Ga naar inhoud

Campercontact vernieuwd .


supreme

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
3 uren geleden, supreme zei:

Busje , sorry  , het kwartje valt niet bij mij , maar ik heb ook niet op Neieroden gezeten .

Snap niet wat er onduidelijk aan is en ook niet waarom U hier zo denigrerend op denkt te moeten reageren en ik heb ook niet op Neienrode gezeten 

Link naar reactie
Share on other sites

Enkele jaren gelden heeft de NKC de website met inhoud gekocht van toenmalige eigenaar, de NKC kan hier mee doen wat ze willen.

De originele website was het meest duidelijk en gemakkelijkste om mee te werken (vind ik), na een wijziging enkele jaren later door de NKC, werd dat niet beter.

Ook wordt/werd de website zéér slecht bijgehouden. Wel rekening houdend dat het door vrijwilligers gedaan wordt/werd.

 

In de oude situatie, had je altijd gratis toegang tot alle camperplaatsen via de website en kon je de POI's ook downloaden. Die waren dan up-to-date t/m de datum dat je ze download, omdat het bestand dan pas werd aangemaakt.

Dat bestand kon je dan inlezen in je navigatie, de APP was dan niet direct nodig.

Je kan nog nog een bestand downloaden, maar die zijn van 28 augustus 2020 en zullen niet geupdate worden.

Je kan de bestanden hier downloaden.

 

Ze willen dat je de de APP gebruikt i.p.v. de website, waardoor je, als je alle gegevens wil hebben, de APP moet kopen.

 

Zo zie je dat elke vernieuwing niet persé een verbetering is en dat betaald niet altijd beter is dan gratis. (duurkoop is ook niet altijd goed(e)koop)

 

Ik hoop dat het een beetje duidelijker is.

aangepast door Frans
  • Thanks 1
Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 month later...

Beste Frans,
Het is mij duidelijk nu. Ik deel je mening over dat het niet beter is geworden. Elke update die ik voorbij heb zien komen in de afgelopen jaren werd het steeds meer een ramp. Hoe dan ook, jaren geleden (2017) stuitte ik op een Duits waren onderzoek tussen de diverse apps. Toen kwam de camper app uit op de tweede plaats. De site blijkt nog steeds te bestaan en het mooie ervan is dat ze nog steeds de vinger aan de pols houden. Dus, als je iets anders zoekt?

 

Die besten Apps zur Wohnmobil-Stellplatz-Suche in Europa
Über 20 Camping-Apps für Smartphone und Tablet – tested by UMIWO
de site: https://www.umiwo.de/e-books

 

Arie

  • Like 1
Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 month later...

Waarom protesteren we niet bij NKC (campercontact) tegen de afbraak van functionaliteit van zowel de campercontact website als app. 

Beide zijn toch voor, door en van de leden van NKC.

Door te protesteren heb ik al bereikt dat de website functie om POI bestanden te kunnen downloaden hersteld wordt. Mogelijk in een andere vorm, maar toch!

Help mee om druk uit te oefenen!

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid