Ga naar inhoud

Meivakantie 2024


Recommended Posts

Arrangement voor onze noorderburen!

Meivakantie, zonnetje aan de hemel, frisgroene bossen, ...

Op De Lilse Bergen in de Antwerpse Kempen kan je genieten van een voordeeltarief voor de Meivakantie.  Reserveer je plekje en kom kamperen met je vrienden of gezinnetje.  Onze reuzegrote speeltuin zorgt voor dagenlang ravotplezier voor kinderen van alle leeftijden.  De groene omgeving ontdek je al wandelend of met de fiets.  Voor een dagje shoppen kan je naar Turnhout en Herentals.  En als je echt adrenalinekicks wilt, bezoek je het attractiepark Bobbejaanland!  Zoveel te doen!  Klinkt als ... vakantie!

Hoog tijd om het kampeermateriaal weer boven te halen!  Ook wij kijken uit naar de start van het nieuwe seizoen.  Zeker als we jullie mogen verwelkomen!

Zin om langs te komen?  Boek dan snel het 1 mei-arrangement van 26/04/2024 tot 06/05/2024 aan het voordeeltarief van € 220!

 

Overnachten - De Lilse Bergen

  • Thanks 1
  • Sad 1
Link naar reactie
Share on other sites

15 uren geleden, Roelof zei:

Gemeld als spam!

Beste,
De Lilse Bergen is een camping met zwemvijver en speeltuin in België.  We hebben vele Nederlandse bezoekers en via deze weg willen we laten weten dat we hen graag verwelkomen in de Meivakantie.

U kan alle informatie vinden op onze website, zodat u zich ervan kan verzekeren dat onze berichten interessant zijn voor de volgers van deze pagina.

https://www.delilsebergen.be/

spacer.png

  • Like 1
Link naar reactie
Share on other sites

1 uur terug, Camping De Lilse Bergen zei:

Beste,
De Lilse Bergen is een camping met zwemvijver en speeltuin in België.  We hebben vele Nederlandse bezoekers en via deze weg willen we laten weten dat we hen graag verwelkomen in de Meivakantie.

U kan alle informatie vinden op onze website, zodat u zich ervan kan verzekeren dat onze berichten interessant zijn voor de volgers van deze pagina.

https://www.delilsebergen.be/

spacer.png

Weer gemeld als spam.

  • Like 2
  • Sad 1
Link naar reactie
Share on other sites

30 minuten geleden, Roelof zei:

Weer gemeld als spam.

Er wordt hier op het forum zo vaak verwezen naar bedrijven. Ik heb er geen moeite mee en blijkbaar niemand, uitgezonderd 2 a 3 forumleden die een hoop drukte maken om niets .

Er zijn toch werkelijk belangrijkere zaken in de wereld die serieuze aandacht verdienen.

  • Like 1
  • Sad 2
Link naar reactie
Share on other sites

Er gelden regels voor dit forum. Die zijn er om er voor te zorgen dat het wordt gebruikt waarvoor het is bedoeld en het in stand blijft.

 

Het is geen gratis marktplaats voor de toeristische branche en allerlei aanverwante zaken.

 

  • Like 3
  • Sad 1
Link naar reactie
Share on other sites

Tja, ‘t is gek. Mensen worden lid van dit forum onder voorwaarde van geldende regels. Vervolgens lappen ze niet alleen zelf die regels aan hun laars, maar lopen ook te hoop tegen degenen die op die regels wijzen. Soms blijf ik me verbazen!

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Sad 1
Link naar reactie
Share on other sites

Als jij het iemand op de forumregels wijzen verzieken noemt dan zijn dat jouw woorden.

Ik noem het verzieken als iemand de forumregels aan zijn laars lapt voor eigen geldelijk gewin. Zoals jij zo vaak gedaan hebt.

Het is maar hoe je het bekijkt.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Sad 1
Link naar reactie
Share on other sites

1 uur geleden, Roelof zei:

Als jij het iemand op de forumregels wijzen verzieken noemt dan zijn dat jouw woorden.

Ik noem het verzieken als iemand de forumregels aan zijn laars lapt voor eigen geldelijk gewin. Zoals jij zo vaak gedaan hebt.

Het is maar hoe je het bekijkt.

Ik heb hier nog nooit iets te koop  dan wel andere diensten aangeboden waaruit financieel voordeel te behalen is. Noch heb ik met enig bedrijf een relatie of contact. 

Ik weet niet waar u het over heeft en waar uw gedachte vandaan komt.

Beetje paranoia?

 

  • Sad 1
Link naar reactie
Share on other sites

3 uren geleden, van der Honing zei:

Hoeveel forumleden zouden er zijn?

Er zijn in ieder geval maar 3 die hier steeds de boel onnodig verzieken.

Wilt u weten wie dat zijn?

Klik maar op de likes van Adriatik, HymerBoy en Roelof.😀

Je bent toch wel erg verkokerd aan het kijken honing! Je vergeet je eigen aandeel en die van je grote vriend, mikeanber!

  • Confused 1
Link naar reactie
Share on other sites

Beste mensen allemaal,

Blijkbaar hebben we de inhoud van uw forum verkeerd ingeschat.  We dachten dat het OK was om via dit forum uw leden te informeren over onze camping en het arrangement voor de Meivakantie.  Nu begrijpen we dat dit niet de plaats is voor dergelijke informatie van campings, maar dat kampeerders langs deze weg met elkaar in contact staan en tips geven.  Het was niet onze bedoeling om onderlinge discussies teweeg te brengen.  Onze welgemeende excuses hiervoor.

Geniet allemaal van het komende kampeerseizoen!

Met vriendelijke groeten!

 

 

  • Like 5
Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...