Ga naar inhoud

Moncayo H 340 Spoelbakje demonteren


Bialko
 Share

Recommended Posts

De toe- of afvoerslang van de waterkraan lekt. Deze zit vast aan de spoelbak. De 4 klemmetjes onder de spoelbak heb ik al verwijderd. Wie heeft een goede tip om de kitrand op het aanrechtblad los te maken om zo de spoelbak omhoog te halen zodat ik bij de slangklem kan om of deze strakker aan te draaien of te slang in z’n totaliteit te vernieuwen?
Groetjes Bialko

Link naar reactie
Share on other sites

3 uren geleden, Bialko zei:

Dank je voor de tip. Alleen hoe kom ik tussen de rand van het spoelbakje en het aanrechtblad. Ik heb het met een stanleymesje geprobeerd maar deze brak elke keer af omdat je onder een hoek moet proberen te snijden.

 

Rolletje nylon visdraad halen in de hengelsportwinkel.

  • Thanks 1
Link naar reactie
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Beste GreDon en Suprème jullie adviezen ter harte genomen en daar wil ik jullie voor danken. Het is gelukt met behulp van een stanleymes en de visdraad.Eenmaal een kleine opening en toen door de visdraad goed strak te houden, heen en weer bewegen lukte het uiteindelijk wel. Ging niet makkelijk maar zonder beschadigingen aan het aanrechtblad gelukt. Nogmaals dank!,

 

  • Thanks 3
Link naar reactie
Share on other sites

10 uren geleden, Bialko zei:

Beste GreDon en Suprème jullie adviezen ter harte genomen en daar wil ik jullie voor danken. Het is gelukt met behulp van een stanleymes en de visdraad.Eenmaal een kleine opening en toen door de visdraad goed strak te houden, heen en weer bewegen lukte het uiteindelijk wel. Ging niet makkelijk maar zonder beschadigingen aan het aanrechtblad gelukt. Nogmaals dank!,

 


Geweldig. Geen dank graag gedaan. Hier kunnen sommige anderen een voorbeeld aan nemen.

  • Thanks 1
Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...