Ga naar inhoud

Lak brokkelt af van bumper en spoiler bij Hymer 2007


NTT
 Share

Recommended Posts

Beste camperaars,

 

Wij hebben sinds 2011 een Hymer B614G van 2007, modeljaar 2006 en hebben er heel veel plezier van.

 

Echter van de rechterhelft van de achterbumper en de kunststof spoiler, waarin het derde remlicht zit, brokkelt de blanke lak.

Omdat ik dit niet normaal vind heb ik een e-mail gestuurd naar de Kundendienst van Hymer. Deze raden mij aan contact op te nemen met een dealer in Nederland.

De achterbumper bestaat uit twee delen, de lak van de linker helft van de bumper zit nog perfect in de lak. De kunststof voorkant van de camper die van het zelfde materiaal is gemaakt als de spoiler zit eveneens nog perfect in de lak.

De dealer heeft foto's gemaakt en opgestuurd naar de Kundendienst.

Het antwoord van de Kundendienst was kort en krachtig:

"Bei einem Fahrzeug welches 2006 produziert wurde, können wir keine Kosten mehr übernehmen."

Eerlijk gezegd was ik teleurgesteld in dit antwoord. Denk je dat een camper hebt van een gerenommeerd merk en had ik verwacht dat ze zouden meedenken over een oplossing.

 

Wie van jullie heeft ook deze problemen met de lak op de kunststofonderdelen bij een Hymer en hebben jullie hiervoor een oplossing en zo ja welke?

 

Thé Tosserams

Link naar reactie
Share on other sites

NTT , ik vind het logies dat na 5 jaar al de garantie is vervalen , u had die moeite kunnen besparen .

 

Ga naar een goede spuiter voor advies en prijs opgaaf , of hij het deel kan overspuiten en desnoods uit waaieren over de overige bumperdeel , en daarna even uit poetsen .

aangepast door supreme
Link naar reactie
Share on other sites

Op 12-6-2020 om 11:15, NTT zei:

 

Het antwoord van de Kundendienst was kort en krachtig:

"Bei einem Fahrzeug welches 2006 produziert wurde, können wir keine Kosten mehr übernehmen."

 

Eerlijk gezegd was ik teleurgesteld in dit antwoord. Denk je dat een camper hebt van een gerenommeerd merk en had ik verwacht dat ze zouden meedenken over een oplossing.

 

 

 

 

Ik kan mij de teleurstelling wel voorstellen, van een bedrijf als Hymer mag je toch verwachten dat ze aangeven hoe en waarmee dit probleem aan te pakken, dat ze geen kosten overnemen lijkt mij logisch gezien de leeftijd van de camper, ik denk ook dat NTT daar niet om gevraagd heeft maar ik kan mij vergissen.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...