Ga naar inhoud

Nieuwe app


Gert
 Share

Recommended Posts

Goedemorgen,

waarom duurt het zo lang voordat de app opengaat. Voorheen ging dat super snel. Nu ben je de camping al voorbij voor je kan kijken waar je bent.

Zowel op iPad als op de telefoon. Wij gebruiken een Samsung.

met vriendelijke groet ,

Gert de Deugd.

Link naar reactie
Share on other sites

1 uur terug, GreDon zei:

Er is een grote mislukte update uitgebracht. Staat op de komende agenda voor de vergadering van de ledenraad op 6 november. Leden melden zich massaal aan om hier te komen spreken en klagen.

4 uren geleden, Gert zei:

Goedemorgen,

waarom duurt het zo lang voordat de app opengaat. Voorheen ging dat super snel. Nu ben je de camping al voorbij voor je kan kijken waar je bent.

Zowel op iPad als op de telefoon. Wij gebruiken een Samsung.

met vriendelijke groet ,

Gert de Deugd.

 

Dank je wel voor je antwoord,

Link naar reactie
Share on other sites

Op 8-10-2020 om 13:55, GreDon zei:

Er is een grote mislukte update uitgebracht. Staat op de komende agenda voor de vergadering van de ledenraad op 6 november. Leden melden zich massaal aan om hier te komen spreken en klagen.

Forget it! Leden mogen komen, maar niet spreken. Laat staan dat ze er mogen klagen!

Link naar reactie
Share on other sites

Ik ben het met Gert eens, het duurt veel te lang voor de app opgestart is. Op mijn toestel, Samsung Galaxy S9+, duurt het ongeveer 2 minuten. Verder mis ik : vind mijn camper. Deze feature werd door mij frequent gebruikt. Tijdens een rondreis van de NKC heb ik verschillende mensen op deze mogelijkheid gewezen. Ze waren allen enthousiast en werd ook vaak gebruikt. Ik zie nergens of dit weer terugkomt. 

Link naar reactie
Share on other sites

Quote

Op mijn toestel, Samsung Galaxy S9+, duurt het ongeveer 2 minuten.

Bij mijn S8 duurt het lang geen 2 minuten, als je de app een paar dagen niet hebt gebruikt duurt het de eerste keer wel lang, waarschijnlijk van het online updaten dat het zo lang duurt. Sluit ik de app af en start opnieuw dan is deze in 4 tellen gereed.

Quote

Verder mis ik : vind mijn camper.

Die staat volgens de maker geparkeerd vanwege andere meer noodzakelijke verbeteringen.

https://www.campercontact.com/nl/content/help/veelgestelde-vragen

 

Daarmee is het ook fout gegaan met deze nieuwe app. Je moet alle oude goede functies laten zoals ze zijn, nieuwe functies eerst testen (met bètatesters) en als alle bugs zijn opgelost, de nieuwe app online zetten.

Nu zijn alle gebruikers bètatesters die proefondervindelijk alle onvolkomenheden mogen opsporen.

Link naar reactie
Share on other sites

Carado bedankt voor je antwoord. In de vorige app moest je zelf handmatig updaten. Dat deed ik als ik hem niet nodig had. Nu wil je ergens een camping zoeken en dan is dat ding meer dan 2 minuten aan het updaten. Wat zijn nu 2 minuten, eigenlijk niets. Maar als je aan het wachten bent is dat lang. Zeker nu door de NKC gezegd wordt dat de app vlugger opstart. Dan zeg ik, nee dat is niet zo.

Over vind mijn camper. Ik gebruikte dat op elke plek waar ik was. Mis het nu dus heel erg. Ze hebben het voorlopig geparkeerd, hoelang, komt het ooit weer terug. Kijk maar naar het beginscherm van het forum, hoe lang is het forum al under construction. Als het parkeren van vind mijn camper net zo lang duurt, dan zie ik hem voorlopig niet terug. Daarom ben ik het eens met de mensen die zeggen: waarom een goede app vervangen door een slechtere. 

Link naar reactie
Share on other sites

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...