Ga naar inhoud

Met de camper naar Duitsland


Jamnnn
 Share

Recommended Posts

Het toeval wil, dat ik vandaag op familiebezoek in de achterhoek was, wij de koffiepraat even aan de dames overlieten en met z'n 2en even naar Obelink geweest. Ben me daar kapot geschrokken.

Nederland is stapelgek, want wat zag ik daar....... c.a. 150 campers op bezoek en 3x zoveel p.a. waarvan 80 % afkomstig uit Duitsland !!!!!! Kamperterrein stond bijna helemaal vol. Nog nooit gezien zo.

Binnen was het veel te druk en voor alle balie stonden klanten in de rij.

We zijn maar gelijk weer naar de koffietafel teruggekeerd. Gewoon weer lekker 'opgehokt' wezen.

Volgens m'n zwager staan alle campings in de buurt van W.wijk en V,veld vol met onze 'buren'. 

Wie is er hier nu gek ??? Zij niet volgens mij. Ze lachen zich een krul in de staart.

aangepast door Basher
Link naar reactie
Share on other sites

Volgens mij is het altijd druk bij Obelink met Pinksteren, nog nooit anders gezien. Dan gaat het terrein aan de zijkant ook open.

En idd veel Duitsers, maar hier geldt dit voor de Belgen, het was vandaag weer overvol met Belgen bij de supermarkten.

 

Wij zijn erg benieuwd over een week of 3. Misschien dat het meevalt gezien het weer, maar het risico wordt groter als de temperatuur weer gaat zakken.

 

Link naar reactie
Share on other sites

Ik ben vooral benieuwd naar ervaringen van mede camperaars die naar Duitsland reden. Wordt je daadwerkelijk tegengehouden of kun je gewoon doorrijden?

Wij zijn van plan om op 13 juni de grens over te gaan ivm een reservering op een camping in Z-Duitsland op 15 juni.

aangepast door Bor
Moet zijn 15 juni
Link naar reactie
Share on other sites

Niet doen voor 15 juni, want de verzekering kan dan moeilijk gaan doen. En strikt genomen kun je van de Duitsers een bekeuring krijgen. Wij hebben ook reservering in Oostenrijk op 16 juni, maar gaan pas 15 juni vroeg in de ochtend Duitsland in.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 4 months later...

goedemiddag

wij verkopen het boek landvergnuegen,daar mag je met camper staan bij kleine boerenbedrijven en manufakturen,deze liggen bijna altijd buiten

de gebieden waar je een sticker voor nodig hebt.

het is kleinschalig en je bent vaak in de natuur.

bij aankoop van het boek krijg je gratis de app erbij en mag je een jaar lang gratis gebruikmaken van de adressen.

ook kun je dan informatie krijgen over het reizen in duitsland.

deze boeken hebben we ook voor FRANKRIJK/SPANJE/ENGLAN en DENEMARKEN

VANAF VOLGEND JAAR IS DIT BOEK OOK TE KOOP VOOR OOSTENRIJK.

bij interesse stuur even een mail  naar.  info@monnikhof.net

Link naar reactie
Share on other sites

goedenmorgen.

de boeken komen het volgend jaar in maart weer nieuw uit,wij hebben uiteraard ook nog boeken van dit jaar in voorraad.

de prijs verschild per land bv duitsland kost 34,90 euro.

wanneer u interesse hebt en uw mail adres doorgeeft geef ik u medio maart een bericht

m.v.g a. monnikhof    info@monnikgof.net

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...