Ga naar inhoud

Cassette toilet c 200


PietAa
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
Op 9-6-2021 om 22:46, Adriatik zei:

En waarom stel je deze vraag in de Vraag en antwoord’ rubriek?

Als dit het Vraag & Antwoord board is dan zou dit een prima plek zijn, maar het is hier Vraag & Aanbod.

Voor iemand die net z’n eerste bericht plaatst en hier nog niet erg thuis is, kan ik me de vergissing wel een beetje voorstellen.

aangepast door Wim Corduwener
Link naar reactie
Share on other sites

2 uren geleden, Wim Corduwener zei:

Als dit het Vraag & Antwoord board is dan zou dit een prima plek zijn, maar het is hier Vraag & Aanbod.

Gelijk heb je! Ik zal het aanpassen!

 

2 uren geleden, Wim Corduwener zei:

Voor iemand die net z’n eerste bericht plaatst en hier nog niet erg thuis is, kan ik me de vergissing wel een beetje voorstellen.

Ik zou zeggen dat juist iemand die hier voor het eerst is, extra aandacht heeft voor de structuur van het forum vóór deze een bericht plaatst. Zó moeilijk is het niet!

aangepast door Adriatik
  • Sad 1
Link naar reactie
Share on other sites

1 uur geleden, Adriatik zei:

Dit forum wordt slecht gemodereerd.

Dat er slecht of niet op een forum wordt gemodereerd vind ik eigenlijk meer kwalijk dan dat iemand in een verkeerd board een bericht plaatst.

2 uren geleden, Jelle zei:

Kom op Adriatik, dat toontje kan best vriendelijker. Help deze man/vrouw en heb niet zo'n vervelende en onnodige kritiek. 

The tone of voice is ook wel een dingetje. In de praktijk blijkt dat rechttoe rechtaan schrijven wat men vindt of denkt, zonder de mogelijkheid van het overbrengen van toon en gelaatsuitdrukking kan leiden tot misverstanden.

Ik kan me best voorstellen dat niet iedereen gelijk doorheeft hoe de structuur van dit forum in elkaar steekt; de één heeft dat sneller door dan de ander en ikzelf verdwaal ook wel eens.

Een moderator zou waarschijnlijk het bericht van @PietAa heel vriendelijk in een ander board hebben gezet.

Maar goed back on-topic?

Link naar reactie
Share on other sites

Op 7-6-2021 om 12:47, PietAa zei:

Bij het schoonmaken van de cassette lag de "voeler" er los in. Nu gaat het lampje niet meer aan als ie vol is. Hoe krijg ik die voeler met magneetje er weer vast in?

Kijk eens bij deze website van Thetford voor de C200.

C200-CS - Niet meer verkrijgbaar | Thetford (thetford-europe.com)

 

Ga naar Tab "Support" en dan naar "Video's".  Wellicht dat video "C200-Float arm 23726" nuttig is 

 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...