Ga naar inhoud

reparateur gezocht voor Truma C3402 / C6002 gecombineerde boiler/verwarming


Robert ter Horst
 Share

Recommended Posts

  • 8 months later...

Mijn Truma Ketel brand weer heerlijk! Gefixed door Johan, wat een held is dit :-). Eerste keer met de camper langs geweest en na een half uurtje wist hij wat er mis mee was. Helaas moest ik voor de reparatie de kachel eerst uitbouwen. Dit heb ik gedaan (niet heel spannend om te doen) en wederom bij Johan langs geweest. Na een half uurtje was de Truma kachel gemaakt en brandt deze weer super! En dit alles voor een eerlijke prijs. Ik kan iedereen Johan van harte aanbevelen. Je kan contact met hem leggen via marktplaats: https://www.marktplaats.nl/u/johan/13761523/

  • Like 1
Link naar reactie
Share on other sites

Op 30-4-2022 om 22:51, Robert ter Horst zei:

Eeeh Adriatik, dit deel heet toch vraag en aanbod? Diverse mensen zijn met deze vraag geholpen, hun kacheltje doet het weer. Wat is nu uw probleem?

Het onderschrift bij de rubriek Vraag en Aanbod lijkt me helder: “Op het NKC-camperforum kunnen particulieren campers en accessoires te koop of te huur aanbieden of vragen”. Deze vraag hoort hier dus niet. Zo helder als glas!

  • Sad 1
Link naar reactie
Share on other sites

Adriatik speelt weer voor schoolmeester op het forum en ik vind steeds meer zijn commentaar  storend worden. Ik geef Robert gelijk, zo heel duidelijk is de rubriek Vraag/aanbod niet. Het kan ook vraag/aanbod van "Diensten" zijn en niet alleen van  "Goederen" zijn. Een andere kop, bijvoorbeeld " Te koop gevraagd en Te koop aangeboden" is nmm duidelijker. Arie heeft wel een punt met de suggestie om iets uitgebreidere toelichting te geven op een resultaat.

aangepast door Oomlodewijk
Tekst
  • Like 1
Link naar reactie
Share on other sites

Het interesseert me werkelijk geen fluit wat de zichzelf tot oom gebombardeerde Lodewijk er van vindt! Wat ik wel belangrijk vind is dat de eigenaar van dit forum (de NKC) schrijft dat deze rubriek is bedoeld voor het te koop of te huur aanbieden of vragen van campers of accessoires. Het lijkt me voor de goede lezer dus duidelijk dat er géén diensten mee worden bedoeld! Helaas blijkt goed lezen voor sommigen een hele kunst!

  • Sad 1
Link naar reactie
Share on other sites

48 minuten geleden, Adriatik zei:

Het interesseert me werkelijk geen fluit wat de zichzelf tot oom gebombardeerde Lodewijk er van vindt! Wat ik wel belangrijk vind is dat de eigenaar van dit forum (de NKC) schrijft dat deze rubriek is bedoeld voor het te koop of te huur aanbieden of vragen van campers of accessoires. Het lijkt me voor de goede lezer dus duidelijk dat er géén diensten mee worden bedoeld! Helaas blijkt goed lezen voor sommigen een hele kunst!

En de NKC schrijft ook in zijn spelregels van dit forum:

 

   Het gebruik van kapitalen is niet toegestaan, net als het overdreven gebruik van vet, cursief of onderstreepte tekst.

 

Even goed lezen dus Adriatik 😆

  • Like 2
Link naar reactie
Share on other sites

  • 5 months later...
Op 7-5-2021 om 20:15, Jan-Willem zei:

Beste Robert,

 

ik heb een trauma C3402 die in storing valt bij opnieuw opstarten. Dus als tie koud is werkt het goed en verwarmt hij. Maar als hij dan opnieuw moet opstarten werkt het niet. 
zou je me in contact kunnen brengen met Johan uit Uitgeest?

JanWillem

Goedendag ik heb het zelfde probleem met mijn truma boiler ik zou ook wel graag in contact willen komen met Johan in Uitgeest als dat mogelijk is 

Misschien kan hij hierin ook iets voor mij betekenen.

Gr Frank

Link naar reactie
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
Op 7-11-2020 om 18:28, Robert ter Horst zei:

Via het camperforum en marktplaats (!) ben ik getipt voor Johan uit Uitgeest. Na telefonisch contact vandaag Kachel uitgebouwd ( vond ik nog wel een tijdrovende klus ), donderdag breng ik hem, Johan gaat kijken of ie m kan repareren 😀

 



wordt vervolgd, groetjes Robert

A9772E9F-9789-44F4-8650-4AA87DD6EBAB.jpeg

77158C3C-108B-426A-9003-261C302C9A1F.jpeg

Zou je mij het telefoonnummer van Johan ook kunnen geven heb namelijk hetzelfde probleem met dezelfde kachel

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...