Ga naar inhoud

Camper contact in Pioneer Avic-EV01**2C


Wim Guibal
 Share

Recommended Posts

  • 6 months later...

Wim, hebben recent een nieuwe camper gekocht, met daarin ook een Pioneer AVIC EVO1 camper editie. Ben nog een beetje aan het worstelen met het overzetten van routes en POI's.

 

- Gebruik je de Naviextras toolkit en zo ja, werkt die naar behoren?

- Hoe zijn de Pioneer updates?

- Ooit een probleem gehad met updaten (heb gelezen dat sommige apparaten compleet vastlopen en daarna gerepareerd moeten worden)?

- Is het mogelijk andere app's o.i.d. op de EVO1 te installeren en zo ja, hoe en waar?

- Gebruik je de app AVICSYNC op Android/iOS en zo ja, waarvoor?

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 3 months later...
2 minuten geleden, Nick zei:

Kunt u mij zeggen of het gelukt is om die camperplaatsen in u avic evo1 navigatie te plaatsen en hoe heeft u dat gedaan

Nee, nog niet gelukt. Wel losse POI's, maar geen heel bestand.

aangepast door GeMa
Link naar reactie
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Op 8-4-2021 om 15:42, Nick zei:

Kunt u mij zeggen of het gelukt is om die camperplaatsen in u avic evo1 navigatie te plaatsen en hoe heeft u dat gedaan

Met nieuwste versie van Naviextras en nieuwe bestand (compleet) van CamperContact alle POI's nu kunnen importeren!

Link naar reactie
Share on other sites

Ik heb sinds kort ook een camper op basis van een Fiat Ducato, Knaus L!ve Wave 650 MX.

Ook hierin zit een Pioneer navigatiesysteem AVIC-EV01.

Is er een website waar ik kan vinden hoe ik de firmware en de kaartsoftware moet updaten of kan iemand mij dat uitleggen ?

Link naar reactie
Share on other sites

17 uren geleden, Snooper zei:

Ik heb sinds kort ook een camper op basis van een Fiat Ducato, Knaus L!ve Wave 650 MX.

Ook hierin zit een Pioneer navigatiesysteem AVIC-EV01.

Is er een website waar ik kan vinden hoe ik de firmware en de kaartsoftware moet updaten of kan iemand mij dat uitleggen ?

Voor de hardware (firmware) https://www.pioneer-car.eu/nl/nl/products/avic-evo1-dt2-c-hu/support

Voor de software (navigatie) https://www.naviextras.com/shop/portal

 

Let goed op bij de hardware dat er meerdere types zijn. Nooit de niet "c" (camper) firmware op de camper versie en vice versa.

 

Voor het updaten van de software (incl. nieuwe kaarten), moet je een account aanmaken bij Naviextras, software downloaden voor de computer, jouw Pioneer registreren, en afhankelijk van jouw situatie, updates van kaarten kopen of (b.v. met de 3 jaar gratis updates actie) gratis downloaden.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 years later...

Voor mijn Malibu I 460, pas nieuw, zoek ik een Nederlandse handleiding voor het navigatiesysteem AVIC-Z1000DAB.

Dealers verkopen wel snel, maar weten omtrent de accessoires zoals navigatiesystemen niets en doen daar dan ook geen enkele moeite voor. ZOEK HET MAAR FIJN UIT BESTE KOPER. En dat voor een camper van ruim € 130.000,--. 

Op het internet bij "gebruikershandleidingen" wordt het vernoemde Model AVIC-Z1000DAB van Pioneer nergens gevonden.

Weet iemand hoe ik deze Nederlandse handleiding voor het vernoemde model kan bekomen.

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...