liefhebber Geplaatst: 14 juni 2023 Geplaatst: 14 juni 2023 Top camperlocatie “Bij de jachthaven” aan het Zuidlaardermeer. Hierbij kom ik even terug op mijn verhaaltje over een nieuwe Camperlocatie aan het Zuidlaardermeer. Op deze camperplaats “Bij de jachthaven” in Kropswolde zijn we nu voor de tweede keer geweest en het is net of het alsmaar mooier en gemoedelijker wordt. Vooral het sanitair is nieuw, mooi, schoon en ruim, zodat je niets te kort komt. Natuurlijk ben ik alleen bij de herenafdeling naar binnen geweest, die met 3 toiletten, 2 douches, 1 afgesloten wasgelegenheid met wasbak en twee openbare wasgelegenheden uiterst compleet is. Bij de dames kom je hetzelfde tegen is mij verzekert. Verder zijn er buitenom voldoende mogelijkheden om je afwas te doen, zowel koud als warm. Ook je vuile was lekker schonen in één van de wasmachines is mogelijk. Het chemisch toilet kan hier te allen tijde legen en geschoond worden, net als het legen van het vuile water. Buiten al deze luxe is jachthaven en het uitzicht over het meer een lust voor het oog en de camperplaatsen ruim en comfortabel. Wie nu denkt dat ik aandelen heb in deze camperplaats, die moet ik teleurstellen, maar ik zou ze zeker willen hebben, aangezien dit naar mijn mening een groot succes wordt. Quote
van der Honing Geplaatst: 14 juni 2023 Geplaatst: 14 juni 2023 Goed verhaal liefhebber. Ziet er inderdaad heel mooi uit . Zet ook even de prijzen erbij. Quote
trailerad Geplaatst: 14 juni 2023 Geplaatst: 14 juni 2023 Prachtige Camperplaats. Als we in de buurt zijn gaan we er zeker naar toe. Quote
van der Honing Geplaatst: 14 juni 2023 Geplaatst: 14 juni 2023 Heb toch een beetje het gevoel dat liefhebber dan wel geen aandelen, maar toch wel - met een knipoog - enige andere binding heeft met de camperplaats. Quote
Adriatik Geplaatst: 14 juni 2023 Geplaatst: 14 juni 2023 Precies! Helaas komt het regelmatig voor dat iemand aanbevelingen doet die weinig onafhankelijk zijn. Fijn dat ook Honing daarop alert is! Quote
van der Honing Geplaatst: 15 juni 2023 Geplaatst: 15 juni 2023 8 uren geleden, Adriatik zei: Precies! Helaas komt het regelmatig voor dat iemand aanbevelingen doet die weinig onafhankelijk zijn. Fijn dat ook Honing daarop alert is! U heeft me een tijdje terug iets beloofd Adritik. Quote
liefhebber Geplaatst: 15 juni 2023 Auteur Geplaatst: 15 juni 2023 Jammer dat je direct in verband wordt gebracht met iets als je enthousiast bent en een goede ervaring hebt gehad. Het is toch leuk als je deze ervaringen met anderen kan delen. Ik ben totaal onafhankelijk, maar wel erg enthousiast over deze plek en dat blijf ik ook. Voor prijzen, zie de site van "Bij de achthaven". Quote
aranbo Geplaatst: 15 juni 2023 Geplaatst: 15 juni 2023 Wij waren vorige week op de camperplaats Appelscha. Topplek met alle voorzieningen in een mooie omgeving. En super uitbaters. Zou daar ook eens een kijkje nemen. Quote
Adriatik Geplaatst: 15 juni 2023 Geplaatst: 15 juni 2023 4 uren geleden, van der Honing zei: U heeft me een tijdje terug iets beloofd Adritik. Iets beloofd?? Waarop doel je? Quote
van der Honing Geplaatst: 15 juni 2023 Geplaatst: 15 juni 2023 56 minuten geleden, Adriatik zei: Iets beloofd?? Waarop doel je? Het is : Van der Honing en niet Honing. Quote
van der Honing Geplaatst: 15 juni 2023 Geplaatst: 15 juni 2023 3 uren geleden, liefhebber zei: Jammer dat je direct in verband wordt gebracht met iets als je enthousiast bent en een goede ervaring hebt gehad. Het is toch leuk als je deze ervaringen met anderen kan delen. Ik ben totaal onafhankelijk, maar wel erg enthousiast over deze plek en dat blijf ik ook. Voor prijzen, zie de site van "Bij de achthaven". Een korte verwijzing hier en een goede review op Campercontact lijkt me een betere optie. Op Campercontact en de website van de camperplaats wordt voldoende info gegeven. Quote
Adriatik Geplaatst: 15 juni 2023 Geplaatst: 15 juni 2023 9 uren geleden, van der Honing zei: U heeft me een tijdje terug iets beloofd Adritik. Het is Adriatik en niet Adritik! Quote
van der Honing Geplaatst: 15 juni 2023 Geplaatst: 15 juni 2023 Dat weet ik Adriatik. Bij mij was het een tikfout, bij u gebrek aan respect en fatsoen. 31 minuten geleden, Adriatik zei: Het is ..ia.. Quote
Adriatik Geplaatst: 16 juni 2023 Geplaatst: 16 juni 2023 13 uren geleden, van der Honing zei: Dat weet ik Adriatik. Bij mij was het een tikfout, bij u gebrek aan respect en fatsoen. Dat is jouw interpretatie. En die is absoluut onjuist, maar wellicht ben je een beetje overgevoelig. Maar het spijt me wanneer het zo is overgekomen. Quote
mikeanber Geplaatst: 17 juni 2023 Geplaatst: 17 juni 2023 hallo allen die aria-tik en honing voelen zich de burgermesster van deze form maar helaas niets is minder waar dus mensen laat ze links liggen Quote
arnoob Geplaatst: 17 juni 2023 Geplaatst: 17 juni 2023 Door dit soort geneuzel ben ik op zoek gegaan naar mogelijkheden om gebruikers op deze site blokkeren. En dat blijkt mogelijk. Ik zal misschien zo nu en dan wel informatie missen, maar dag mikeanber, , adriatik, van der honing. 1 Quote
FJC48 Geplaatst: 3 juli 2023 Geplaatst: 3 juli 2023 Op 17-6-2023 om 07:20, mikeanber zei: hallo allen die aria-tik en honing voelen zich de burgermesster van deze form maar helaas niets is minder waar dus mensen laat ze links liggen Als je nou eens normaal Nederlands gaat schrijven dan begrijpt iedereen het.................. 1 1 Quote
mikeanber Geplaatst: 6 juli 2023 Geplaatst: 6 juli 2023 hallo allen volgens mij heb je het gelezen want je reageerde 1 Quote
FJC48 Geplaatst: 10 juli 2023 Geplaatst: 10 juli 2023 @mikeanber Dat ik het heb gelezen wil nog niet zeggen dat ik het heb begrepen, Chinees kan ik ook lezen, ik begrijp er alleen geen zak van. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.