Ga naar inhoud

tolkasje Scandinavië


Wim66

Recommended Posts

geen kastje is voor mij het gunstigste gebleken, dit aangezien niet altijd alle tol verrekend wordt. Je krijgt gewoon de rekening thuis aan de hand van je kenteken. AL meerdere malen gehad dat niet alle tol routes die ik gereden had erop stonden, pak je winst.

  • Like 1
Link naar reactie
Share on other sites

  • 4 months later...

Hallo alle Brobizz bezitters, ik kreeg in Feb 2024 een mail van Brobizz dat mijn account per 30 April wordt opgeheven omdat zij geen Easy go box account meer aangaan met particulieren in bezit van een camper >3500 kg, jammer want het systeem werk ook in Oostenrijk, zijn er nog meer NKC leden die dit zo hebben meegemaakt?

Link naar reactie
Share on other sites

5 uren geleden, Jaap zei:

Hallo alle Brobizz bezitters, ik kreeg in Feb 2024 een mail van Brobizz dat mijn account per 30 April wordt opgeheven omdat zij geen Easy go box account meer aangaan met particulieren in bezit van een camper >3500 kg, jammer want het systeem werk ook in Oostenrijk, zijn er nog meer NKC leden die dit zo hebben meegemaakt?


Ja, wij ook. Ligt inmiddels in de Kliko.

Link naar reactie
Share on other sites

Gek genoeg heeft Maut1 een tolbadge voor +3 meter/+3500kg campers die nu al in Oostenrijk werkt en volgens publicatie ook in Scandinavie moet gaan werken.

Daarnaast werkt dit tolkastje ook in Italie, Spanje en Portugal. En ook in Frankrijk, mits de camper een eigen dakhoogte heeft van 3.06 meter of hoger.

 

Maut1 heeft klaarblijkelijk afwijkende testresultaten in Frankrijk:

  • Voertuig weegt 4,5 ton en is 2,95 meter hoog -> het tolkastje voor voertuigen tot 3 meter werkt
  • Voertuig weegt 4,6 ton en is 2,95 meter hoog -> het tolkastje voor voertuigen van meer dan 3 meter werkt.
  • Voertuig weegt 4,2 ton en is 3,05 meter hoog -> het tolkastje voor voertuigen tot 3 meter werkt.
  • Voertuig weegt 4,2 ton en is 3,06 meter hoog -> het tolkastje voor voertuigen hoger dan 3 meter werkt.
aangepast door Camper-T
Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid