Ga naar inhoud

Gezakt voor praktijkexamen


Ada Sprint
 Share

Recommended Posts

Gister gezakt voor het praktijkexamen. Ik krijg het achteruit inparkeren maar niet in de vingers. ( met eigen Sprinter geen probleem maar na inbouw is die te zwaar). Heeft iemand een tip? bijvoorbeeld een filmpje waar het terugdraaien van de wielen goed uitgelegd wordt. Nog meer lessen nemen is wel duur. Ik zie nu erg tegen het volgende examen (november) op. 

Link naar reactie
Share on other sites

3 uren geleden, Ada Sprint zei:

Gister gezakt voor het praktijkexamen. Ik krijg het achteruit inparkeren maar niet in de vingers. ( met eigen Sprinter geen probleem maar na inbouw is die te zwaar). 

Hoezo? De lengte van de Sprinter blijft toch hetzelfde en wat bedoel je met zwaar? Ik parkeer achteruit in op de spiegels met mijn L4H2, geen enkel probleem.

Link naar reactie
Share on other sites

5 uren geleden, FJC48 zei:

Hoezo? De lengte van de Sprinter blijft toch hetzelfde en wat bedoel je met zwaar? Ik parkeer achteruit in op de spiegels met mijn L4H2, geen enkel probleem.

De enige tip die ik kan geven is: verstel bij achteruit inparkeren je rechter buitenspiegel wat lager zodat je het rechter achterwiel kunt zien. Op het moment dat je rechter achterwiel nog net niet de trottoirband raakt; helemaal indraaien.

Laat je niet op je kop zitten en oefening baart kunst.

Link naar reactie
Share on other sites

2 uren geleden, Wim Corduwener zei:

De enige tip die ik kan geven is: verstel bij achteruit inparkeren je rechter buitenspiegel wat lager zodat je het rechter achterwiel kunt zien. Op het moment dat je rechter achterwiel nog net niet de trottoirband raakt; helemaal indraaien.

Laat je niet op je kop zitten en oefening baart kunst.

 

Link naar reactie
Share on other sites

Beste @Ada Sprint het gaat je zéker lukken en je hoeft je niet te generen want ik weet zeker dat je niet de enige bent.

Een filmpje is leuk, maar zelf oefenen is volgens mij de beste manier. Om de kosten van rijlessen uit te sparen, zou ook kunnen overwegen om een bus van hetzelfde formaat voor een halve dag te huren. Dan kun je een halve dag oefenen en krijg je het zeker onder de knie.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 month later...
Op 22-9-2021 om 09:32, Ada Sprint zei:

Gister gezakt voor het praktijkexamen. Ik krijg het achteruit inparkeren maar niet in de vingers. ( met eigen Sprinter geen probleem maar na inbouw is die te zwaar). Heeft iemand een tip? bijvoorbeeld een filmpje waar het terugdraaien van de wielen goed uitgelegd wordt. Nog meer lessen nemen is wel duur. Ik zie nu erg tegen het volgende examen (november) op. 

 

Op 5-10-2021 om 18:18, MGRobbie zei:

Ja dat is niks nieuws

tenor.gif

 

Hoera, geslaagd! Ben trots dat ik dat op mijn zeventigste toch maar geflikt heb. Nu nooit meer examen doen maar lekker er op uit met de buscamper😊

  • Like 1
Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...