usa-traveller Geplaatst: 15 oktober 2020 Share Geplaatst: 15 oktober 2020 Beste medecamperaars, Zouden jullie me kunnen zeggen of het gebruikelijk is de volgende info aan te leveren bij het aangaan van contract voor camperstalling: - Merk en typenummer camper, - Chassisnummer, - Kopie kentekenbewijs, - Polisnummer verzekering, - Kopie verzekeringsbewijs, Het lijkt mij wat veel en vanuit privacy aspect onnodig. Alvast bedankt voor de reacties. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GreDon Geplaatst: 16 oktober 2020 Share Geplaatst: 16 oktober 2020 Ik zou daar met een grote boog omheen rijden en niet gaan stallen. Wat een onzinnige eisen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Basher Geplaatst: 16 oktober 2020 Share Geplaatst: 16 oktober 2020 Misschien nodig voor hun verzekering ?? Onzinnig is het m.i. niet. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
supreme Geplaatst: 17 oktober 2020 Share Geplaatst: 17 oktober 2020 Slaat negens op als men daarom vraagt , ik neem aan dat hij niet een verzekering heeft lopen voor de gestalde voertuigen , en zo ja dan berekend hij dat door aan de stallers , en dan betaal je normaal twee keer premie . Laat hij maar eens uitleggen waarom hij dit wil . Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.