Ga naar inhoud

Lak Fiat Ducato


AJR
 Share

Recommended Posts

Lak op motorkap Ducato laat los. Bouwjaar 2015 schadeherstellers noemen het 'lak onthechting'. Fiat Europa beweerd vanniets te weten.

Navraag bij diverse schadebedrijven leert dat het regelmatig voorkomt. Kosten overspuiten zo'n 500euro.

Wie heeft het meer gezien? Zoek een mogelijkheid om Fiat aansprakelijk te stellen.

jooproersma@quicknet.nl

16582596985957417334772018831308.jpg

Link naar reactie
Share on other sites

  • 3 months later...

Hallo. Ik heb een camper uit 2013 en bij mij valt de lak er op 7 verschillende onderdelen van de camper. Ik heb op internet gelezen dat heel veel mensen dit hebben en dat fiat er niets mee doet. Ik werk de plekken telkens bij om het er een beetje redelijk uit te laten zien. Ik vind dat je als auto fabrikant hier zeker niet mee weg kan komen. Zeker niet als er zoveel meldingen zijn. en help graag mee om dit op te lossen zodat we fiat aansprakelijk kunnen stellen. 

DD603CA7-45A7-4EE3-AC5E-28C52B6E2E0F.jpeg

FAE26CA8-93D2-4375-BBF3-48782C4F1FCF.jpeg

C0DD5070-9D37-4962-B8BE-0A7C7E581412.jpeg

2397B71B-E219-48CF-AF9F-103892FFF25C.jpeg

FE23995A-9A56-416D-99CE-A29DBA8F9D25.jpeg

Link naar reactie
Share on other sites

Je kunt voldoende lotgenoten proberen te vinden en samen een geschikte advocaat in de automotive industrie zoeken die hier collectief een zaak van wil maken.

De kans dat je wint acht ik niet heel groot omdat je zonder meerdere dure onderzoeken door onafhakelijke lakexperts sowieso weinig echt bewijs tegen Fiat Professional hebt, die zich vervolgens makkelijk kan beroepen op de leeftijd van de lak i.c.m. weersinvloeden, slecht behandelen, te veel zon, derden die iets op de bus hebben gesmeerd, etc.

Als jij de camper voor €500,00 goed over kunt laten spuiten met garantie dan zou ik het wel weten en mij zelf al het werk, de kosten, de stress en het gedoe lekker besparen. 

aangepast door Camper-T
Link naar reactie
Share on other sites

  • 9 months later...

Met onze Knaus buscamper uit 2010 worstel ik al jaren met dit probleem! Ik laat hem steeds maar weer professioneel bijspuiten. Kosten lopen al in de duizenden euro's. Ik ben hieraan begonnen en ga er gewoon mee door, als ik weer ergens zie dat hij afbladderd dan gaat hij weer naar de spuiter. 

 

Groet, HHU

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...