Hankiebear Geplaatst: 18 februari 2022 Geplaatst: 18 februari 2022 Hoi, omdat we glutenvrij eten, willen we in de camper ons eigen brood kunnen bakken. Iemand ervaring met een elektrische oven? wat zou je aanbevelen? Hanneke Quote
GeMa Geplaatst: 18 februari 2022 Geplaatst: 18 februari 2022 Al eens aan de Omnia gedacht? Kan op het gas en er zijn veel, heel veel recepten beschikbaar. Quote
trailerad Geplaatst: 18 februari 2022 Geplaatst: 18 februari 2022 Wij nemen een broodbakmachine mee. Quote
Camper-T Geplaatst: 18 februari 2022 Geplaatst: 18 februari 2022 De meeste broodbakmachines verbuiken minder dan 1000W dus kunnen makkelijk op de 6A aansluiting van de camping of camperplaats. Daarnaast is de Omnia een uitkomst als er geen stroom is, die werkt op gas. Alleen wordt je brood door de vorm zo rond als een tulband. Quote
Pierre Geplaatst: 18 februari 2022 Geplaatst: 18 februari 2022 Het schijnt dat je ook brood kan bakken in een airfryer ( ook glutenvrij). Er zijn inmiddels ook airfryers met lager wattage bij de camping winkels. Ik heb er nog geen ervaring mee ( ook niet met broodbakken), maar het heeft mijn aandacht. Wellicht hebben anderen daar al ervaring mee. Het biedt je veel meer bakmogelijkheden dan een broodbakmachine Quote
trailerad Geplaatst: 18 februari 2022 Geplaatst: 18 februari 2022 (aangepast) Met Mais Pompoen meel van molen de Hoop uit oud Zevenaar bak je het lekkerste brood dat je ooit gegeten hebt. 18 februari 2022 aangepast door trailerad Quote
Hankiebear Geplaatst: 20 februari 2022 Auteur Geplaatst: 20 februari 2022 Op 18-2-2022 om 15:27, trailerad zei: Wij nemen een broodbakmachine mee. Glutenvrij brood bakken in een broodbakmachine lukt niet helaas Quote
trailerad Geplaatst: 20 februari 2022 Geplaatst: 20 februari 2022 Dat weet ik niet, wij eten geen glutenvrij brood. Of beter gezegd denk ik, wij hoeven geen glutenvrij brood te eten. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.