hafio Geplaatst: 5 december 2023 Share Geplaatst: 5 december 2023 Dit koop je bij driebond campers met een camperceck van 950 euro camper is geheel nagezien nou kraakt en rammelt aan alle kanten nieuwe banden 5oo euro voor betaald niet dus twee banden uit 2021 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 5 december 2023 Share Geplaatst: 5 december 2023 Het zal je best hoog zitten, maar dan hoeft het nog geen drie keer geplaatst te worden. En al helemaal niet in de rubriek die bedoeld is voor verkopen en kopen van campers. Lees de spelregels! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Broers Joske Geplaatst: 5 december 2023 Share Geplaatst: 5 december 2023 Tja, een oud bakje zeker. Dan mag je niet zo kritisch zijn. Vloer is zeker van Bürstner met de coulance actie die de NKC bedongen heeft om te laten repareren. Zonder details van deze camper zegt mij dit alles weinig tot niets. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
hafio Geplaatst: 5 december 2023 Auteur Share Geplaatst: 5 december 2023 aan broers jij hebt geen verstand van campers zie interieur uit 2018 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Broers Joske Geplaatst: 6 december 2023 Share Geplaatst: 6 december 2023 15 uren geleden, hafio zei: aan broers jij hebt geen verstand van campers zie interieur uit 2018 Klopt, ik heb gelukkig geen inferieure Bürstner en herken daarom het bouwjaar niet op jouw foto's. Schrijf dan duidelijk waar het om gaat en laat je niets door de strot duwen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 8 december 2023 Share Geplaatst: 8 december 2023 Wat je nu allemaal opsomt had je ook voor de aankoop kunnen doen met name de nieuwe banden met verschillende DOT codes had ik nooit geaccepteerd Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
hafio Geplaatst: 22 december 2023 Auteur Share Geplaatst: 22 december 2023 banden zijn later geplaast Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Roelof Geplaatst: 22 december 2023 Share Geplaatst: 22 december 2023 Ik vind dat je wel een punt hebt. Voor die prijs mag je verwachten dat een camper netjes afgeleverd wordt. Maar het zegt veel over de moraal van het bedrijf. En dat je dit deelt vind ik ook prima. Zo kun je een ander behoeden voor een miskoop bij dit bedrijf. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.