marie anne Geplaatst: 3 mei Share Geplaatst: 3 mei Zoals bij veel campers is rechter, dichtst bij de doorloop zijnde, zitdeel van de bankmatras in de zithoek ingezakt. Ik kan de matras omkeren, en de hoes ook , want daar zit een rits in. Toch wil ik graag t.z.t. een nieuwe zitting. Het is niet een rechthoek maar er zitten twee uitstekende delen aan. Weet iemand waar ik die matras kan (laten)maken, kopen? bank-zitting-matras voor Carado T337 (uit 2016) Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 3 mei Share Geplaatst: 3 mei Google is jouw vriend. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
marie anne Geplaatst: 3 mei Auteur Share Geplaatst: 3 mei 27 minuten geleden, FJC48 zei: Google is jouw vriend. ja snap ik , maar ik kon dus niks vinden 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
mikeanber Geplaatst: 4 mei Share Geplaatst: 4 mei hallo allen fjc48 graag stopen met je rare opmerkingen mensen stelen een vraag als je het niet weet blijf dan lekker stil 1 1 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Solution Pierre Geplaatst: 4 mei Solution Share Geplaatst: 4 mei 15 uren geleden, marie anne zei: ja snap ik , maar ik kon dus niks vinden Heb je ook gegoogled op bv "stofferen" ? Dan vind je stoffeerbedrijven etc die ook vulmateriaal ( lees matras) hebben om bv te restaureren. Wellicht kunnen ze je verder helpen 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
marie anne Geplaatst: 4 mei Auteur Share Geplaatst: 4 mei 2 uren geleden, Pierre zei: Heb je ook gegoogled op bv "stofferen" ? Dan vind je stoffeerbedrijven etc die ook vulmateriaal ( lees matras) hebben om bv te restaureren. Wellicht kunnen ze je verder helpen Dank je, dat is ook een goed idee. Ik hoopte iets te kunnen vinden bij de dealer zelf, maar IK heb dat nog niet kunnen vinden. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 4 mei Share Geplaatst: 4 mei 5 uren geleden, mikeanber zei: fjc48 graag stopen met je rare opmerkingen mensen stelen een vraag als je het niet weet blijf dan lekker stil Is geen rare opmerking en er wordt helemaal niets gestolen. Ik weet precies wat je in moet tikken op Google om resultaat te krijgen maar er zijn altijd mensen die graag de hapklare brokken op hun scherm krijgen door anderen te laten zoeken i.p.v. dat ze zelf een poot uitsteken. 1 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 4 mei Share Geplaatst: 4 mei 6 uren geleden, mikeanber zei: hallo allen fjc48 graag stopen met je rare opmerkingen mensen stelen een vraag als je het niet weet blijf dan lekker stil Begrijp ik dat je graag het alleenrecht op rare opmerkingen wilt hebben? “Hallo allen. Blijf opleten”. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
marie anne Geplaatst: 4 mei Auteur Share Geplaatst: 4 mei Ik ben net lid geworden en ik begrijp dat iedereen elkaar hier graag helpt 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
mikeanber Geplaatst: 5 mei Share Geplaatst: 5 mei hallo allen dat is ook zo elkaar helpen maar er zitten overal wel wat rotte appels tussen lekker laten gaan 1 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Kees_S Geplaatst: 5 mei Share Geplaatst: 5 mei 23 uren geleden, Adriatik zei: Begrijp ik dat je graag het alleenrecht op rare opmerkingen wilt hebben? “Hallo allen. Blijf opleten”. ... ja opleten en stelen dan wel !!!!!!!!!!!! 1 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.