Ga naar inhoud

Te koop Rapido Integraal


Rapido
 Share

Recommended Posts

De Rapido op basis van een Fiat Ducato is in prima staat van onderhoud. Van binnen en van buiten geen enkele beschadigingen. Wij zijn er erg zuinig op geweest.

Het betreft het model 9065 DF met twee lage enkele bedden en grote badkamer over de gehele breedte met grote douche.Het bouwjaar is 2009 en de km. stand is 77000.

Volledige onderhoudshistorie bekend en afgelopen mei een grote onderhoudsbeurt gehad, zowel aan de Fiat als aan het campergedeelte zelf met vochtcontrole en APK.

De meeste integralen zijn aan de voorzijde zo zwaar, dat ze naar voren hangen. Dat deed die van ons ook, maar ik heb er zwaardere veren op laten plaatsen met speciale Koni schokdemper (concept Car Support). De camper staat nu mooi vlak en is comfortabel in het rijden, vergelijkbaar met luchtveren. De banden zijn nog prima en zijn van het jaar 2016.

Er is in de camper niet gerookt en er zijn ook geen honden in geweest. 

 

Extra's op de camper zijn:

* gemoderniseerd interieur * twee huishoudaccu's met zonnepaneel * navigatie * fietsdrager * automatische schotel * 2x televisie

De vraagprijs is € 39.500,-. Bezichtiging op afspraak mogelijk. Tel. 06-51620675

DSC_6011.JPG

DSC_6014.JPG

DSC_6017.JPG

DSC_6026.JPG

Inrichting5.jpg

Inrichting6.jpg

Inrichting.jpg

DSC_6041.JPG

DSC_6042.JPG

Link naar reactie
Share on other sites

Nee dat ziet u helemaal fout. Op de foto ben ik, de particulier verkoper. Ik heb de camper jaren geleden bij deze dealer gekocht en daar zijn enkele foto's nog van. Wees dus gerust.

Bovendien staat mijn telefoonnummer bij de advertentie en mijn e-mail adres!

aangepast door Rapido
Link naar reactie
Share on other sites

20 uren geleden, Rapido zei:

Nee dat ziet u helemaal fout. Op de foto ben ik, de particulier verkoper. Ik heb de camper jaren geleden bij deze dealer gekocht en daar zijn enkele foto's nog van. Wees dus gerust.

Bovendien staat mijn telefoonnummer bij de advertentie en mijn e-mail adres!

 

In dat geval gebruikt u foto’s van uw camper in vroegere staat in plaats van foto’s in de huidige staat. Óók niet zo netjes!

aangepast door Adriatik
Link naar reactie
Share on other sites

Ik merk aan u, dat u uw gelijk wil gaan halen, omdat u kennelijk hier een hobby van maakt om op dergelijke wijze te reageren. Dat wil ik u niet verbieden, maar ik mag wel u verwachten, dat u dan de tijd neemt om goed te kijken, want als u dit wel had gedaan, dan ziet u ook foto's van een gemoderniseerd interieur. Ik heb deze camper 3 jaar geleden gekocht, ben er altijd zuinig op geweest en hij is in een nog betere staat dan toen ik hem kocht.

Bovendien denk ik, dat dit een forum is om iets te kopen/verkopen. Reacties van u hebben geen enkele bijdrage tot dit doel.

  • Thanks 1
Link naar reactie
Share on other sites

Dat zijn toch prima foto's. Die kan ik zelf niet zo mooi maken en het geeft precies weer hoe de camper er op dit moment uitziet. Kom kijken en overtuig uzelf.

Ik begrijp, dat u zich opstelt als "waakhond" van dit forum, maar nogmaals het is bedoeld om iets te verkopen en nogmaals kijk goed naar een advertentie voordat u weer met allerlei opmerkingen komt. Daar is niemand bij gebaat!

U praat over misstanden, u praat over niet zo netjes en u praat over het gratis aanbieden door bedrijven. Telkens slaat u de plank helemaal mis. Lees eerst goed wat er staat en kijk goed naar de foto's. Heeft u vragen wees dan een kerel en pak de telefoon. Ik had u dan uit de droom kunnen helpen. Maar nee u slingert allerlei verwijten zomaar op dit forum. Erg onjuist!!!

Link naar reactie
Share on other sites

6 uren geleden, Rapido zei:

U praat over misstanden, u praat over niet zo netjes en u praat over het gratis aanbieden door bedrijven. Telkens slaat u de plank helemaal mis. 

 

U bent er zelf de oorzaak van. Ik zou zeggen, plaats recente foto’s in plaats van foto’s die jaren geleden gemaakt zijn door een camperhandelaar!

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...