Ga naar inhoud

Tolbadge Frankrijk voor zware camper

Jef
 Share

Recommended Posts

Beste camperaars,

Ik heb een recent aangeschafte camper van 4000 kilo en een hoogte van 3.20 m. Mijn tolbadge (via ANWB) die ik voor mijn privéauto gebruik, kan ik overzetten naar het kenteken van mijn camper.

Ik lees overal dat ik niet door de tolpoortjes kom omdat ik 4.000 kilo ben en > 3.00 meter hoog ben. Ik weet van zware camperaars dat die gewoon door de tolpoortjes gaan en dan via de T passage waar geen hoogteborden zijn. Hoe zit dat nou? Heeft iemand daar een tip voor ?

Dank alvast,

Rob

Link naar reactie

• 1 month later...
  • 11 months later...
Op 24-6-2021 om 13:46, Jef zei:

Beste camperaars,

Ik heb een recent aangeschafte camper van 4000 kilo en een hoogte van 3.20 m. Mijn tolbadge (via ANWB) die ik voor mijn privéauto gebruik, kan ik overzetten naar het kenteken van mijn camper.

Ik lees overal dat ik niet door de tolpoortjes kom omdat ik 4.000 kilo ben en > 3.00 meter hoog ben. Ik weet van zware camperaars dat die gewoon door de tolpoortjes gaan en dan via de T passage waar geen hoogteborden zijn. Hoe zit dat nou? Heeft iemand daar een tip voor ?

Dank alvast,

Rob

Ik ben dus even benieuwd of je zonder problemen door de tolpoortjes bent gekomen? Reed je toen ook door Italië? 

Link naar reactie

• 2 weeks later...
Op 9-7-2022 om 20:22, trailerad zei:

Onze camper is 3,20 hoog bovenkant schotel. 4500 kg zwaar en met een aanhanger er achter. Afgelopen jaar geen enkel probleem gehad, niet in Frankrijk, Portugal en Spanje. 

Geweldig, wij idem. Tot 3.30 meter ga je gewoon door als classe  2 voertuig. Gewicht speelt geen enkele rol.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...