Ronald Zijlstra Geplaatst: 23 juli 2021 Share Geplaatst: 23 juli 2021 Ik heb een Mercedes Viano Marco Polo. De inrichting is van Westfalia. De koelkast is een compressorkoelkast en die doet het soms niet. Erg irritant als je net een week op pad bent in een warm land. Geen idee waar het aan kan liggen. Wie kan helpen? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Wim Corduwener Geplaatst: 24 juli 2021 Share Geplaatst: 24 juli 2021 Kun je ook uitleggen hoe je koelkast op stroom is aangesloten? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
supreme Geplaatst: 25 juli 2021 Share Geplaatst: 25 juli 2021 Is u accuspanning niet te laag , even meten als hij aan staat ( koelen ) , in dien hij dit nog wil Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Jacob Polo Geplaatst: 12 augustus 2021 Share Geplaatst: 12 augustus 2021 Wij hebben ook een Viano Marco Polo (uit 2004) en die had vorige zomer en najaar hetzelfde euvel. Eerst deed de koelkast het soms even, maar later alleen zelfs de eerste dag van de vakantie... Het malheur bleek veroorzaakt te worden door een zekering die langzaam verouderde/roestte. Ik weet niet of ik hier bedrijfsnamen mag noemen van het bedrijf dat het probleem heeft gelokaliseerd en opgelost, maar bij interesse stuur maar een PB. Sinds de reparatie is het probleem voorbij. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Wim Corduwener Geplaatst: 12 augustus 2021 Share Geplaatst: 12 augustus 2021 14 minuten geleden, Jacob Polo zei: …maar bij interesse stuur maar een PB. Een forum is er juist voor om zinnige informatie met elkaar te delen zodat anderen daar voorbeeld bij hebben, daarom lijkt het me niet handig als oplossingen via een persoonlijk bericht worden uitgewisseld. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Wim Corduwener Geplaatst: 12 augustus 2021 Share Geplaatst: 12 augustus 2021 Inmiddels is mij wel duidelijk dat er op dit forum een aantal gasten zitten die er blijkbaar tijdverdrijf in zien om ergens een drol te willen neerleggen. Maar ik vind wel dat dit forum z’n doel behoorlijk voorbij schiet als bruikbare informatie niet wordt gedeeld en alleen via een persoonlijk bericht kan worden verkregen. Dat moderators blijkbaar geen noodzaak zien om de boel hier een beetje op orde te houden, helpt ook niet echt. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 12 augustus 2021 Share Geplaatst: 12 augustus 2021 1 uur geleden, Wim Corduwener zei: Dat moderators blijkbaar geen noodzaak zien om de boel hier een beetje op orde te houden, helpt ook niet echt. Die opmerking suggereert dat er überhaupt moderators zijn. Helaas Wim, zelfs dát is niet het geval! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Wim Corduwener Geplaatst: 12 augustus 2021 Share Geplaatst: 12 augustus 2021 Die is er wel. Ik heb deze week nog een persoonlijk bericht ontvangen van @NKC Moderator. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 12 augustus 2021 Share Geplaatst: 12 augustus 2021 In naam ja! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
J vd Pal Geplaatst: 13 augustus 2021 Share Geplaatst: 13 augustus 2021 Hier de Westfalia handleiding voor het zoeken naar problemen bij de koelkast. http://www.westfaliat4.info/WestfaliaT4CompessorFridgeControlWM.pdf Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 13 augustus 2021 Share Geplaatst: 13 augustus 2021 Allerlei vragen en reacties, maar Ronald Dijkstra laat niets meer van zich horen. Hoe noem je ook alweer iemand die niet erg beleefd is? Juist ja! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.