Ga naar inhoud

Heel voorzichtig !! waar kan ik zoeken naar een reismaatje man/vrouw Zoek geen relatie momenteel


Marie
 Share

Recommended Posts

Ik hoop dat ik alles goed deed en  je allen deze mails kan lezen

Heb de leeftijd erbij gezet vind ik wel een MUST

Allemaal bedankt voor de mails en adviezen en hulp tot weder horen, stuur gerust je vragen .

Vr. gr . Riet

aangepast door Marie
te vlot
Link naar reactie
Share on other sites

Op 16-2-2021 om 15:50, FJC48 zei:

In één camper reizen of met twee, dat maakt een erg groot verschil.

Ja nooit gedaan Ik zou dan even buiten gaan zitten of met de rug naar iemand en ik een boek lezen

Heb een profiel nu aangemaakt is alles ook duidelijker voor de mensen.

Het zou ook een vrouw of man kunnen zijn,ik wil zeker met geen van beiden een relatie Ik wil dan een maatje zijn zonder sex .Zo  is dit dan wel duidelijk

Er zijn ook douchegebouwen toch en als ik ga zwemmen verkleed ik mij met BIGGG handdoek

Link naar reactie
Share on other sites

Op 8-3-2021 om 13:04, Lisanne zei:

Hallo,

 

Ik ben ook alleengaande en nieuw. Dat deel van Solo krijg ik niet aan de praat, heb me aangemeld maar krijg geen bevestiging dus zit vast 😉 Ik zoek inderdaad ook iemand die alleen is en leuke dingen wil ondernemen. voorlopig maar gewoon in NL 🙂 Hoeft niet voor relatie, leuke vrouw die alleen weg wil is ook helemaal leuk. 

 

Op 8-3-2021 om 13:04, Lisanne zei:

Hallo,

 

Ik ben ook alleengaande en nieuw. Dat deel van Solo krijg ik niet aan de praat, heb me aangemeld maar krijg geen bevestiging dus zit vast 😉 Ik zoek inderdaad ook iemand die alleen is en leuke dingen wil ondernemen. voorlopig maar gewoon in NL 🙂 Hoeft niet voor relatie, leuke vrouw die alleen weg wil is ook helemaal leuk. 

Er ik alles door heb zit ik in het volgende jaar hihi Ja je schrijf maar eens om te praten over je plannen

Link naar reactie
Share on other sites

Op 6-4-2021 om 08:42, Marie zei:

Het zou ook een vrouw of man kunnen zijn, ik wil zeker met geen van beiden een relatie. Ik wil dan een maatje zijn zonder sex .

 

Als je met twee personen in één camper reist heb je een relatie ook al is die platonisch, ieder heeft z'n eigenaardigheden en die kunnen irritatie veroorzaken. Niemand heeft last van een alleenreizende die 's nachts snurkt als een wild varken maar de meereizende zal zich daar o.h.a. wild aan ergeren cq slapeloze nachten hebben, ik noem maar een dwarsstraat. 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Geachte lezer(s).

In aansluiting op bovenstaande berichten kom ik met het volgende.

Ik ben een gepensioneerd weduwnaar die al meerdere malen alleen met de camper en via allerlei omwegen naar Spanje ( omgeving Benidorm) is gereisd. Om binnenkort weer alleen te gaan heeft niet mijn voorkeur. Mocht je een alleenstaande vrouw met of zonder een camper, caravan of tent zijn en mocht je ook voor kortere of langere tijd naar Spanje willen afreizen, dan mag je mij gerust bellen op 06 53 809 869 om alle mogelijkheden door te nemen.

Het gaat mij niet om een relatie maar om de gezelligheid en de veiligheid. Voor de overnachtingen kan een oplossing gevonden worden via jouw eigen vervoer, tent, een motel, een B&B of het huren van een onderkomen op een camping. Afhankelijk van de omstandigheden kunnen we dat nader invullen.

Mocht je enthousiast zijn geworden, neem dan contact met mij op

  • Confused 1
Link naar reactie
Share on other sites

Geachte lezer(s).

In aansluiting op bovenstaande berichten kom ik met het volgende. 

