Ga naar inhoud

bank-zitting-matras voor Carado T337


marie anne
 Share

Go to solution Solved by Pierre,

Recommended Posts

Zoals bij veel campers is  rechter, dichtst bij de doorloop zijnde, zitdeel van de bankmatras in de zithoek ingezakt. Ik kan de matras omkeren, en de hoes ook , want daar zit een rits in. Toch wil ik graag t.z.t. een nieuwe zitting. Het is niet een rechthoek maar er zitten twee uitstekende delen aan. Weet iemand waar ik die matras kan (laten)maken, kopen?

bank-zitting-matras voor Carado T337 (uit 2016)

Link naar reactie
Share on other sites

  • Solution
15 uren geleden, marie anne zei:

ja snap ik , maar ik kon dus niks vinden 😉

Heb je ook gegoogled op bv "stofferen" ?

Dan vind je stoffeerbedrijven etc die ook vulmateriaal ( lees matras) hebben om bv te restaureren. Wellicht kunnen ze je verder helpen

  • Like 1
Link naar reactie
Share on other sites

2 uren geleden, Pierre zei:

Heb je ook gegoogled op bv "stofferen" ?

Dan vind je stoffeerbedrijven etc die ook vulmateriaal ( lees matras) hebben om bv te restaureren. Wellicht kunnen ze je verder helpen

Dank je, dat is ook een goed idee. Ik hoopte iets te kunnen vinden bij de dealer zelf, maar IK heb dat nog niet kunnen vinden. 

Link naar reactie
Share on other sites

5 uren geleden, mikeanber zei:

fjc48 graag stopen met je rare opmerkingen mensen stelen een vraag als je het niet weet blijf dan lekker stil 

Is geen rare opmerking en er wordt helemaal niets gestolen. Ik weet precies wat je in moet tikken op Google om resultaat te krijgen maar er zijn altijd mensen die graag de hapklare brokken op hun scherm krijgen door anderen te laten zoeken i.p.v. dat ze zelf een poot uitsteken.

  • Thanks 1
  • Sad 1
Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...