RobJan Geplaatst: 13 december 2023 Share Geplaatst: 13 december 2023 Ik ben de grijze handle kwijtgeraakt om de grijswatertank te legen. De handle past op de stang die onder de vuldop van de schoonwatertank te zien is. Waar kan ik zo’n ding bestellen? met vriendelijke groet RobJan. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
RobJan Geplaatst: 13 december 2023 Auteur Share Geplaatst: 13 december 2023 Nog geen antwoord gehad 1 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
mikeanber Geplaatst: 14 december 2023 Share Geplaatst: 14 december 2023 hallo allen de wit Schijndel Obelink enz even google 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 14 december 2023 Share Geplaatst: 14 december 2023 11 uren geleden, RobJan zei: Ik ben de grijze handle kwijtgeraakt om de grijswatertank te legen. De handle past op de stang die onder de vuldop van de schoonwatertank te zien is. Waar kan ik zo’n ding bestellen? met vriendelijke groet RobJan. Voorlopig zal tot u er een gevonden heeft vast ook iets uit de gereedschapskist functioneren. Bijv. Een dopsleutel, kruissleutel, baco etc. 1 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
RobJan Geplaatst: 14 december 2023 Auteur Share Geplaatst: 14 december 2023 Dank. Ja dat gebruik ik nu ook. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GreDon Geplaatst: 14 december 2023 Share Geplaatst: 14 december 2023 12 uren geleden, RobJan zei: Nog geen antwoord gehad Erg ongeduldig zeker. Hoge nood om te lozen? 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Pierre Geplaatst: 14 december 2023 Share Geplaatst: 14 december 2023 12 uren geleden, RobJan zei: Ik ben de grijze handle kwijtgeraakt om de grijswatertank te legen. De handle past op de stang die onder de vuldop van de schoonwatertank te zien is. Waar kan ik zo’n ding bestellen? met vriendelijke groet RobJan. Bij mij past de doodgewone deurkruk erop. Het vierkant van de stang komt overeen met het vierkant van de deurkruk. In alle bouwmarkten te koop 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.