VMP Geplaatst: 14 juni 2020 Share Geplaatst: 14 juni 2020 Op vakantie met de camper blijkt één van de veiligste vakantiemogelijkheden (omwille van covid 19) Nu vraag ik mij af of het virus in je properwatertank terecht kan komen en wat je ertegen kan doen. Wij gebruiken altijd onze eigen waterslang, maar moeten wel de kranen en andere contactpunten aanraken wanneer we gaan bijvullen. Is het voldoende om de aansluitingen vooraf te besproeien met een reinigingsmiddel als dettol? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GreDon Geplaatst: 17 juni 2020 Share Geplaatst: 17 juni 2020 Hadex toevoegen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 19 juni 2020 Share Geplaatst: 19 juni 2020 Hadex is geen Haarlemmer olie. Hadex doodt bacteriën. Laat Corona nu een virus zijn. Geen goed advies dus! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Pierre Geplaatst: 19 juni 2020 Share Geplaatst: 19 juni 2020 Zie webpage RIVM: https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/water 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
VMP Geplaatst: 20 juni 2020 Auteur Share Geplaatst: 20 juni 2020 Dank je wel Pierre, Geen reden tot ongerustheid dus. Gewone hygiënemaatregelentreffen, leidingen een paar keer per jaar reinigen en goed doorspoelen... Kans op andere verontreiniging is eigenlijk merkbaar groter (contact door het gebruik van zelfde watertoevoer voor spoelen toilet als drinkwater...) Groeten, Peter Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Pierre Geplaatst: 23 juni 2020 Share Geplaatst: 23 juni 2020 Goed samengevat Peter. Zo lees ik het ook Groeten Pierre Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.