Ik ben een gepensioneerd weduwnaar die al meerdere malen alleen met de camper en via allerlei omwegen naar Spanje ( omgeving Benidorm) is gereisd. Om binnenkort weer alleen te gaan heeft niet mijn voorkeur. Mocht je een alleenstaande vrouw met of zonder een camper, caravan of tent zijn en mocht je ook voor kortere of langere tijd naar Spanje willen afreizen, dan mag je mij gerust bellen op 06 53 809 869 om alle mogelijkheden door te nemen.

Het gaat mij niet om een relatie maar om de gezelligheid en de veiligheid. Voor de overnachtingen kan een oplossing gevonden worden via jouw eigen vervoer, tent, een motel, een B&B of het huren van een onderkomen op een camping. Afhankelijk van de omstandigheden kunnen we dat nader invullen.

Mocht je enthousiast zijn geworden, neem dan contact met mij op

  • Confused 1
Link naar reactie
Share on other sites

Op 12-3-2021 om 14:13, Jacques petrus zei:

Goedemiddag,ook ik heb het probleem dat ik me heb aangemeld ,maar daarna stel ik me de vraag hoe nu verder?

Het is voor mij de eerste keer met n camper op stap dus ik stel me de vraag waar , wat ,en hoe en met wie?
wie geeft mij advies? B.v.d. jacques

Goedemorgen , Ik zoek gezelschap om in Nederland een rond reis te makenb.v. Rondje IJsselmeer of een andere optie, maak niet uit, de intentie is om gezellig met een paar camperaars weg te gaan waar en hoe lang zien we wel.

ik ben 78 jaar en het wordt mijn eerste reis. Groetjes Jacques 

Link naar reactie
Share on other sites

10 minuten geleden, Jacques petrus zei:

Goedemorgen , Ik zoek gezelschap om in Nederland een rond reis te makenb.v. Rondje IJsselmeer of een andere optie, maak niet uit, de intentie is om gezellig met een paar camperaars weg te gaan waar en hoe lang zien we wel.

ik ben 78 jaar en het wordt mijn eerste reis. Groetjes Jacques 

 

Link naar reactie
Share on other sites

Ik heb zelf geen camper is er niet niet van gekomen man werd ziek

Door corona al 1 jaar in mijn huis opgesloten en zou graag de laatste jaren in leuk gezellig gezelschap door willen brengen en nog leuke dingen doen.

Ja UW probleem is ook het nieuw  in elk opzicht, durfde eerst ook niet zo goed. Maar alleen is maar alleen en gemeen .

Om eerst alles uit te vinden denk dat Nederland een goede start is voor U en met camperaars ook Die keuze zou ik ook maken

Je heb aanspraak en gezelligheid ,wat willen mensen nog meer.Ik kan weg ben nergens aan gebonden om voor thuis te blijven.

Ik ben goed van lijf en leden , geen roker en allergies voor huisdieren en  hou van koken of uit eten gaan vind beiden leuk, gezellig kletsen, genieten van alles wat de natuur laat zien en ruiken.

Op zijn tijd een gezellig wijntje en niets is een must alles kan niets moet. Nou dan toch maar 1 je handen aan het stuur en ogen op de weg. hihih

Ik ben best wel veel op reis geweest ,maar vind het overal mooi en leuk Ik hou niet van ieder jaar naar de zelfde plek ( voor sommige 25 jaar Benidorm) Brrr

Veel Spanje gedaan in de winter een lekker klimaat en Portugal (6 maanden overwinteren) ,Duitsland dicht bij huis ook aan te bevelen, weer niet zo in de winter of de camper moet dat aankunnen.

Ik ben van 1946  en zoek niet echt naar een relatie, gewoon een maatje en zou zeker aan geddelde kosten denken als eten en drinken .ect

Laaanggg verhaal maar wil iets over en van mij zelf vertellen,ik hoor graag hoe U daar over denkt en graag iets meer over u  en de plannen als die eer al zijn Mei mijn laatste injectei Zo ik hoop dat U ne het meeste weet , vragen stel ze gerust woon Zuid-Holland

 

Link naar reactie
Share on other sites

Ik heb zelf geen camper is er niet niet van gekomen man werd ziek

Door corona al 1 jaar in mijn huis opgesloten en zou graag de laatste jaren in leuk gezellig gezelschap door willen brengen en nog leuke dingen doen.

