campaan Geplaatst: 6 april 2021 Share Geplaatst: 6 april 2021 Weet iemand of het sluitingsmechanisme van Fiat Ducato 2017 af te stellen is? Ik moet altijd met enorme kracht / snelheid deur sluiten om die goed gesloten te krijgen. Vervelend voor mij en voor mijn omgeving. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
supreme Geplaatst: 6 april 2021 Share Geplaatst: 6 april 2021 Campaan , is dit van nieuws af aan . Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
campaan Geplaatst: 7 april 2021 Auteur Share Geplaatst: 7 april 2021 18 uren geleden, supreme zei: Campaan , is dit van nieuws af aan . Hallo, ja vanaf dag 1 moet je de deur echt dichtsmijten en van binnen uit is dat nog moeilijker. Heb trouwens zelf (ook daarom) een apart "caravan"handvat aan de binnenkant van de deur gemonteerd. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
campaan Geplaatst: 7 april 2021 Auteur Share Geplaatst: 7 april 2021 18 uren geleden, Dr.Dream zei: Er kan een soft-close elektrische deursluiting gemonteerd worden. Dit doet o.a. https://www.tegos-systems.com/en/ Succes. Hallo, weet u waar een dealer in NL te vinden is, die dit systeem deskundig kan monteren? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
supreme Geplaatst: 7 april 2021 Share Geplaatst: 7 april 2021 Campaan , Als u er een deurrubber in heeft in holle uitvoering , zo ja heeft het deurrubber wel ontluchtings gaatjes . Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
mikeanber Geplaatst: 9 april 2021 Share Geplaatst: 9 april 2021 hallo allen deze deursluitingen zijn in culemborg bij buscamper zoek maar even op internet heb het er ook op zitten heerlijk https://www.buscamper.nl/index.php Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 9 april 2021 Share Geplaatst: 9 april 2021 https://www.schuifdeursoftclose.nl/ast-softclose-system Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Rijk Geplaatst: 9 april 2021 Share Geplaatst: 9 april 2021 Camper Profi Veendam. Top bedrijf!! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 9 april 2021 Share Geplaatst: 9 april 2021 Weet jij wel hoever het van Terneuzen naar Veendam is? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Rijk Geplaatst: 10 april 2021 Share Geplaatst: 10 april 2021 Bij Veendam zijn mooie camper plaatsen. Combineren met leuk trip? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 10 april 2021 Share Geplaatst: 10 april 2021 Veendammer wind? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 10 april 2021 Share Geplaatst: 10 april 2021 15 uren geleden, CaradoT135 zei: Weet jij wel hoever het van Terneuzen naar Veendam is? Net zo ver als van Veendam naar Terneuzen Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 12 april 2021 Share Geplaatst: 12 april 2021 Ik had ook gehoopt dat TS zou reageren, wel vragen om een dealer maar waar hij woont (al is het maar bij benadering) schijnen we niet te mogen weten, vandaar dat Terneuzen op mijn reactie op hoever het vandaar naar Veendam is. Het kopen van een camperbus schijnt minder moeilijk te zijn dan om een simpele vraag duidelijk te beschrijven. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Koebusje Geplaatst: 7 november 2021 Share Geplaatst: 7 november 2021 Bij Jürgen v.d. Pas caravantechniek in Oirschot. Top bedrijf. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.