Ga naar inhoud

Prachtige nieuwe Camperlocatie aan het Zuidlaardermeer deel 2


liefhebber
 Share

Recommended Posts

Top camperlocatie “Bij de jachthaven” aan het Zuidlaardermeer.

Hierbij kom ik even terug op mijn verhaaltje over een nieuwe Camperlocatie aan het Zuidlaardermeer. Op deze camperplaats “Bij de jachthaven” in Kropswolde zijn we nu voor de tweede keer geweest en het is net of het alsmaar mooier en gemoedelijker wordt.  Vooral het sanitair is nieuw, mooi, schoon en ruim, zodat je niets te kort komt. Natuurlijk ben ik alleen bij de herenafdeling naar binnen geweest, die met 3 toiletten, 2 douches, 1 afgesloten wasgelegenheid met wasbak en twee openbare wasgelegenheden uiterst compleet is. Bij de dames kom je hetzelfde tegen is mij verzekert. Verder zijn er buitenom voldoende mogelijkheden om je afwas te doen, zowel koud als warm. Ook je vuile was lekker schonen in één van de wasmachines is mogelijk. Het chemisch toilet kan hier te allen tijde legen en geschoond worden, net als het legen van het vuile water. Buiten al deze luxe is jachthaven en het uitzicht over het meer een lust voor het oog en de camperplaatsen ruim en comfortabel. Wie nu denkt dat ik aandelen heb in deze camperplaats, die moet ik teleurstellen, maar ik zou ze zeker willen hebben, aangezien dit naar mijn mening een groot succes wordt.

20230613_175939.jpg

20230613_181221.jpg

20230613_180400.jpg

20230613_180254.jpg

20230613_180229.jpg

20230613_180306.jpg

Link naar reactie
Share on other sites

Jammer dat je direct in verband wordt gebracht met iets als je enthousiast bent en een goede ervaring hebt gehad.

Het is toch leuk als je deze ervaringen met anderen kan delen.

Ik ben totaal onafhankelijk, maar wel erg enthousiast over deze plek en dat blijf ik ook.

Voor prijzen, zie de site van "Bij  de achthaven". 

 

Link naar reactie
Share on other sites

3 uren geleden, liefhebber zei:

Jammer dat je direct in verband wordt gebracht met iets als je enthousiast bent en een goede ervaring hebt gehad.

Het is toch leuk als je deze ervaringen met anderen kan delen.

Ik ben totaal onafhankelijk, maar wel erg enthousiast over deze plek en dat blijf ik ook.

Voor prijzen, zie de site van "Bij  de achthaven". 

 

Een korte verwijzing hier en een goede review op Campercontact lijkt me een betere optie. Op Campercontact en de website van de camperplaats wordt voldoende info gegeven.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Op 17-6-2023 om 07:20, mikeanber zei:

hallo allen

die aria-tik en honing voelen zich de burgermesster van deze form maar helaas niets is minder waar dus mensen laat ze links liggen

Als je nou eens normaal Nederlands gaat schrijven dan begrijpt iedereen het..................

  • Thanks 1
  • Haha 1
Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...