Ja UW probleem is ook het nieuw  in elk opzicht, durfde eerst ook niet zo goed. Maar alleen is maar alleen en gemeen .

Om eerst alles uit te vinden denk dat Nederland een goede start is voor U en met camperaars ook Die keuze zou ik ook maken

Je heb aanspraak en gezelligheid ,wat willen mensen nog meer.Ik kan weg ben nergens aan gebonden om voor thuis te blijven.

Ik ben goed van lijf en leden , geen roker en allergies voor huisdieren en  hou van koken of uit eten gaan vind beiden leuk, gezellig kletsen, genieten van alles wat de natuur laat zien en ruiken.

Op zijn tijd een gezellig wijntje en niets is een must alles kan niets moet. Nou dan toch maar 1 je handen aan het stuur en ogen op de weg. hihih

Ik ben best wel veel op reis geweest ,maar vind het overal mooi en leuk Ik hou niet van ieder jaar naar de zelfde plek ( voor sommige 25 jaar Benidorm) Brrr

Veel Spanje gedaan in de winter een lekker klimaat en Portugal (6 maanden overwinteren) ,Duitsland dicht bij huis ook aan te bevelen, weer niet zo in de winter of de camper moet dat aankunnen.

Ik ben van 1946  en zoek niet echt naar een relatie, gewoon een maatje en zou zeker aan geddelde kosten denken als eten en drinken .ect

Laaanggg verhaal maar wil iets over en van mij zelf vertellen,ik hoor graag hoe U daar over denkt en graag iets meer over u  en de plannen als die eer al zijn Mei mijn laatste injectei Zo ik hoop dat U ne het meeste weet , vragen stel ze gerust woon Zuid-Holland

 

Link naar reactie
Share on other sites

Op 5-4-2021 om 21:39, Marie zei:

Goedemiddag Rie, ik ben wel opzoek naar een reis maatje maar wil ook graag dat meer mensen met camper zich aanmelden om een trip te maken. Heb je suggesties hoe we het voor elkaar krijgen om met meerdere campers op reis te gaan? Groetjes Jac

Op 27-4-2021 om 12:16, Marie zei:

Als ik UW vraag verkeerd begreep en zoekt U geen gezelschap , dan toch graag een antwoord Bij voorbaat mijn dank Rie

 

 

Link naar reactie
Share on other sites

18 minuten geleden, Jacques petrus zei:

 

Daar weet ik alleen van dat er een soort groepsreizen zijn. Die het NKC doen, er moet ook een club zijn ABC (caravan) en er moet een club zijn CCN

Je moet alleen opletten bij de 1 betaal je te gekke hoge prijzen en Bij de andere minder Soms zijn het woeker prijzen. En die doen Nederland aan maar ook buitenland. Als groep rijd je alleen met Maat/partner er naar toe of als je mensen leerde kennen  met hun Op de camping is dan alles geregeld met een welkomst drankje en  soms dingen georganiseerd en ook de uitstapjes wat je niet verplicht bent, maar wil mee doen kan dat .

En de rest is alleen jongere reizen bij samen met een groep gaan Maar denkt niet dat je daar bij past

Eerlijkheidshalve weet ik er verder ook niet veel van Ik wou eerst nog kijken om een camper te kopen en me daar bij aanpassen en mee gaan dan met eigen vervoer en slaap plek Maar de prijzen zijn niet normaal door corona en huren ook al niet, Ik heb dus wel het een en ander gelezen maar door die gekke prijzen alles weer gegooid Dus dacht misschien zijn er mensen die wel een maatje zoeken voor HET reizen ,wat gezelligheid en samen boodschappen te doen en te koken  of winkelen en van de geuren en kleuren van de natuur te genieten en overal zo wat rond te kijken en/of cultuur snuiven  en elkaar vrij laten wel je wel mee of niet mee naar BV de kerk. Dat lijkt mij zeker een goed begin omdat ik dat ook dacht toen ik ging zoeken, naar een camper

