Ga naar inhoud

Westfalia compressorkoelkast doet het soms niet


Ronald Zijlstra
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Wij hebben ook een Viano Marco Polo (uit 2004) en die had vorige zomer en najaar hetzelfde euvel. Eerst deed de koelkast het soms even, maar later alleen zelfs de eerste dag van de vakantie...
Het malheur bleek veroorzaakt te worden door een zekering die langzaam verouderde/roestte. Ik weet niet of ik hier bedrijfsnamen mag noemen van het bedrijf dat het probleem heeft gelokaliseerd en opgelost, maar bij interesse stuur maar een PB.
Sinds de reparatie is het probleem voorbij.

Link naar reactie
Share on other sites

Inmiddels is mij wel duidelijk dat er op dit forum een aantal gasten zitten die er blijkbaar tijdverdrijf in zien om ergens een drol te willen neerleggen. Maar ik vind wel dat dit forum z’n doel behoorlijk voorbij schiet als bruikbare informatie niet wordt gedeeld en alleen via een persoonlijk bericht kan worden verkregen.

Dat moderators blijkbaar geen noodzaak zien om de boel hier een beetje op orde te houden, helpt ook niet echt.

 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...