PimvdLaak Geplaatst: 10 juli 2023 Geplaatst: 10 juli 2023 Ik heb een camper gekocht bij een camperbedrijf wat op zijn website het NKC logo zet. Het lijk een soort van vertrouwen te moeten wekken dat het een NKC gecontroleerd bedrijf is. Bij dat bedrijf heb ik juist zeer slechte ervaring gehad. Als ik een negatieve review op google plaats krijg ik zijn advocaat achter mij aan. Wie bepaald of dit logo gebruikt mag worden? of waar kan ik dan een klacht over het bedrijf indienen? Quote
Roelof Geplaatst: 10 juli 2023 Geplaatst: 10 juli 2023 Om het logo van de NKC te gebruiken hebben ze toestemming nodig van de NKC. Dus dat zou ik in ieder geval even navragen/melden bij de NKC. En wat die review betreft, zolang je er in zet wat waar is en je ook kunt aantonen dan kan er niets gebeuren. En anders zet je in de review dat het bedrijf dreigt met een advocaat als je een negatieve review plaatst. Maar ook daarvoor geldt dat je daar wel bewijs voor moet hebben. Quote
Magic Ed. Geplaatst: 12 juli 2023 Geplaatst: 12 juli 2023 Of zij het logo mogen gebruiken kun je even navragen bij de NKC. Het emailadres van het kantoor is office@nkc.nl Lijkt mij inderdaad geen goede reclame voor de NKC. Quote
PimvdLaak Geplaatst: 13 juli 2023 Auteur Geplaatst: 13 juli 2023 Ik heb zojuist antwoord gehad van het Team Service en Contact: Voor het gebruik van het logo van NKC op websites heeft NKC geen richtlijnen vastgelegd. Hierdoor voeren veel bedrijven ons logo op hun website. De meeste bedrijven die het logo voeren zijn ofwel partner van de NKC of zitten in het schadenetwerk. Echter is hieraan geen kwaliteitsoordeel gekoppeld, het kan dan ook niet als keurmerk gehanteerd worden ondanks dat het wel eens zo gezien wordt. Onze collega van de zakelijke markt heeft wel zicht op klachten die bij NKC over bedrijven gemeld worden. Ook uw informatie wordt in ons bedrijvenbestand opgenomen. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Heeft u nog vragen, dan kunt u gerust contact met ons opnemen. Quote
CaradoT135 Geplaatst: 13 juli 2023 Geplaatst: 13 juli 2023 Dan wordt er dus niets mee gedaan. Ik had verwacht, na een bedankje van de kant van NKC naar jou, dat de bedrijfsjurist een briefje richting betreffend bedrijf gaat sturen met het vriendelijk, maar dringend verzoek om het NKC logo met spoed te verwijderen op straffe van, vul zelf maar in. Quote
Adriatik Geplaatst: 13 juli 2023 Geplaatst: 13 juli 2023 Tja, de NKC slaat zichzelf voortdurend op de borst dat ze de grootste camperclub van Europa is. Je zou verwachten dat het dan ook een professionele organisatie is. Maar helaas, wat is het toch een amateuristisch kluppie! 1 Quote
mikeanber Geplaatst: 14 juli 2023 Geplaatst: 14 juli 2023 hallo allen hoor wie het zegt loopt zelf voorop wat doe je hier als het zo is ga ga 1 3 Quote
HymerBoy Geplaatst: 15 juli 2023 Geplaatst: 15 juli 2023 (aangepast) Dreigen met advocaat na een eerlijke(slechte) review, welk bedrijf is dat?, plaats maar hier want dat zijn belachelijke praktijken. Laat die advocaat maar komen!! Als jij kan aantonen dat je een slechte ervaring hebt dan hebben ze geen poot om op te staan. Lekker anoniem dan een review plaatsen, dat kan ook. 15 juli 2023 aangepast door HymerBoy Quote
PimvdLaak Geplaatst: 16 juli 2023 Auteur Geplaatst: 16 juli 2023 21 uren geleden, HymerBoy zei: Dreigen met advocaat na een eerlijke(slechte) review, welk bedrijf is dat?, plaats maar hier want dat zijn belachelijke praktijken. Laat die advocaat maar komen!! Als jij kan aantonen dat je een slechte ervaring hebt dan hebben ze geen poot om op te staan. Lekker anoniem dan een review plaatsen, dat kan ook. Het plaatsen van de review is tegen de regels van dit forum. Maar het is nog gekker, als je via het nkc een rechtsbijstandsverzekering afsluit (arag) doen deze niets tegen dit soort bedrijven, omdat deze niet aangesloten zijn bij de bovag, maar wel gepromoot worden door de nkc. Deze laat nl het logo niet verwijderen. Nkc heeft dus belangen ook bij bedrijven. Quote
HymerBoy Geplaatst: 16 juli 2023 Geplaatst: 16 juli 2023 ik bedoelde een review op google, niet op dit forum. NKC is gewoon een ballentent, ben er ook geen lid van. Quote
mikeanber Geplaatst: 17 juli 2023 Geplaatst: 17 juli 2023 hallo allen geen lid en wel commentaar dat is raar toch 2 Quote
HymerBoy Geplaatst: 17 juli 2023 Geplaatst: 17 juli 2023 Wat is daar raar aan, ben bewust geen lid juist omdat ik commentaar heb 1 1 Quote
Adriatik Geplaatst: 17 juli 2023 Geplaatst: 17 juli 2023 Ik denk dat Mieke lid is van alle organisaties waar hij kritiek op heeft! Quote
Cor1961 Geplaatst: 17 juli 2023 Geplaatst: 17 juli 2023 Laat iedereen toch lekker zelf beslissen waar hij/zij lid van is. Ikzelf ben ook lid van de NKC maar heb ook geen hoge pet van ze op. Door wat ik hier op het forum lees, dit topic en fiat schandaal en nog andere onderwerpen vind ik niet dat de NKC zich sterk opstelt. Ik heb dan ook geen verzekering bij ze. Wat ik wel leuk vind is de informatie die ik lees in het blad van ze. Dat is voor mij voldoende om lid van ze te zijn. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.