Had je ook al een idee als je een reis maatje meeneemt hoe dat moet en gaat Er is dan niet veel prive en als maat samen ik 1 bed is ook niet de oplossing Ik denk dat je dan 2 aparte bedden moet hebben en het 's nachts plassen ik zie mij niet midden in de nacht die camping over lopen om een plas te doen Douchen en wassen is ook een  probleem Ik dacht dat de campers een douche hadden  ,nu niet allemaal en bedacht wel  als de andere persoon  douched en aankleed lekker buiten gaan zitten of anders netjes met de rug naar elkaar. Maar ook daar niet echt aan gedacht wel blond van mij Ik  wil een maat zijn zonder sex en geen relatie  ook misschien raar Maar zo denk ik er over Je weet wel nooit wat er van kan komen Maar dat is niet mijn bedoeling Ik hoor graag hoe je er over denkt ,blij en denk je JA dat  wil ik zo geen relatie gewoon maat en vertel van de camper en vertel over je zelf Mits je me als maat zou willen hebben Ik hoor graag wie hoe wat waar, en ook of je later als alles beter gaat met de camper te rijden je de wintermaanden ook zou durven / willen rijden naar een warm land als we elkaar beter kennen door eerst in Holland te beginnen Als U wilt ,ook graag een foto  en elkaar eens zien nu corona  na de injectie's beter gaat worden met rijden van A naar B Waar komt U vandaan Ik Zuid-Holland van 1946 en goed van lijf en leden Ik kan goed op kleinere plekken leven gedaan ;Tent LPENKREUZE  KLEINE BOOT  EEN GOTERE BOOT EN EEN GROTE BOOT  VW bus met caravan en huizen gehuurd in het buitenland.Ik hoef voor niets en niemand  rekening te houden Ik beslis dat ik de laatste jaren van mijn leven er op uit wil en leuke dingen doen en volop van het leven wil genieten genieten Het is een lange verhaal geworden maar zie het als een kennis making  om iets over de ander te weten En ik ga zeker mee betalen  als we reizen aan eten drinken en   over de rest valt  altijd te praten als we de realietijd maar in de gaten houden Vr gr Rie Als je foto wil ook even melden .

Link naar reactie
Share on other sites

Hallo Jac nog eens nagedacht waarom je er niets op hoort.

Ik denk zo dat de meeste al de nodige ervaring hebben met camperen en hun weg kunnen vinden in de camperwereld.

En die mensen die met meer campers  willen reizen, zich bij de bestaande groepen aansluiten.

En zo misschien met anderen weer een ander plan kunnen trekken.

Ik heb nog wel interesse,maar U verteld niets verder Dus hoor dat wel graag als er vragen zijn mail mij.

Misschien elkaar in het midden van A naar B eens ontmoeten ? Het is voor beide partijen "in het diepe springen voor U maar ook voor mij.

Laat U AUB iets van U horen hoe de voorderingen zijn en wat U er van vind.

Ik krijg over 3 weken mijn laatste prik en wil dan wel graag daarvoor iets weten

Ik wil U niet pushen,maar door nare ervaring wil ik graag weten waar ik aan toe ben.

Ëen persoon hield mij maar voor wel te willen maar pas  als hij de eerste prik kreeg.

 Wou ook geen relatie wat ons beide  goed uitkwam .Maar toen ineens zag hij er van af.

Dat viel hard tegen omdat hij het steeds had over dat we af zouden spreken,waar dus uiteindelijk nooit iets van kwam.

En moet ik aan Zonneveld denken "voel me belasert ik voel me bedonderd. hihi

Ik ben eerlijk ,hoop van U kant ook Ik heb liever dat men dan zegt nu ik zie het niet zitten.

Dan mij weken aan het lijntje te houden En alleen is niet echt leuk om te reizen ,ook daar moet je lef voor hebben.

Ik hoop dat U een beetje snapt ,wat ik bedoel en wil beslist niet opdringerig zijn,terug lezend weer wel Sorry daar voor.

Vr gr Rie

 

 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 year later...

Hallo Marie, ik ben Frans en heb tot 5 jaar geleden een camper gehad die ik door de toestand met mijn vrouw heb moeten verkopen. (Hymer 524) ik ben dol op met een camper door de  wereld trekken en zoek iemand met een camper die ook singel is net als ik, ik ben weduwnaar en van 1947 Ben ik 1e instantie niet uit op een relatie, maar als het ervan komt, zou ik het niet erg vinden. ik hoor graag of je een poging wilt wagen om te kijken of het klikt.

Hartelijke groet, Frans

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...