Ga naar inhoud

Marokko in januari 2024


Gonggrijp
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Hallo,

Wij willen deze Marokkoreis ook gaan rijden. Eind december ‘23 vertrekken met buscamper en twee hondjes. We houden van de vrijheid van de camper, en niet van groepsreizen. (Al jaren naar Spanje en Portugal, nooit op een camping) Maar het lijkt ons deze 1e x in Marokko heel prettig om onderweg zo nu en dan met medereizigers ervaringen uit te wisselen. We zijn wel van plan daar steeds op campings overnachten. 

 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Beste camperaars, ik heb het voornemen om in de periode maart/april 2024 naar Marokko te reizen. Ik zoek enkel mede solo camperaars die een dergelijke reis ook plannen.

Het zou leuk zijn om dagelijks een vaste ontmoetingsplek  te hebben voor contact en eventueel hulp en advies.

Ik ben 66 jr en woon in het midden vh land

 

Link naar reactie
Share on other sites

Ik heb  ook belelangstelling voor Marokko maar zou graag  6 weken eerder gaan . Het klimaat is in het zuiden (Taroudant,Tata , Zagora ,agdz en nog meer plaatsen) prima . In April kan het al erg warm zijn. Vandaar mijn voorkeur om wat eerder te vertrekken. Het lijkt mij belangrijk elkaar te ontmoeten  mijn mailadres is paulaenjan@ live.nl.

overigens heb ik onlangs nog contact gehad met een dame die wellicht belangstelling  had.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Op 5-8-2023 om 14:12, Gonggrijp zei:

/webshop/camperroutes/camperroute-marokko-onbekend-marokko/

Wie wil met me meereizen in eigen camper. Als alleenstaande vrouw (67 jong van geest en gezond) vindt ik deze trip onverantwoordelijk. De NKC biedt deze reis niet meer aan. 

Ik weet niet precies waar je op duidt, op het kunnen kopen van de route of meegaan met de groepsreis. In CamperContact is inderdaad geen route voor Marokko te vinden, maar online via de NKC website kun je verschillende routes in Marokko downloaden. Ook zijn er nog verschillende groepsreizen beschikbaar in 2024, variërend van 41 tot 50 dagen (plus aanrijden van en naar Zuid-Spanje). En ja, hoe veilig of onveilig het voelt is vaak persoonlijk. Had ook een lichte aarzeling bij Marokko, maar je hoort en ziet zoveel positieve geluiden over camperen in Marokko, dat wij hebben besloten het avontuur aan te gaan en weliswaar in een NKC groepsreis, in april 41 dagen in Marokko rond te gaan trekken. En ja, ik snap het dat je dat alleen misschien iets teveel vindt, maar je kunt dan altijd nog kiezen voor zo'n groepsreis. Die van januari is vol, maar die van april had nog plek.

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...