Geen Geplaatst: 18 oktober 2020 Share Geplaatst: 18 oktober 2020 Ben op zoek naar een handleiding van een pilot r 450 bouwjaar 1989 alkoof camper bediening auto (stuurversneling,alsmede bediening paneel) verlichting en diversen. Dank u Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 21 oktober 2020 Share Geplaatst: 21 oktober 2020 Voor een handleiding van de opbouw moet je bij de bouwer zijn. Ik heb Chausson een mail gestuurd met de vraag of zij een handleiding hadden van bj. 2013 en zo ja of ik die kan kopen, een week later kreeg ik een mail uit Frankrijk met in de bijlage de complete handleiding, kostenloos, da's klantenservice. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Jelle Geplaatst: 21 oktober 2020 Share Geplaatst: 21 oktober 2020 Hetzelfde gehad maar dan van de Dethleffs importeur. Altijd heel behulpzaam. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GreDon Geplaatst: 22 oktober 2020 Share Geplaatst: 22 oktober 2020 Ik schrijf altijd rechtstreeks naar de fabriek als er iets is. Krijg je per kerende post antwoord van het Dethleffs Servicecenter in Isny. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.