Ga naar inhoud

NKC App


CGu
 Share

Recommended Posts

Je hebt helemaal gelijk. Sommigen lijken het leuk te vinden on hun camper te showen, anderen zetten de zoveelste foto van hetzelfde beeld. Je zou mogen verwachten dat de NKC daar een beetje op let. Maar nee, ook is teveel gevraagd van de NKC. En verwacht niet dat ze op jouw verzoek reageren. Dat gaat met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet gebeuren. De NKC houdt namelijk niet van feedback!

Link naar reactie
Share on other sites

Verleden jaar kozen wij in de Camper Contact app als bestemming een bepaalde camping. Bij aankomst bleek er pal naast deze camping nog een camping te zijn, goed aangegeven met een groot boort plus pijl. Deze camping opereerde onder dezelfde naam maar dan met no.2 er achter, compleet met eigen ingang en bemande receptie. Wat bleek, de famlilie van campingeingenaar no. 1 was bezig om dit stuk campeergrond nieuw leven in te blazen onder de naam van camping no. 2, op zich een prima initiatief.

Ik dacht er hierdoor goed aan te doen om dit in de Camper Contact app te melden als een nieuwe camping, compleet met een korte omschrijving zodat het e.e.a. duidelijk zou worden.

Maar helaas, NKC heeft deze aanmelding van camping no. 2 afgewezen want de camping alszodanig (de oude situatie dus eigenlijk) stond al in de Camper Contact app. Einde verhaal.

 

Het is jammer dat je binnen de Camper Contact app geen contact op kunt nemen met de persoon welke dit soort nieuwe aanmeldingen balloteerd. Hierdoor had ik mogelijkerwijs het verhaal kunnen verduidelijken, dat het toch echt om een totaal andere camping gaat, al lijkt dit misschien niet het geval door dezelfde naam maar dan met een no. 2 er achter..

 

Wat betreft de foto's in Camper Contact klopt het inderdaad dat praktisch alle geuploade foto's van gebruikers blijven staan en niemand nieuwe meldingen en bijbehorende foto's naloopt.

Persoonlijk stoor ik mij er niet erg aan maar ik vind het wel jammer dat als ik een nieuwe camping probeer aan te bieden, hier wel resoluut en zonder controle een streep doorheen gaat.

 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ben in het bezit van een iPhone en maak wekelijks een backup via mijn Mac. Toen ik de nieuwe app er op had gezet, flink teleurgesteld was nadat ik deze uitvoerig heb uitgeprobeerd heb ik besloten om een backup terug te zetten waar de "oude" vertrouwde app opzat.

Gelukkig werkt deze als voorheen (zolang als het duurt uiteraard). 

Link naar reactie
Share on other sites

Helemaal mee eens. Ik heb meerdere keren feedback gegeven via app. Tot nu toe geen respons. Het lijkt alsof de presentatie/make-up belangrijker geweest is dan de functionaliteiten. Het aantal functies is zelfs sterk minder geworden. Om iets te verbeteren moet het veranderen. De nieuwe app is een verandering maar beslist geen verbetering.

Begin eens met alle functies uit de oude app weer in de nieuwe app op te nemen, zo kunnen jullie klanten op z'n minst de app weer als vanouds gebruiken.

Denk je iets beters bedacht te hebben, vraag dan eerst of doe een test voordat het ingevoerd wordt.

 

Als je inlogt op de website van Campercontact dan verschijnen er advertenties tussen de resultaten van een zoekopdracht.

Is onze contributie niet meer voldoen om eea gaande te houden bij NKC/Campercontact??

Link naar reactie
Share on other sites

1 uur terug, Re_Ne zei:

Als je inlogt op de website van Campercontact dan verschijnen er advertenties tussen de resultaten van een zoekopdracht.

Is onze contributie niet meer voldoen om eea gaande te houden bij NKC/Campercontact??

Dat kan ik me niet voorstellen. Dankzij de populariteit van de camper heeft de NKC nooit eerder zóveel leden gehad. Ik neem aan dat de inkomsten ongeveer met dezelfde tred zijn meegegroeid. Ik heb niet gemerkt dat de leden daarvan hebben geprofiteerd. Niet meer edities van de ‘Kampeerauto’, ze zijn evenmin dikker geworden, de dienstverlening is ook niet uitgebreid. Het enige wat gewijzigd is is Campercontact. En laat dat nou net een desinvestering blijken! Wie is hier eigenlijk verantwoordelijk voor?

Link naar reactie
Share on other sites

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...