Linda Verschoor Geplaatst: 29 augustus 2022 Share Geplaatst: 29 augustus 2022 Hallo camperaars Nederland, Zou het een idee zijn om onze campers die nu in Nederland gestald zijn en onbenut leegstaan, beschikbaar te stellen aan noodlijdende asielzoekers. Hoe zou dit te realiseren zijn voor onze medemensen die zo’n behoefte hebben aan ons medeleven en praktische invulling aan tijdelijke huisvesting? Ik zie jullie reacties graag tegemoet! 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 31 augustus 2022 Share Geplaatst: 31 augustus 2022 Hoekomjedrop ? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 31 augustus 2022 Share Geplaatst: 31 augustus 2022 (aangepast) Stel gerust je camper beschikbaar Linda, maar ik ben niet van de partij. Ben benieuwd of je camperaars mee krijgt. Succes. 1 september 2022 aangepast door van der Honing Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 31 augustus 2022 Share Geplaatst: 31 augustus 2022 (aangepast) Hoekomjedrop? Waarschijnlijk is Linda een heel goed mens, maar ook een beetje naïef. 1 september 2022 aangepast door van der Honing Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
campaan Geplaatst: 1 september 2022 Share Geplaatst: 1 september 2022 Hoezo was het een door de asielzoekers zelf(!) gemaakte beestenbende in Ter Apel en dan dus mijn camper ter beschikking stellen, no way. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 1 september 2022 Share Geplaatst: 1 september 2022 Ik leen mijn camper aan niemand uit, ook in dit geval niet. Maar laten we in reacties niet generaliseren. Er zijn in Ter Apel vluchtelingen die er een rotzooi van maken, maar dat betekent nog niet dat asielzoekers er een beestenbende van maken. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 6 september 2022 Share Geplaatst: 6 september 2022 Mij niet bellen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Kabe Geplaatst: 7 maart Share Geplaatst: 7 maart Misschien ook slim om ze de sleutels te geven voor het geval de camper verplaatst moet worden? Dan hoeven ze de eigenaar niet te bellen! 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.