Ga naar inhoud

Ervaringstips gevraagd overwinteren in Spanje en Portugal


Brek2
 Share

Recommended Posts

Wij willen van half februari 2021 voor 7 weken naar Spanje en Portugal. Langs de Middellandse Zee. Heeft iemand tips/ ervaringen te delen. Moet je CP/ campings reserveren zoals ik van iemand gehoord heb. Doe dat natuurlijk liever niet. 

Tips en ervaringen zijn van harte welkom

  • Confused 1
Link naar reactie
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Op 3-11-2021 om 20:24, Brek2 zei:

Haha 2022 maar wie kan ons wat tips geven?

 

Op 3-11-2021 om 20:24, Brek2 zei:

Haha 2022 maar wie kan ons wat tips geven?

Hallo Berk2,

Wij hebben ongeveer hetzelfde plan en zijn ook op zoek naar informatie. Wij wonen in Huizen en is het een idee om een keer af te spreken om de kennis die we hebben te delen?

Met vriendelijke groet, Charles

Link naar reactie
Share on other sites

Dan zijn wij er niet meer. En voor ons is het nu ook de eerste keer. Maar ik denk dat het niet zoveel zal veranderen. Ik denk dat de meeste overwinteraars er nu al zijn.

Ik hoor hier ook al dat er mensen naar huis gaan. Het aantal overwinteraars zal wel een beetje hetzelfde blijven. Reserveren kan natuurlijk nooit kwaad. Wij hebben ook verschillende keren naar een camping gebeld en gereserveerd en als we daar kwamen was er plaats genoeg. Nu is het feest in Spanje en loopt de camping helemaal vol. Dat zijn dingen waar je wel op moet letten en zorgen dat je dan ergens staat en niet naar een nieuwe plek gaat zoeken. Bijvoorbeeld, wij stonden hier gisteren morgen met 5 campers 2 caravans en een tent op een gedeelte van de camping waar ongeveer 90 plaatsen zijn. Nu staat het bijna helemaal vol. Het andere gedeelte van de camping precies hetzelfde. 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...