Frankie Geplaatst: 13 juni 2021 Share Geplaatst: 13 juni 2021 Beste forumleden, Ik ben in het bezit van een (relatief grote) integraal camper en overwegen kleiner te gaan wonen in een appartement. Momenteel kan ik de camper nog redelijk op mijn oprit kwijt, maar dat zal straks dus niet meer lukken. Wij kunnen hem dan maximaal 3 uur voor de deur houden en dan zal hij terug in de stalling moeten. Zijn er mensen in een vergelijkbare situatie? Tips of adviezen hoe hier efficient mee om te gaan? Ideeen zijn welkom! Dank, Frank Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Borgerik Geplaatst: 11 februari 2022 Share Geplaatst: 11 februari 2022 Kijk in de APV van uw gemeente hoe lang u de camper gewoon op straat mag laten staan. Meestal is dat 3 dagen. Ik heb zelf ook in een appartement gewoond en had aan 1 of 2 dagen meer dan genoeg om de camperin en uit te laden. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 11 februari 2022 Share Geplaatst: 11 februari 2022 Als je naar de vlogs van Adria on tour en Camper-Trips kijkt zie je hoe hun het doen. Zij rijden met de auto naar de stalling laden de spullen in de camper. Zetten de auto op de plaats van de camper en gaan op pad. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Cor1961 Geplaatst: 15 februari 2022 Share Geplaatst: 15 februari 2022 @trailerad inderdaad zo ga ik het ook doen, staan beide voertuigen als je ze niet gebruikt veilig in de stalling. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 15 februari 2022 Share Geplaatst: 15 februari 2022 Ik heb op Google gekeken wat zo'n stalling kost, dat is een flinke rib uit je lijf. Rond de € 1500,- per/jaar. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 15 februari 2022 Share Geplaatst: 15 februari 2022 Registratiedatum 13 juni 2021 Laatst bezocht 23 juni 2021 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Cor1961 Geplaatst: 15 februari 2022 Share Geplaatst: 15 februari 2022 Goed door zoeken , ik betaal 900,- per jaar. Onbeperkt halen en brengen hele jaar door. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 15 februari 2022 Share Geplaatst: 15 februari 2022 (aangepast) Dan heb jij goed gezocht. Ik betaal niets. Maar ik heb niet zo'n luxe stalling. 15 februari 2022 aangepast door trailerad Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Eric-jan Geplaatst: 27 februari 2022 Share Geplaatst: 27 februari 2022 500 per jaar eigen plek en al haal ik hem midden in de nacht op Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Cor1961 Geplaatst: 27 februari 2022 Share Geplaatst: 27 februari 2022 Zeker in Friesland?? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 28 februari 2022 Share Geplaatst: 28 februari 2022 Ik betaal 270,- per jaar voor een overdekte stalling zonder verwarming, wasplaats, smeerput, het is geen boerenschuur en niet in Friesland Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Cor1961 Geplaatst: 28 februari 2022 Share Geplaatst: 28 februari 2022 In de kelder? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Cor1961 Geplaatst: 28 februari 2022 Share Geplaatst: 28 februari 2022 16 uren geleden, Eric-jan zei: 500 per jaar eigen plek en al haal ik hem midden in de nacht op Dat midden in de nacht ophalen noemen ze stelen… Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 1 maart 2022 Share Geplaatst: 1 maart 2022 (aangepast) Ik heb zelf een caravan en camper stalling. Kleintje maar. 1 maart 2022 aangepast door trailerad Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Cor1961 Geplaatst: 1 maart 2022 Share Geplaatst: 1 maart 2022 Carport of garage??? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 2 maart 2022 Share Geplaatst: 2 maart 2022 8 uren geleden, Cor1961 zei: Carport of garage??? Iets groter oude werktuigenloods. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Cor1961 Geplaatst: 2 maart 2022 Share Geplaatst: 2 maart 2022 Lekker, helemaal vol met campers en caravans? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 2 maart 2022 Share Geplaatst: 2 maart 2022 Klopt, dat is wel eens anders geweest. De laatste 2 jaar veel vragen of ik een plaats heb. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Cor1961 Geplaatst: 2 maart 2022 Share Geplaatst: 2 maart 2022 Ja dat zal wel. Camper komt in Juli, als het goed is, maar heb al stalling gereserveerd. Flink moeten zoeken en op vele plaatsen gezocht en gebeld. Misschien ook wel naar jou… Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 2 maart 2022 Share Geplaatst: 2 maart 2022 Zou maar zo kunnen, maar ik denk het niet. Ik adverteer niet, daar heb ik te weinig plaatsen voor. Als er iemand belt is het een kennis van iemand die hier staat. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Eric-jan Geplaatst: 5 maart 2022 Share Geplaatst: 5 maart 2022 Op 28-2-2022 om 14:37, Cor1961 zei: Dat midden in de nacht ophalen noemen ze stelen… Haha gelukkig is het mijn eigendom Nee ik heb het echt getroffen met de stalling Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
AVB Geplaatst: 8 maart 2022 Share Geplaatst: 8 maart 2022 Wij gaan ook naar een appartement verhuizen in binnenstad, met auto naar stalling en auto blijft daar. Naar camperplaats in de buurt water tanken en vertrekken. Terug lozen op camperplaats in de buurt en weer wissel met auto. Alles went, even aanpassen Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.