Jack Geplaatst: 11 april 2021 Geplaatst: 11 april 2021 De linkerglasplaat van mijn Dometic gaskooktoestel is gesprongen en ik wil deze bestellen. Hij zit in Mijn Hymer T678 CL uit 2013. Naar de Gelderse Camper Centrale in Barneveld gereden en deze vertelde mij dat het onderdeel niet meer leverbaar is bij Dometic wat mij vreemd lijkt. Ook ACR in Austerlitz kan mij niet helpen. Heeft iemand hier ervaring mee en mij een bedrijf adviseren waar wel mogelijk is de glasplaat te bestellen Quote
Bornandraced Geplaatst: 12 april 2021 Geplaatst: 12 april 2021 https://www.roma-nijverdal.nl/catalogsearch/result/index/?cat=0&is_ajax=1&p=1&q=glasplaat+dometic Bekijk de bovenstaande link eens, of bel het bedrijf in Nijverdal. Zij hebben verschillende glasplaten en misschien kunnen zij je helpen. Quote
Jack Geplaatst: 12 april 2021 Auteur Geplaatst: 12 april 2021 Bedankt voor de reacties. Hymer en Dometic kunnen niet leveren. Karel Slegers van De Bridge in België ook niet. Roma heeft er een liggen welke er verdacht veel op lijkt alleen twijfel ik bij het typenummer. Ik heb ze gebeld maar ze verkopen niet aan particulieren en loopt de informatie via een lokale dealer in mijn woonplaats. Quote
Christ Geplaatst: 12 april 2021 Geplaatst: 12 april 2021 Hoi Jack ik heb er zelf een gemaakt van trespa, eerst een mal gemaakt van karton en toen met de decoupeerzaag en de slijptol op maat gemaakt. mvrgr Christ Quote
Christ Geplaatst: 12 april 2021 Geplaatst: 12 april 2021 Zojuist, Christ zei: Hoi Jack ik heb er zelf een gemaakt van trespa, eerst een mal gemaakt van karton en toen met de decoupeerzaag en de slijptol op maat gemaakt. mvrgr Christ ps en tegen mijn vrouw gezegd dat ze voortaan de gas uit moet doen. Quote
Jack Geplaatst: 12 april 2021 Auteur Geplaatst: 12 april 2021 Hoi Christ, Er zelf een maken met een mal is mijn laatste optie. ps: Ik heb precies hetzelfde tegen mijn vrouw gezegd. Quote
supreme Geplaatst: 12 april 2021 Geplaatst: 12 april 2021 Je kunt er toch ook een laten snijden , en dan even late harden . Quote
Christ Geplaatst: 12 april 2021 Geplaatst: 12 april 2021 3 uren geleden, Jack zei: Hoi Christ, Er zelf een maken met een mal is mijn laatste optie. ps: Ik heb precies hetzelfde tegen mijn vrouw gezegd. Probeer anders eens bij de " Kampeerdump" in Zoetermeer Quote
Pierre Geplaatst: 12 april 2021 Geplaatst: 12 april 2021 Op 11-4-2021 om 16:30, Jack zei: Bijgaand nog het artikelnummer. JAsicamp in Leek heeft een zwarte glasplaat op voorraad voor de Dometic EK2000. De laatste 4 cijfers van het artikel nr wijken af, wat wellicht verklaart wordt door de andere kleur van de glasplaat (RAL 9005, zwart). Quote
Jack Geplaatst: 13 april 2021 Auteur Geplaatst: 13 april 2021 Jasicamp heeft inderdaad een linker glasplaat voor de EK2000 maar de vorm is anders. Er zijn dus meerdere uitvoeringen voor de EK2000. RAL kleur maakt voor mij niet uit. Laten snijden is i.v.m. de gaten geen optie. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.