Catt Geplaatst: 26 augustus 2021 Share Geplaatst: 26 augustus 2021 Is er een app waarop ik kan zien waar je met de camper kan parkeren in een stad of dorp. Zodat je rustig een stadje kunt bekijken Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Arie Geplaatst: 26 augustus 2021 Share Geplaatst: 26 augustus 2021 zover ik weet mag je overal parkeren, zolang je maar er niet in overnacht. Daar zijn specifieke plekken voor aangewezen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 27 augustus 2021 Share Geplaatst: 27 augustus 2021 Ja er is zo’n app. Park4night. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 28 augustus 2021 Share Geplaatst: 28 augustus 2021 Op 27-8-2021 om 10:13, GreDon zei: En ben je te moe om zonder gevaar voor overigen verder te rijden dan mag je ook slapen. Moet je eens in Renesse proberen........... Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 30 augustus 2021 Share Geplaatst: 30 augustus 2021 Snel een paar glazen wijn drinken Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Arie Geplaatst: 2 september 2021 Share Geplaatst: 2 september 2021 Oke, dan speel ik even de duvel: zo meneer, u bent te vermoeid om veilig de weg op te gaan? Uw camper hier mag hier niet gebruikt worden om er in te overnachten. Dus u zorgt maar voor vervoer of u zoekt een overnachting in een hotel. Het is en blijft jouw 'probleem'. Parkeren is ook beperkt afhankelijk van de daar geldende apv regels. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GeMa Geplaatst: 2 september 2021 Share Geplaatst: 2 september 2021 Zolang je in het parkeervak past en er alleen een paar uur staat, dan is dat geen probleem. Heb je een grotere camper en/of ga je er langer staan, dan gelden mogelijk lokaal andere regels. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.