Ga naar inhoud

Hymer "kwaNIteit" hordeur onderstrip


campaan

Recommended Posts

Wat is nog niet uit elkaar gevallen in mijn Hymer Ayers Rock 2017?  Geen kwaliteit, maar kwa NI teit alom.  Gisteren brak  de niet ondersteunde PLASTIC onderstrip bij de zijdeur af. Is de onderstrip wel logisch grotendeels van aluminium want je stapt erop, de laatste 10 centimeter is waarom danook van blijkbaar slecht plastic gemaakt en zat slechts geplakt met siliconenkit. Hoe dom.  Heeft iemand hetzelfde meegemaakt en heeft als slimmerik een sterke (!) oplossing bedacht. Gewoon plakken met lijm is natuurlijk vragen om hetzelfde probleem want geen ondersteuning en je kan erop stappen. En nee, ik ben geen zwaargewicht.

P1010504.JPG

Link naar reactie
Share on other sites

16 uren geleden, Hiemerke zei:

Heb je je beklag al gedaan bij de dealer?

Inderdaad heb ik de dealer onlangs een mail gestuurd, maar nog geen antwoord. Gevraagd naar sterk aluminium onderdeel (zal wel niet bestaan) en niet weer van zwak plastic, anders  straks  LOGISCH weer hetzelfde probleem, want het blijft niet ondersteund. Probleem met onderdelen van Hymer campers  eigenlijk nooit op voorraad bij de dealer en altijd een lange levertijd. Dus hoop op een reactie van een slimmerik binnen het forum met alternatieve oplossing.

Link naar reactie
Share on other sites

Op 7-5-2021 om 13:29, campaan zei:

Inderdaad heb ik de dealer onlangs een mail gestuurd, maar nog geen antwoord. Gevraagd naar sterk aluminium onderdeel (zal wel niet bestaan) en niet weer van zwak plastic, anders  straks  LOGISCH weer hetzelfde probleem, want het blijft niet ondersteund. Probleem met onderdelen van Hymer campers  eigenlijk nooit op voorraad bij de dealer en altijd een lange levertijd. Dus hoop op een reactie van een slimmerik binnen het forum met alternatieve oplossing.

Antwoord ontvangen van de dealer. Dit inferieure onderdeel is niet eens los leverbaar en dan moet ik kiezen voor een totale nieuwe hordeur. Gok : kost inclusief inbouw 500 euro. Wat is Hymer toch gedegradeerd tot een zeeeeer inferieur merk zonder enige schaamte!!  Wat is er in de camper 2017 nog niet stuk / los  gegaan door slechte kwaliteit. Koop NOOIT een hedendaagse Hymer. Met inferieure onderdelen in elkaar gesméten! Dat het een kwalitatief hoogstaand merk was, heimwee, is lang geleden. NOOIT KOPEN!

Link naar reactie
Share on other sites

Je mag van een (dure) camper van 3-4 jaar oud toch wel meer verwachten dan dit. De (fabrieks) garantie mag dan voorbij zijn, er is ook nog zoiets als productaansprakelijkheid. Ik zou adviseren eerst de verkoper (dealer) hier op aan te spreken om dan als die niet meewerkend is, hem in gebreke te stellen en al dan niet met een advocaat (rechtsbijstandsverzekeringen) je gelijk te halen. En ja, dat kan gedoe geven. De dealer verwijst natuurlijk naar de fabrikant, maar dat is niet correct, de verkoper is voor jou de eerst aangewezen partij. En fabrikanten duiken meteen als ze op productverantwoordelijkheid gewezen worden, maar de wet is hier heel duidelijk over. Echt, de aanhouder wint!

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid