Ga naar inhoud

Heel voorzichtig !! waar kan ik zoeken naar een reismaatje man/vrouw Zoek geen relatie momenteel


Marie
 Share

Recommended Posts

Na corona om er weer eens wat leuks te doen,als reizen.

Man  of vrouw gewoon een MAATJE zonder wat, zoek momenteel geen relatie.

Ik doe dit voor de eerste maal,geen idee hoe alles werkt.

Graag wel eerst kontakt per brief/mail/chat ect.

Dan eens koffie ergens als kennis making, ect. enzo voort.

Alleen is maar alleen Heeft U een goed advies  anders waar te zoeken.

Beter als via FB ?? Het gaat raar daar.Netjes uitgedrukt.

Wil graag weten hoe U er over denkt en U idee is 

Ik ben van 1946 ,nog goed van lijf en benen.

Leeftijd die  past bij mijn jaar tal hoger of lager

Ik heb geen  camper wel een auto.

Allergie's voor dieren.

 

 Vr Gr Marie

aangepast door Marie
aanvulling
Link naar reactie
Share on other sites

Ja, zeg dat wel, FJC48, dat maakt groot verschil. Hallo Marie, het zou leuk zijn contact te kunnen maken met andere "alleengaande" camperaars of moet ik zeggen 'alleenstaande' camperaars. Het is echt moeilijk om deze covid-pandemie door te komen voor veel mensen. Wanneer mogen we weer? Wanneer kan het weer? Ontmoeten is zo belangrijk. Andere ideeën andere inzichten, maar een gelijke behoeft om er op uit te gaan, horizon verbreden, andere culturen zien of meemaken, ja, graag zou ik zeggen, kom naar me toe! maar dat is momenteel nog niet mogelijk, dus wil je alvast contact maken? Ik heb geen account op sociale media, alleen hier bij onze NKC)

 

Link naar reactie
Share on other sites

Het aanmelden als solo is gratis. Eenmaal aangemeld krijg je maandelijks een solokoerier. Daarin kan je ook oproepen plaatsen voor reisgenoten en/of iets ondernemen.  In de koerier staat in waar je o.a. andere solo's kan ontmoeten. Dat zijn de zogenoemde koffiekletsen. Koffiekletsen zijn initiatieven van vrijwilligers, buiten de nkc om. Waar je apart voor aanmeldt is op het 'afgesloten' forum deel, alleen voor solo's.

Binnen de solo's is er een groep die graag samen reizen MET hond.

Arie

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hallo,

 

Ik ben ook alleengaande en nieuw. Dat deel van Solo krijg ik niet aan de praat, heb me aangemeld maar krijg geen bevestiging dus zit vast 😉 Ik zoek inderdaad ook iemand die alleen is en leuke dingen wil ondernemen. voorlopig maar gewoon in NL 🙂 Hoeft niet voor relatie, leuke vrouw die alleen weg wil is ook helemaal leuk. 

Link naar reactie
Share on other sites

Dag Marie,

Ik las jouw bericht en ook ik ben op zoek naar gezelschap. Na bijna een jaar in lockdown wordt het wel eens tijd om weer gezellig en sociaal met elkaar om te kunnen gaan. Je hebt gelijk alleen is heel gemeen.  Ik ben ook nog niet zo lang lid van de NKC, het is voor mij ook nieuw en spannend. En gelet op de andere reacties hebben meerdere mensen behoefte aan gezelschap. Dus wellicht kunnen wij allen iets voor elkaar betekenen. Zodra er weer ruimte komt om elkaar te ontmoeten laten we op een centrale plek afspreken. Voorlopig in afwachting van de sociale ruimte die ons wordt geboden eerst maar mailen o.i.d. 

Met hele vriendelijke groeten: Charles.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ik ben ook op zoek naar gezelschap, relatie hoeft voor mij niet maar gezelligheid vind ik fijn. Lastig in deze tijd, maar ik heb toch in juli vrij gevraagd van mijn werk en hoop dan erop uit te kunnen. Ik ga graag naar de zee, maar natuur vind ik ook erg mooi. Ik wandel en fiets graag en geniet van een wijntje in de avond.

 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Op 15-2-2021 om 00:30, Adriatik zei:

Misschien aansluiten bij de solo’s van de NKC?

 

Op 13-3-2021 om 11:29, Fleurette zei:

Dag Marie,

Ik las jouw bericht en ook ik ben op zoek naar gezelschap. Na bijna een jaar in lockdown wordt het wel eens tijd om weer gezellig en sociaal met elkaar om te kunnen gaan. Je hebt gelijk alleen is heel gemeen.  Ik ben ook nog niet zo lang lid van de NKC, het is voor mij ook nieuw en spannend. En gelet op de andere reacties hebben meerdere mensen behoefte aan gezelschap. Dus wellicht kunnen wij allen iets voor elkaar betekenen. Zodra er weer ruimte komt om elkaar te ontmoeten laten we op een centrale plek afspreken. Voorlopig in afwachting van de sociale ruimte die ons wordt geboden eerst maar mailen o.i.d. 

Met hele vriendelijke groeten: Charles.

 

Link naar reactie
Share on other sites

Op 12-3-2021 om 14:13, Jacques petrus zei:

Goedemiddag,ook ik heb het probleem dat ik me heb aangemeld ,maar daarna stel ik me de vraag hoe nu verder?

Het is voor mij de eerste keer met n camper op stap dus ik stel me de vraag waar , wat ,en hoe en met wie?
wie geeft mij advies? B.v.d. jacques

Jacques ik doe ook maar wat en met de vraag doe ik het goed Nu op goed geluk dan maar

Ik heb mijn leeftijd erbij gezet nu,Dan ben ik iets duidelijker.

Ik heb geen camper ,maar bedoelde het reizen in het algemeen 

Maar ik wil best iemands maatje  zijn  nogmaals ik zoek geen relatie

 

Link naar reactie
Share on other sites

Op 26-3-2021 om 18:48, HaKe zei:

Ik ben ook op zoek naar gezelschap, relatie hoeft voor mij niet maar gezelligheid vind ik fijn. Lastig in deze tijd, maar ik heb toch in juli vrij gevraagd van mijn werk en hoop dan erop uit te kunnen. Ik ga graag naar de zee, maar natuur vind ik ook erg mooi. Ik wandel en fiets graag en geniet van een wijntje in de avond.

 

 

Link naar reactie
Share on other sites

Op 21-2-2021 om 18:49, Arie zei:

Het aanmelden als solo is gratis. Eenmaal aangemeld krijg je maandelijks een solokoerier. Daarin kan je ook oproepen plaatsen voor reisgenoten en/of iets ondernemen.  In de koerier staat in waar je o.a. andere solo's kan ontmoeten. Dat zijn de zogenoemde koffiekletsen. Koffiekletsen zijn initiatieven van vrijwilligers, buiten de nkc om. Waar je apart voor aanmeldt is op het 'afgesloten' forum deel, alleen voor solo's.

Binnen de solo's is er een groep die graag samen reizen MET hond.

Arie

 

Link naar reactie
Share on other sites

Op 8-3-2021 om 13:04, Lisanne zei:

Hallo,

 

Ik ben ook alleengaande en nieuw. Dat deel van Solo krijg ik niet aan de praat, heb me aangemeld maar krijg geen bevestiging dus zit vast 😉 Ik zoek inderdaad ook iemand die alleen is en leuke dingen wil ondernemen. voorlopig maar gewoon in NL 🙂 Hoeft niet voor relatie, leuke vrouw die alleen weg wil is ook helemaal leuk. 

 

Link naar reactie
Share on other sites

Op 21-2-2021 om 12:14, Pepper SoHo zei:

Hallo Marie, als ik het goed begrijp ben je nog niet zo bekend met het Solo gebeuren binnen de NKC:

voor vele alleengaande camperaars een uitkomst!

 

Zelf ben ik een Solo met hond en ik heb me aangesloten bij de Subgroep van de Solo’s: de SoHo’s.

Woensdag 24 februari ga ik met een andere SoHo een weekje naar een camping op de Veluwe.

Mocht het je leuk lijken daar ook naar toe te komen laat dat dan even weten. Je bent welkom!

Waarschijnlijk komt eind van de week ook nog een andere nieuwe SoHo ons gezelschap houden.

 

Officieel is de camping nog gesloten dus we kunnen het sanitair gebouw nog niet gebruiken.

Wel is er naast de receptie een toilet en een water tappunt waar we gebruik van mogen maken.

 

Een vriendelijke groet van: Pepper SoHo.

 

 

 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...