Ga naar inhoud

NKC Moderator

Administrators
  • Aantal items

    16
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    2

NKC Moderator won de laatste dag op 5 maart

NKC Moderator had de meest gelikete inhoud!

Community reputatie

2 Neutral

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. Het forum van de NKC is er voor camperaars om onderling ervaringen en meningen uit te wisselen, een gesprek aan te gaan over campergerelateerde zaken. De rol van de NKC op het forum is deze conversaties te modereren, niet antwoorden te geven. Reageerbeleid Hieronder vind je enkele concrete richtlijnen voor reageren op en beoordelen van informatie. Deze zijn er om de getoonde informatie relevant en familievriendelijk te houden. Een reactie moet betrekking hebben op het beschreven onderwerp. Opmerkingen en media die haatzaa
  2. We merken dat er onvrede is over de zichtbaarheid van de NKC op dit forum. Enerzijds vatten we die kritiek op als een pluim, omdat we de conversaties op het forum niet naar de hand van de NKC willen zetten. Anderzijds betreuren we het dat sommige deelnemers op het forum zich in de kou voelen staan omdat wij niet reageren op hun posts. De NKC modereert dit platform, maar is geen deelnemer. Ons doel is camperaars met elkaar in contact te brengen zodat zij ervaringen en meningen kunnen uitwisselen. Daarbij willen we geen stempel drukken op de inhoud van deze conversaties. In de rubriek
  3. Beste @Adriatik, U heeft zojuist een reactie op uw mail ontvangen, waarin wij ook aangeven dat we de voorgestelde wijziging alsnog hebben doorgevoerd. Onze oprechte excuses voor de lange wachttijd.
  4. Dat is heel vervelend. Als u op de site bij Verzekeringen zit, kunt u onderin de chatbox vinden. Ik ben benieuwd naar waar u de vraag stelt. Ik neem uw ervaringen graag mee in ons streven om de beleving zo goed mogelijk te maken.
  5. Beste Jelle, De NKC verstopt het telefoonnummer helemaal niet. het is gewoon te vinden onder Over de NKC - Contact. Ook is het mogelijk om tijdens kantooruren te chatten. Het telefoonnummer staat onder contact:
  6. Op 23/7/2019 heeft de NKC op het forum de lezers verzocht zich te melden op advies@nkc.nl als ze problemen met de Fiat Ducato Comfort Matic hebben. Forumberichten worden niet automatisch verwerkt in de lijst. De informatie van deze melders wordt gebruikt in de gesprekken die momenteel met Fiat plaatsvinden. Diegenen die zich gemeld hebben zijn daarover geïnformeerd. Zodra er meer informatie is voor een grotere groep belanghebbenden, zal deze gedeeld worden via de geëigende NKC-kanalen als bijvoorbeeld website, nieuwsbrief en/of magazine “Kampeerauto”.
  7. We begrijpen dat het u raakt. Wij proberen altijd het beste voor onze vereniging en leden te bereiken en we denken dat we met een grote groep sterk staan.
  8. In tegenstelling tot wat Jan Vrij in zijn reactie suggereert, is de NKC wel degelijk aan de slag gegaan met het probleem van de Fiat-koppeling. Nadat via het forum een aantal vergelijkbare gevallen zijn verzameld, heeft de NKC in een gesprek de kwestie aan Fiat voorgelegd. Met Fiat zijn afspraken gemaakt over nader onderzoek naar dit probleem en eventueel te treffen maatregelen. De NKC houdt de camperaars die een defecte koppeling hebben gemeld op de hoogte van de voortgang.
  9. U kunt gebruik maken van de kaart, maar dit hoeft uiteraard niet. De NKC biedt vele vormen van ledenvoordeel. Dit doen we voor een hele brede doelgroep. Het ene voordeel spreekt één deel van de doelgroep aan en het andere voordeel weer een ander deel van de groep. Dit proberen wij zoveel mogelijk in balans te houden. De verschillende ledenvoordelen kosten de NKC geen geld omdat we hierover afspraken maken met de leveranciers. De NKC verdient ook niets aan de verschillende ledenvoordelen, ieder voordeel geven we door aan onze leden.
  10. NKC Moderator

    Invoer ervaring

    Begin april 2017 heb ik via importautos in Roosendaal een camper invoer berekening laten doen en vervolgens de camper van 1 jaar oud ingevoerd. Administratie kosten €.306,00. Nadrukkelijk vermeld Importautos dat ik mij niet bang moet laten maken, indien de belastingdienst "dreigt" met een naheffing van de BPM. Indien dat onverhoopt gebeurt, zorgen zij met hun juridische dienst dat het ongedaan wordt gemaakt. Vrijwel direct na de goedkeuring van de RDW kreeg ik een naheffing van de belastingdienst Bpm van liefst €.2538,00. Importautos uit Roosendaal schrijft "dit wel even te regelen" wat is ont
  11. Heeft iemand ervaring met de aanschaf van een camper in Duitsland. Zo ja zou ik hierover graag contact hebben Menghuis Menghuis 29-10-2014 07:21 Dag Wim, Ben afgestapt van import uit Duitsland. Te veel haken en ogen en te weinig mensen die er iets zinnigs over wilden vertellen. Inmiddels bij Tielen Campers in America een schitterende Burstner Ixeo IT664 gekocht. Misschien iets duurder (Is overigens nog maar de vraag) dan via Duitsland, maar wel veel zekerheid geen gedoe en goede garantie. Wij zijn in ieder geval zeer tevreden. Niettemin nog dan voor je reag
  12. De NKC / UnitedConsumers tankkaart is gratis voor NKC-leden en leden hoeven daarvoor geen € 5,- te betalen, ook niet als men binnen 6 maanden geen 250 liter tankt, dat is van te voren afgesproken met UnitedConsumers. Voor alle overige vragen kan men het beste telefonisch contact opnemen met United Consumers: 040 – 235 05 60
  13. 4 Dagen voordat mijn garantie verviel kreeg ik op mijn scherm te zien (motor heeft geen verbinding met versnellingsbak). Ik kon helemaal niks meer. Na een paar keer opnieuw proberen, kon ik weer wegrijden. De Fiat garage kon de fout wel uitlezen, maar de oorzaak niet vaststellen. Ook de monteur maakte het mee dat hij niet kon rijden. Men heeft de versnellingsbak onder de camper verwijderd en zag dat er 2 kunststof klemmetjes afgebroken waren bij de koppelingsplaat. Hoe dat kan wisten ze niet, hadden ze nog nooit meegemaakt. Momenteel doet hij het weer. Mijn vraag is, zijn er leden die dit
×
×
  • Nieuwe aanmaken...