Jef Geplaatst: 24 juni 2021 Share Geplaatst: 24 juni 2021 Beste camperaars, Ik heb een recent aangeschafte camper van 4000 kilo en een hoogte van 3.20 m. Mijn tolbadge (via ANWB) die ik voor mijn privéauto gebruik, kan ik overzetten naar het kenteken van mijn camper. Ik lees overal dat ik niet door de tolpoortjes kom omdat ik 4.000 kilo ben en > 3.00 meter hoog ben. Ik weet van zware camperaars dat die gewoon door de tolpoortjes gaan en dan via de T passage waar geen hoogteborden zijn. Hoe zit dat nou? Heeft iemand daar een tip voor ? Dank alvast, Rob Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Jef Geplaatst: 24 juni 2021 Auteur Share Geplaatst: 24 juni 2021 Kees, dat klinkt goed. Is dat je eigen ervaring ? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 24 juni 2021 Share Geplaatst: 24 juni 2021 Met een tol badge moet je altijd door de T passage. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Jef Geplaatst: 25 juni 2021 Auteur Share Geplaatst: 25 juni 2021 En als je een ticket zou trekken, wordt je dan met deze camper in klasse 2 of 3 ingedeeld ? Ik denk dus 2. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Jef Geplaatst: 26 juni 2021 Auteur Share Geplaatst: 26 juni 2021 Dank Kees en goede reis. Is de 30 km tolpoort een andere dan de stop en go ? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Jef Geplaatst: 28 juni 2021 Auteur Share Geplaatst: 28 juni 2021 Kees dank. Nu in Frankrijk en is inderdaad zoals jij zegt. Geen probleem dus. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Hymer694 Geplaatst: 3 augustus 2021 Share Geplaatst: 3 augustus 2021 Mijn Camper is 4800 kg ,en 3 meter hoog ,nooit problemen gewoon door ,allemaal bangmakerij en mensen die denken overal verstand van te hebben ,en anderen de kop gek maken ,groet Mart 1 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Jippie Geplaatst: 4 juli 2022 Share Geplaatst: 4 juli 2022 Op 24-6-2021 om 13:46, Jef zei: Beste camperaars, Ik heb een recent aangeschafte camper van 4000 kilo en een hoogte van 3.20 m. Mijn tolbadge (via ANWB) die ik voor mijn privéauto gebruik, kan ik overzetten naar het kenteken van mijn camper. Ik lees overal dat ik niet door de tolpoortjes kom omdat ik 4.000 kilo ben en > 3.00 meter hoog ben. Ik weet van zware camperaars dat die gewoon door de tolpoortjes gaan en dan via de T passage waar geen hoogteborden zijn. Hoe zit dat nou? Heeft iemand daar een tip voor ? Dank alvast, Rob Ik ben dus even benieuwd of je zonder problemen door de tolpoortjes bent gekomen? Reed je toen ook door Italië? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 9 juli 2022 Share Geplaatst: 9 juli 2022 Onze camper is 3,20 hoog bovenkant schotel. 4500 kg zwaar en met een aanhanger er achter. Afgelopen jaar geen enkel probleem gehad, niet in Frankrijk, Portugal en Spanje. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Broers Joske Geplaatst: 20 juli 2022 Share Geplaatst: 20 juli 2022 Op 9-7-2022 om 20:22, trailerad zei: Onze camper is 3,20 hoog bovenkant schotel. 4500 kg zwaar en met een aanhanger er achter. Afgelopen jaar geen enkel probleem gehad, niet in Frankrijk, Portugal en Spanje. Geweldig, wij idem. Tot 3.30 meter ga je gewoon door als classe 2 voertuig. Gewicht speelt geen enkele rol. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 20 juli 2022 Share Geplaatst: 20 juli 2022 Gelukkig, het is toch al duur genoeg. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
freekvo Geplaatst: 21 juli 2022 Share Geplaatst: 21 juli 2022 Op 24-6-2021 om 23:54, FJC48 zei: Met een tol badge moet je altijd door de T passage. Nee hoor. Je kunt met de tolbadge ook door de poortjes met een groene pijl of cc-card. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.