Ga naar inhoud

Milieuzone Barcelona aanvraag


supreme

Recommended Posts

Ik ben bezig om een milieuzone document aan te vragen voor Barcelona , maar dit lukt niet . Ik heb alle gegevens ingevuld en en toets op verzenden en betalen maar hij komt niet in het volgende programma , ik krijg ook geen fout melding ( rood geschreven ) hoe nu verder ? . 

Vraag wat doe ik verkeert .

Link naar reactie
Share on other sites

Magic Ed , Ik heb contact op genomen via hun website , en kreeg antwoord in het Spaans deze vertaald ( googel ) en ik kon contact opnemen via een email adres en daar mijn bevindingen gemeld . 

Ik heb de registratie uitgevoerd via de site van het NKC en zelf nog verder gekeken op internet en kom gewoon uit op de site waar je je mee kan registreren .

Ik wacht nu op hun antwoord .

 

 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 4 months later...

Magic Ed , het is natuurlijk geen geheim Ed , ik weet niet hoe je daar aan komt ? , je kunt ook op het NKC kijken . De organisatie die daar over gaat is het AMB Mobilited ( www. ambin informacio .cat . Ik kreeg op 13-06 antwoord van het AMB , met de Spaanse tekst : Aprciado / a senór / a Dekker . Ha , reibido una . nueva notificacion en su expadiente P1- 2020611-164866 ( in NL ) de toegang tot de omgeving is , ( eenvoudig , staat in blauw gedrukt ) . Usuario P1-2020611-164866 . Clave 75550 e b . Aten tamenba .

 

Vertaald in Het Nederlands staat het volgende : Beste meneer Dekker . Hij heeft een nieuwe melding ontvangen in zijn dossier P!-2020611-1644866 . Gebruiker P1-2020611-164866 sleutel 75550 eb , let op .

 

Wat kan  ik aan zon antwoord mag ik wel of niet door de zone rijden van Barcelona , ik heb het AMB nog niet terug geschreven .

 

Link naar reactie
Share on other sites

GreDon ga een kijken op site van NKC  , klik op de bovenregel op Advies , Wet en regelgeving , Milieuzones , zoek landen embleem Spanje  , scrol naar milieuzone , klik op de 1e regel op Barcelona ., daar staat de info . Succes .

aangepast door supreme
Link naar reactie
Share on other sites

GreDon , ik had ook veel problemen met het invullen , je werd geweigerd op b.v postcode onjuist , dan weer is al aangemeld enz , nu schijnt dat ik geregistreerd staan , maar een heldere bevestiging heb ik niet . 

 

Ps ik kijk het even na of ik het zelfde zie .

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid