Ga naar inhoud

Gaspit slaat uit.


Willem7

Recommended Posts

Wij hebben een dometic 3 pits gasstel. Al de pitten slaan uit na aanzetten. Ik heb al een nieuwe drukregelaar op de gasfles geplaatst. Als ik 1 van de pitten laag openzet dan blijft ie branden. Heeft iemand een suggestie wat dit zou kunnen zijn en hoe dit te verhelpen is?

Link naar reactie
Share on other sites

Willem , Ik geeft je hier even een reactie op . ik had in mijn vorige camper ook een Dometic oven met 3 pits swem gaskookplaat , daar had ik het probleem ook mee dat de thermokoppels af en toe weigerde , de nood oplossing is als volgt , verwijder de draaiknoppen , neem een tukje plat ijzer druk daar mee het asje van gaskraantje tik dan met een hamer op het plaatje zon 5 maal . Dit was de noodoplossing wat enkele weken weer werkt , maar het komt weer terug . Ik heb de oven uitgebouwd en de 3 thermokoppels vernieuwd en getest , oven werkte weer goed . Ik kan alleen niet vertellen hoe lang hij hij weer goed is , want de camper is in oktober 2022 verbrand . 

 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid