Ga naar inhoud

Re_Ne

Members
  • Aantal items

    10
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    1

Re_Ne won de laatste dag op 27 september

Re_Ne had de meest gelikete inhoud!

Community reputatie

2 Neutral

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. Tja, de klant kiest! Vandaag Kampeerauto 9 in de bus. Kijk eens naar het aantal pagina's met advertenties. De spreuk: "Europa's grootste camperclub" heeft wel iets Amerikaans. Big is beautiful. Kwaliteit heeft echter niets met grootte te maken. Dan heet het kwantiteit. Kwaliteit gaat over heel andere zaken. Zoals aandacht voor en luisteren naar je klanten, inspelen op hun wensen, regelmatig audits doen, hun vragen beantwoorden, inhoudelijk reageren op kritiek, hun het oprecht gevoel geven dat ze gewaardeerd zijn, ....... Ik vraag me af wat ik nou eigenlijk verlies
  2. Van website NKC: “Agenda Ledenraad voor 2020 Zaterdag 13 juni 2020Zaterdag 7 november 2020Zaterdag 12 december 2020 Leden kunnen een vergadering van de ledenraad bijwonen. Aanmelden kan middels het sturen van een e-mail met daarin naam en lidnummer naar office@nkc.nl “ Gewoon massaal aanmelden en per email je thema aanmelden als agendapunt. Of vraag gewoon spreektijd aan: goed voorbereiden en je verhaal constructief brengen. Wat is er mis en wat moet gedaan worden om het beter te maken? Je bent lid van een vereniging, dit betekent dat je recht hebt op informa
  3. Ik krijg stellig de indruk dat ze als gekken bezig zijn dit forum, de feedback vanuit de app en de reviews in de Apple en Google stores af te struinen voor de door gebruikers gemelde tekortkomingen in de app. Waarom deze gigantische omweg? Had eerst even een goed overzicht van alle functionaliteiten in de oude app gemaakt. Daarna de gebruikers van de oude app om hun wensen gevraagd. Zo had er een compleet pakket van eisen en wensen voor een nieuwe app op tafel gelegen. Onderstaande vergelijking (zie plaatje) tussen de oude en de nieuwe app is een farce! De enige verschillen zou
  4. Voortgang in de app, Je kunt nu een route naar een locaties kiezen mbv volgende apps: Apple maps, Waze, Google maps en TomTom GO navigation. Bij testen naar 3 verschillende camperplaatsen blijken de laatste 2 niet te werken. Ze kunnen de locatie niet vinden. Vreemd genoeg Apple maps wel. Ik gebruik Waze niet.
  5. Zie website NKC: https://www.nkc.nl/over-de-nkc/organisatie/ledenraad/ Daarbij stellen de kandidaatleden van de ledenraad zich op de website voor met foto, naam, hun aandachtspunten en visie op NKC. Dit ziet er gedegen. Willen we meer doen dan op dit forum alleen ons commentaar op de Campercontact app leveren dan is inschrijven voor de eerste ledenraad vergadering de volgende stap. Het bestuur heeft een evaluatie van de nieuwe app toegezegd voor eind 2020 (zie jaarverslagen)
  6. Er is toch een ledenraad? van NKC site: Agenda voor 2020 Zaterdag 13 juni 2020Zaterdag 7 november 2020Zaterdag 12 december 2020 Leden kunnen een vergadering van de ledenraad bijwonen. Aanmelden kan middels het sturen van een e-mail met daarin naam en lidnummer naar office@nkc.nl. Gewoon massaal aanmelden en per email het thema aanmelden als agendapunt.
  7. Verdienmodel vereniging NKC: kijk eens hier; https://www.campercontact.com/nl Als ik een lokatie opzoek dan wordt de lijst van resultaten onderbroken door advertenties. Onze contributies zijn blijkbaar niet meer voldoende om de organisatie staande te gouden. Leden wordt wel terloops de mogelijkheid om in te loggen op de website ontnomen. Je kon op de oude website altijd snel een reis (reeks camperplaatsen) uitzetten waarna ze onderweg op het kleine scherm van de telefoon makkelijk terug te vinden zijn.
  8. 1) betracht de huidige situatie als een serieuze crisis. Iemand binnen het bestuur van NKC die dit ontkent is niet geschikt als bestuurder. 2) ga met de billen bloot naar jullie (trouwe) leden. Geen mooie praatjes, beloftes of vage toezeggingen en zeker niet bagatelliseren (beledigend) gewoon openheid van zaken. De betreffende tekst in de email van vrijdag is veel te zwak en getuigt niet van blijk van een juiste inschatting van de situatie. Na zoveel kritiek kan niemand nog spreken van een verbeterde app, doe dat dan ook niet. De gebruiker bepaalt wat goed of slecht is, niet de maker.
  9. Re_Ne

    NKC App

    Helemaal mee eens. Ik heb meerdere keren feedback gegeven via app. Tot nu toe geen respons. Het lijkt alsof de presentatie/make-up belangrijker geweest is dan de functionaliteiten. Het aantal functies is zelfs sterk minder geworden. Om iets te verbeteren moet het veranderen. De nieuwe app is een verandering maar beslist geen verbetering. Begin eens met alle functies uit de oude app weer in de nieuwe app op te nemen, zo kunnen jullie klanten op z'n minst de app weer als vanouds gebruiken. Denk je iets beters bedacht te hebben, vraag dan eerst of doe een test voordat het ingevoerd word
×
×
  • Nieuwe aanmaken...