Bialko Geplaatst: 15 oktober 2020 Share Geplaatst: 15 oktober 2020 De toe- of afvoerslang van de waterkraan lekt. Deze zit vast aan de spoelbak. De 4 klemmetjes onder de spoelbak heb ik al verwijderd. Wie heeft een goede tip om de kitrand op het aanrechtblad los te maken om zo de spoelbak omhoog te halen zodat ik bij de slangklem kan om of deze strakker aan te draaien of te slang in z’n totaliteit te vernieuwen? Groetjes Bialko Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GreDon Geplaatst: 15 oktober 2020 Share Geplaatst: 15 oktober 2020 Bij de bouwmarkt kit-oplosser halen. Deze gel er op smeren en 15 minuten wachten. Daarna kun je de kit met een doekje wegvegen en de rest met een mesje uitkrabben. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Bialko Geplaatst: 15 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst: 15 oktober 2020 Dank je voor de tip. Alleen hoe kom ik tussen de rand van het spoelbakje en het aanrechtblad. Ik heb het met een stanleymesje geprobeerd maar deze brak elke keer af omdat je onder een hoek moet proberen te snijden. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
supreme Geplaatst: 15 oktober 2020 Share Geplaatst: 15 oktober 2020 Bialko , Er zijn ook van die draadjes te koop waar je ook kit randen mee kan door snijden ,ik denk dat ze dat ook gebruiken om voorruiten van een auto los te halen . 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GreDon Geplaatst: 15 oktober 2020 Share Geplaatst: 15 oktober 2020 3 uren geleden, Bialko zei: Dank je voor de tip. Alleen hoe kom ik tussen de rand van het spoelbakje en het aanrechtblad. Ik heb het met een stanleymesje geprobeerd maar deze brak elke keer af omdat je onder een hoek moet proberen te snijden. Rolletje nylon visdraad halen in de hengelsportwinkel. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Bialko Geplaatst: 16 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst: 16 oktober 2020 Dank jullie wel voor de tip. Ik ga vandaag een rolletje nylondraad kopen. Uiteraard laat ik jullie weten als het gelukt is. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Bialko Geplaatst: 1 november 2020 Auteur Share Geplaatst: 1 november 2020 Beste GreDon en Suprème jullie adviezen ter harte genomen en daar wil ik jullie voor danken. Het is gelukt met behulp van een stanleymes en de visdraad.Eenmaal een kleine opening en toen door de visdraad goed strak te houden, heen en weer bewegen lukte het uiteindelijk wel. Ging niet makkelijk maar zonder beschadigingen aan het aanrechtblad gelukt. Nogmaals dank!, 3 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Jelle Geplaatst: 1 november 2020 Share Geplaatst: 1 november 2020 Kijk zo hoort het. Elkaar helpen en met raad en daad (indien mogelijk) bijstaan en als het dan ook nog lukt een bedankje. Super. Groet Jelle Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GreDon Geplaatst: 1 november 2020 Share Geplaatst: 1 november 2020 10 uren geleden, Bialko zei: Beste GreDon en Suprème jullie adviezen ter harte genomen en daar wil ik jullie voor danken. Het is gelukt met behulp van een stanleymes en de visdraad.Eenmaal een kleine opening en toen door de visdraad goed strak te houden, heen en weer bewegen lukte het uiteindelijk wel. Ging niet makkelijk maar zonder beschadigingen aan het aanrechtblad gelukt. Nogmaals dank!, Geweldig. Geen dank graag gedaan. Hier kunnen sommige anderen een voorbeeld aan nemen. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.