FriCar Geplaatst: 28 augustus 2023 Share Geplaatst: 28 augustus 2023 Heeft iemand ervaring met een CoC-document voor zijn/haar camper? Voor de invoer-keuring in Spanje heb ik een "Certificado de Conformidad" of in het Engels een "Certificate of Conformity" nodig; misschien wel 2 stuks volgens de ITV controleur, n.l. 1 voor het auto-deel en 1 voor het camperdeel. Maar hoe kom je daar aan ? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Camper-T Geplaatst: 28 augustus 2023 Share Geplaatst: 28 augustus 2023 Het CoC (Certificate of Conformity) vraag je (gratis) aan bij de dealer van de camper waar je de camper gekocht hebt, die heeft deze bij de inkoop gekregen. Lukt dit niet dan kun je bij de camperfabriek een kopie vragen, wel betaald en vrijwel altijd via een van hun dealers. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 28 augustus 2023 Share Geplaatst: 28 augustus 2023 Fricar ik denk dat u per ongeluk uw item 3 x heeft geplaatst. U kunt er 2 verwijderen anders loopt u het risico op versnipperde info. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GreDon Geplaatst: 28 augustus 2023 Share Geplaatst: 28 augustus 2023 2 uren geleden, FriCar zei: Heeft iemand ervaring met een CoC-document voor zijn/haar camper? Voor de invoer-keuring in Spanje heb ik een "Certificado de Conformidad" of in het Engels een "Certificate of Conformity" nodig; misschien wel 2 stuks volgens de ITV controleur, n.l. 1 voor het auto-deel en 1 voor het camperdeel. Maar hoe kom je daar aan ? Je hebt er inderdaad dan TWEE nodig. In het Nederlands heten deze CVO (Certificaat Van Oorsprong). Normaal gesproken ontvang je die bij aankoop van het voertuig. Zo niet moet je ze in het officiele circuit opvragen. Hopelijk is het basisvoertuig geen Fiat want die club werkt nergens aan mee en geeft geen duplicaten uit. Ook niet tegen betaling. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Solution GeMa Geplaatst: 29 augustus 2023 Solution Share Geplaatst: 29 augustus 2023 (aangepast) 14 uren geleden, FriCar zei: Heeft iemand ervaring met een CoC-document voor zijn/haar camper? Voor de invoer-keuring in Spanje heb ik een "Certificado de Conformidad" of in het Engels een "Certificate of Conformity" nodig; misschien wel 2 stuks volgens de ITV controleur, n.l. 1 voor het auto-deel en 1 voor het camperdeel. Maar hoe kom je daar aan ? Bij mij zaten die (conformiteitsverklaring) "gewoon" bij m'n instructie- en garantieboekjes van Fiat en Knaus. 29 augustus 2023 aangepast door GeMa Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GreDon Geplaatst: 29 augustus 2023 Share Geplaatst: 29 augustus 2023 9 uren geleden, GeMa zei: Bij mij zaten die (conformiteitsverklaring) "gewoon" bij m'n instructie- en garantieboekjes van Fiat en Knaus. Bij mij ook en zo hoort het ook. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.