Ga naar inhoud

automatische schotel antenne


peter57
 Share

Recommended Posts

geachte camperaars

 

ik worstel al een tijdje welke schotel ik moet kopen. Ik heb een kleine camper dus ik ben beperkt tot 65 cm diameter

Mijn vraag is eigenlijk: Wie heeft er ervaring met een platte schotel zoals b.v  snipe e.d.

als ik de reclame van deze soort schotels mag geloven kun je in heel Europa ontvangst hebben.

Ik ga naar Spanje toe en ben van plan om via joyn en dus eutelsat 9b te kijken

Kan me misschien iemand helpen?

 

Link naar reactie
Share on other sites

Neem een automatische schotel van Bente. De maat 65 cm daarvan heeft het bereik van een schotel van 85 cm. Je hoeft daarmee helemaal niet de moeilijke instellingen en toepassingen van Joyne te gebruiken. Gewoon bij CD en/of TVV blijven. En de beste prijs en service voor een Bente schotel krijg je van Ad Persoon. Prijs met montage zal net boven de 1000,- euro liggen schat ik.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Beste Peter.

Bezuinig niet op een schotel,en schaf zeerzeker niet de snipe aan.Koop een schotel van Teleco 65 cm met auto skew.Neem een abonnement van Joyne en kijkt probleemloos TV ook in Marokko.

Dat is mijn antwoord.

Met vriendelijke groet Mister Admin

Link naar reactie
Share on other sites

  • 5 months later...

Magic Ed ,Belangen bij verkoop van Bente soms ??? ,hoe kunt u weten dat hij beter is dan een Teleco ?? ,ik heb al veel campers gehad veelal met Oyster ,en heb nu vorig jaar een Teleco laten monteren 85 met auto skew GPS ,een super schotel ,en zeer gemakkelijk in gebruik doet alles zelf 

Link naar reactie
Share on other sites

Ik kan Magic Ed alleen maar gelijk geven. Een Bente van 65 cm is even goed als een Oyster of Teleco van 85 cm en deze doet uiteraard ook alles zelf en kost maar de helft.
PS: Azijnzeikers zien we hier liever niet: "Belangen bij verkoop van Bente soms" is een aanmatiging. Ik zou dat niet van je pikken en Magic Ed zien we daarom hier al een tijd niet meer.

aangepast door GreDon
Link naar reactie
Share on other sites

Ik heb ook T-mobile, maar meer dan 12 MB buitenland per maand geven zij mij niet in een bundel. Daarna moet ik steeds dure buitenlandbundels bijkopen. Voor 120,- euro per jaar heb ik het hele jaar alle SAT-zenders van CD en thuis ook nog alles van Ziggo op de kabel. Daar kan geen mobiel abo tegen op.

 

Link naar reactie
Share on other sites

18 uren geleden, Adriatik zei:

Je vergeet dat je ook de kosten van de schotel moet meerekenen. En uiteraard ook je jaarlijkse kosten voor mobiele telefonie.

Kosten voor de mobiele telefoon gaan nu gewoon uit mijn maandelijks abonnement. Dat is ruim voldoende.
De schotel zat op de camper bij aankoop, dus nul extra kosten.

Link naar reactie
Share on other sites

Op 12-7-2020 om 09:30, GreDon zei:

Ik heb ook T-mobile, maar meer dan 12 MB buitenland per maand geven zij mij niet in een bundel. Daarna moet ik steeds dure buitenlandbundels bijkopen. Voor 120,- euro per jaar heb ik het hele jaar alle SAT-zenders van CD en thuis ook nog alles van Ziggo op de kabel. Daar kan geen mobiel abo tegen op.

 

12Mb zal wel 12Gb zijn, andere provider nemen, sommige geven al 22GB. Ik kom er ook goed mee uit. En als er ergens gratis wifi is gebruik ik dat, ik betaal 25 euro voor onbeperkt per maand en heb dan 18GB in het buitenland. Die 120 euro is idd niet duur maar daar komt je investering voor schotel etc ook nog bij als je die niet hebt.

Link naar reactie
Share on other sites

6 uren geleden, GreDon zei:

Kosten voor de mobiele telefoon gaan nu gewoon uit mijn maandelijks abonnement. Dat is ruim voldoende.
De schotel zat op de camper bij aankoop, dus nul extra kosten.

 

Maar de kosten van je mobiele telefoon gaan dán uit je onbeperkte bundel, dus dat maandelijkse abonnement kun je opzeggen!

Jij mag dan al een schotel hebben, dat heeft topic starter niet! En dáár was dit om begonnen.

aangepast door Adriatik
Link naar reactie
Share on other sites

Op 16-7-2020 om 22:38, Adriatik zei:

Vergeet het maar! Óók in het buitenland onbeperkt! Ik heb er de nodige ervaring mee. Wie is er nu hardleers? 

Maar ik laat het er maar bij, ik heb geen belangen.

 

Dan geef mij/ons eens de details, plus link naar de site waar dit abonnement staat/afgesloten kan worden.

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...