Ga naar inhoud

Glasplaat Dometic gaskooktoestel bestellen kan niet meer.


Jack
 Share

Recommended Posts

De linkerglasplaat van mijn Dometic gaskooktoestel is gesprongen en ik wil deze bestellen. Hij zit in Mijn Hymer T678 CL uit 2013.

Naar de Gelderse Camper Centrale in Barneveld gereden en deze vertelde mij dat het onderdeel niet meer leverbaar is bij Dometic wat mij vreemd lijkt. Ook ACR in Austerlitz kan mij niet helpen.

Heeft iemand hier ervaring mee en mij een bedrijf adviseren waar wel mogelijk is de glasplaat te bestellen

IMG-5193.jpg

image008.jpg

Link naar reactie
Share on other sites

Bedankt voor de reacties. Hymer en Dometic kunnen  niet leveren. Karel Slegers van De Bridge in België ook niet.

Roma heeft er een liggen welke er verdacht veel op lijkt alleen twijfel ik bij het typenummer. Ik heb ze gebeld maar ze verkopen niet aan particulieren en loopt de informatie via een lokale dealer in mijn woonplaats.

Link naar reactie
Share on other sites

Op 11-4-2021 om 16:30, Jack zei:

Bijgaand nog het artikelnummer.

image.png.6c24033decd82d6569c72c00728d72d9.png

JAsicamp in Leek  heeft een zwarte glasplaat op voorraad voor de Dometic EK2000. De laatste 4 cijfers van het artikel nr wijken af, wat wellicht verklaart wordt door de andere kleur van de glasplaat (RAL 9005, zwart). 

 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...