PietAa Geplaatst: 7 juni 2021 Share Geplaatst: 7 juni 2021 Bij het schoonmaken van de cassette lag de "voeler" er los in. Nu gaat het lampje niet meer aan als ie vol is. Hoe krijg ik die voeler met magneetje er weer vast in? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 9 juni 2021 Share Geplaatst: 9 juni 2021 (aangepast) En waarom stel je deze vraag in de Vraag en aanbod’ rubriek? 25 juli 2021 aangepast door Adriatik 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Wim Corduwener Geplaatst: 25 juli 2021 Share Geplaatst: 25 juli 2021 (aangepast) Op 9-6-2021 om 22:46, Adriatik zei: En waarom stel je deze vraag in de Vraag en antwoord’ rubriek? Als dit het Vraag & Antwoord board is dan zou dit een prima plek zijn, maar het is hier Vraag & Aanbod. Voor iemand die net z’n eerste bericht plaatst en hier nog niet erg thuis is, kan ik me de vergissing wel een beetje voorstellen. 25 juli 2021 aangepast door Wim Corduwener Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 25 juli 2021 Share Geplaatst: 25 juli 2021 (aangepast) 2 uren geleden, Wim Corduwener zei: Als dit het Vraag & Antwoord board is dan zou dit een prima plek zijn, maar het is hier Vraag & Aanbod. Gelijk heb je! Ik zal het aanpassen! 2 uren geleden, Wim Corduwener zei: Voor iemand die net z’n eerste bericht plaatst en hier nog niet erg thuis is, kan ik me de vergissing wel een beetje voorstellen. Ik zou zeggen dat juist iemand die hier voor het eerst is, extra aandacht heeft voor de structuur van het forum vóór deze een bericht plaatst. Zó moeilijk is het niet! 25 juli 2021 aangepast door Adriatik 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Jelle Geplaatst: 25 juli 2021 Share Geplaatst: 25 juli 2021 Kom op Adriatik, dat toontje kan best vriendelijker. Help deze man/vrouw en heb niet zo'n vervelende en onnodige kritiek. Groet Jelle Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 25 juli 2021 Share Geplaatst: 25 juli 2021 Ik zie het onnodige niet Jelle. Dit forum wordt slecht gemodereerd. We zullen er dus zelf voor moeten zorgen dat het geen zootje wordt. Van gebruikers van het forum mag best worden gevraagd even naar de structuur van het forum te kijken voor er een bericht op wordt geklapt! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Wim Corduwener Geplaatst: 25 juli 2021 Share Geplaatst: 25 juli 2021 1 uur geleden, Adriatik zei: Dit forum wordt slecht gemodereerd. Dat er slecht of niet op een forum wordt gemodereerd vind ik eigenlijk meer kwalijk dan dat iemand in een verkeerd board een bericht plaatst. 2 uren geleden, Jelle zei: Kom op Adriatik, dat toontje kan best vriendelijker. Help deze man/vrouw en heb niet zo'n vervelende en onnodige kritiek. The tone of voice is ook wel een dingetje. In de praktijk blijkt dat rechttoe rechtaan schrijven wat men vindt of denkt, zonder de mogelijkheid van het overbrengen van toon en gelaatsuitdrukking kan leiden tot misverstanden. Ik kan me best voorstellen dat niet iedereen gelijk doorheeft hoe de structuur van dit forum in elkaar steekt; de één heeft dat sneller door dan de ander en ikzelf verdwaal ook wel eens. Een moderator zou waarschijnlijk het bericht van @PietAa heel vriendelijk in een ander board hebben gezet. Maar goed back on-topic? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 25 juli 2021 Share Geplaatst: 25 juli 2021 Vraag & Aanbod lijkt mij toch erg duidelijk. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Jelle Geplaatst: 26 juli 2021 Share Geplaatst: 26 juli 2021 Maar heeft er nu iemand een oplossing voor Piet AA. Want daar gaat het toch uiteindelijk om. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 26 juli 2021 Share Geplaatst: 26 juli 2021 Je zal de cassette open moeten maken om te zien wat er precies aan de hand is. Ik heb een c200 Fresh Up set gekocht. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Wim Corduwener Geplaatst: 27 juli 2021 Share Geplaatst: 27 juli 2021 19 uren geleden, FJC48 zei: Ik heb een c200 Fresh Up set gekocht. Sowieso geen slechte keuze als je een tweedehands camper of caravan koopt. Dan hoef je in elk geval niet andermans shit te demonteren. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Pierre Geplaatst: 27 juli 2021 Share Geplaatst: 27 juli 2021 Op 7-6-2021 om 12:47, PietAa zei: Bij het schoonmaken van de cassette lag de "voeler" er los in. Nu gaat het lampje niet meer aan als ie vol is. Hoe krijg ik die voeler met magneetje er weer vast in? Kijk eens bij deze website van Thetford voor de C200. C200-CS - Niet meer verkrijgbaar | Thetford (thetford-europe.com) Ga naar Tab "Support" en dan naar "Video's". Wellicht dat video "C200-Float arm 23726" nuttig is Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.