Michael Geplaatst: 22 januari 2020 Geplaatst: 22 januari 2020 E KOOP: zo goed als nieuwe motorhome Niesmann Bischoff Arto 83F aankoopprijs 137.000€ vraagprijs 78.000€ 50.000 km gereden Airconditioning cabine cruise control Airbag voor bestuurder en voorpassagier Dash trim hout applicatie Geautomatiseerde handmatige verzending Motor 3.0 liter 177 PK Hill starthulp kan worden geactiveerd Clou Liner pakket exterieur ontwerp Alle LED-verlichtingssysteem Frisse luchtventilator boven keuken voor afzuigkap en toevoer van frisse lucht Uitschuifbare opbergbox Mosquito deur Montagedeur met raam en zonnescherm Kanteldak boven het achterbed Linkerklep voor garage Accentverlichting op mediatoren Extra batterij AGM 80 Ah Alde waarschuwing boiler Motorwarmtewisselaar / motor voorverwarmen Truma DuoControl CS met Anti Ice TFT achteraan Leisteenvariant Blackstone Wit leer Leer wit ontwerp Kkassik Comfortpakket 1 Kantelbaar dak / woongedeelte, verduisteringsvenster voor bestuurder en voorpassagiersraam Elektrische isolatie aluminium front blind Elektrisch verstelbare / verwarmde buitenspiegels Tec-Tower 160L koelkast, vriezer, gasoven Froli-slaapsysteem - bed voor en achter Voorbed 190x150 cm hydraulisch, achterbed Frans queensize bed 200x150 cm vast Ronde douche in de badkamer Bestuurder / voorpassagiersraam met dubbel glas SKA comfortstoelen Microvezel bekleding op het plafond Montagevenster met één hand te bedienen Doorgang schuifdeur wit Multimediapakket Zenec-navigatieapparaat met dvd-tuner Dubbel satellietsysteem, tv in de woonkamer, tv in het slaapgedeelte, verschillende programma's mogelijk en geluid via luidsprekersysteem in de camper Achteruitrijcamera met dubbele lenzen LCD-tv 19 ", satellietsysteem Oyster Digital 85 cm kom geluidsinstallatie Luifel 5m Niet-rokers voertuig Geen verhuur Quote
Jan West Geplaatst: 22 januari 2020 Geplaatst: 22 januari 2020 beste Michael, je schrijft: 'zo goed als nieuwe': wat staat er op het kenteken maand en bouwjaar? en wat betekent: geautomatiseerde handmatige verzending? mvrgr Jan Quote
Magic Ed. Geplaatst: 27 januari 2020 Geplaatst: 27 januari 2020 Op 23-1-2020 om 00:45, Jan West zei: beste Michael, je schrijft: ' en wat betekent: geautomatiseerde handmatige verzending? Hij bedoelt de Comfortmatic automatische versnellingsbak van Fiat. Dat is de gewone handbak die door een robot wordt bestuurd. Een goedkoop te maken automatische versnelling dus. Quote
Magic Ed. Geplaatst: 27 januari 2020 Geplaatst: 27 januari 2020 (aangepast) Verkoop uw gebruikte Nederlandse camper zelf in Duitsland (of België) en spaar veel geld omdat u bij export ook de NL-BPM terug kunt krijgen. Hebben wij ook gedaan en hebben alles geregeld met hulp van SFA-Parkstad. Prima advies en service gehad van hen. Ook gratis schatting BPM-teruggave. Hier staat de info daarover: www.facebook.com/sfa.parkstad.6416/posts/129440847878349. En campers verkoop je in Duitsland via www.mobile.de, www.caraworld.de, www.autoline.de en www.autoscout24.de. Succes. 27 januari 2020 aangepast door Magic Ed. Quote
FJC48 Geplaatst: 27 januari 2020 Geplaatst: 27 januari 2020 Ik mis wat info, het bouwjaar, de eerste tenaamstelling en waarop de camper gebouwd is b.v. Fiat/Citroën, handgeschakeld of automaat, is onderhoudshistorie aanwezig, de emissie code, uit welk jaar zijn de banden(DOT code). Quote
Magic Ed. Geplaatst: 28 januari 2020 Geplaatst: 28 januari 2020 Ik denk dat de verkoper slaapt of hij is al verkocht, want een reactie komt hier kennelijk niet? Quote
Michael Geplaatst: 30 januari 2020 Auteur Geplaatst: 30 januari 2020 Hallo ik was op zakenreis. Het voertuig is gebouwd in 2013 en geregistreerd in mei. Het werd nieuw gekocht. Het voertuig is een automaat. Ik woon in Duitsland en je kunt me telefonisch bereiken op +491729740983. Quote
NB fan Geplaatst: 26 november 2020 Geplaatst: 26 november 2020 Is deze camper nog te koop? groet miek Quote
Adriatik Geplaatst: 26 november 2020 Geplaatst: 26 november 2020 Ik zou z’n tel.nr. (zie boven) proberen. Ik heb niet de indruk dat verkoper erg actief op reacties let. Quote
GreDon Geplaatst: 27 november 2020 Geplaatst: 27 november 2020 18 uren geleden, Adriatik zei: Ik zou z’n tel.nr. (zie boven) proberen. Ik heb niet de indruk dat verkoper erg actief op reacties let. Hopelijk is hij al lang verkocht ? Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.