijkerwijs het verhaal kunnen verduidelijken, dat het toch echt om een totaal andere camping gaat, al lijkt dit misschien niet het geval door dezelfde naam maar dan met een no. 2 er achter.. Wat betreft de foto's in Camper Contact klopt het inderdaad dat praktisch alle geuploade foto's van gebruikers blijven staan en niemand nieuwe meldingen en bijbehorende foto's naloopt. Persoonlijk stoor ik mij er niet erg aan maar ik vind het wel jammer dat als ik een nieuwe camping probeer aan te bieden, hier wel resoluut en zonder controle een streep doorheen gaat. Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 20 augustus 2020 Share Geplaatst: 20 augustus 2020 Camper-T, dat soort dingen zijn schering en inslag bij de NKC. Helaas kan men zonder uitleg je melding negeren. Er valt ook niet over te communiceren, want dan moet men uit de ivoren toren neerdalen naar het gepeupel. En daar past men voor! Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
0011 Geplaatst: 7 september 2020 Share Geplaatst: 7 september 2020 Persoonlijk vind ik dat de nieuwe app niet overzichtelijk meer en vergt meer handelingen om een overzicht van camperplaatsen en campings te zien. De “oude” was hierin vele malen beter. Heb inmiddels deze teruggezet. 1 Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Jan Mensink Geplaatst: 8 september 2020 Share Geplaatst: 8 september 2020 0011, ben het helemaal met je eens. Ik wil ook de oude versie (Android 5.5.4) terugzetten , maar hoe doe ik dat? Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
0011 Geplaatst: 9 september 2020 Share Geplaatst: 9 september 2020 Ben in het bezit van een iPhone en maak wekelijks een backup via mijn Mac. Toen ik de nieuwe app er op had gezet, flink teleurgesteld was nadat ik deze uitvoerig heb uitgeprobeerd heb ik besloten om een backup terug te zetten waar de "oude" vertrouwde app opzat. Gelukkig werkt deze als voorheen (zolang als het duurt uiteraard). Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 9 september 2020 Share Geplaatst: 9 september 2020 De oude app. wordt niet meer ondersteund dus ook geen updates meer. Ik vind die nieuwe app. een verschrikking. 1 Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Ronk Geplaatst: 14 september 2020 Share Geplaatst: 14 september 2020 Ik wil ook de oude app terug. De nieuwe is en draak van een app. wie kan mij hierbij helpen Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Re_Ne Geplaatst: 16 september 2020 Share Geplaatst: 16 september 2020 Helemaal mee eens. Ik heb meerdere keren feedback gegeven via app. Tot nu toe geen respons. Het lijkt alsof de presentatie/make-up belangrijker geweest is dan de functionaliteiten. Het aantal functies is zelfs sterk minder geworden. Om iets te verbeteren moet het veranderen. De nieuwe app is een verandering maar beslist geen verbetering. Begin eens met alle functies uit de oude app weer in de nieuwe app op te nemen, zo kunnen jullie klanten op z'n minst de app weer als vanouds gebruiken. Denk je iets beters bedacht te hebben, vraag dan eerst of doe een test voordat het ingevoerd wordt. Als je inlogt op de website van Campercontact dan verschijnen er advertenties tussen de resultaten van een zoekopdracht. Is onze contributie niet meer voldoen om eea gaande te houden bij NKC/Campercontact?? Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 16 september 2020 Share Geplaatst: 16 september 2020 1 uur terug, Re_Ne zei: Als je inlogt op de website van Campercontact dan verschijnen er advertenties tussen de resultaten van een zoekopdracht. Is onze contributie niet meer voldoen om eea gaande te houden bij NKC/Campercontact?? Dat kan ik me niet voorstellen. Dankzij de populariteit van de camper heeft de NKC nooit eerder zóveel leden gehad. Ik neem aan dat de inkomsten ongeveer met dezelfde tred zijn meegegroeid. Ik heb niet gemerkt dat de leden daarvan hebben geprofiteerd. Niet meer edities van de ‘Kampeerauto’, ze zijn evenmin dikker geworden, de dienstverlening is ook niet uitgebreid. Het enige wat gewijzigd is is Campercontact. En laat dat nou net een desinvestering blijken! Wie is hier eigenlijk verantwoordelijk voor? Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts